חיפוש

איזו משכנתא כדאי לקחת

 

נמאס לכם מזה שלכולם יש דירות ורק אתם חיים בדירה שכורה? הילדים מתחילים לגדול ואתם חושבים על העתיד שלהם? אם כך, אין ספק שהאפשרות לרכוש נכ עולה במוחכם. זה לא במקרה שכולם בישראל רוצים לקנות דירה, שכן לרוב מחירי הנדל"ן כאן תמיד עולים, מה שאומר שרכישת נכס היא עסקה כלכלית טובה. הבעיה היא שמדובר על השקעה מאוד גדולה ועבור רובנו, ללא עזרה מהבנק, זה יהיה בלתי אפשרי. לכן ברור מדוע התחלתם לחשוב על משכנתא וכדאי שתדעו: מדובר על עולם ומלואו ויש היום אינספור מסלולי משכנתא שונים שביניהם תוכלו לבחור. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הפרטים לעומק ולבחור רק את המסלול שיהיה כמה שיותר נוח ונכון לכם.

משכנתא שתתאים לכם גם בעתיד

אם יש משהו שצריך להבין, זה שהלוואה כמו משכנתא לא מסתיימת אחרי שנה או שנתיים. ברוב המקרים זו הלוואה שתחזירו גם אחרי עשרים שנה ולכן ההחזר החודשי חייב להיות כזה שתוכלו לחיות איתו. אין כל טעם לדחוק את עצמכם עד קצה גבול היכולת, כי אם זה ישפיע בצורה לא טובה על חיי היומיום שלכם ואם לא תוכלו "לגמור את החודש" בגלל המשכנתא, זה לא יהיה צעד חכם. לכן חשוב לעשות חישובים מדויקים, להבין על כמה עומד ההחזר החודשי שלכם ובהתאם לכך לבחור את המסלול הטוב לכם ביותר.

רוצים לשמוע על קרקעות למכירה לחצו כאן
רוצים לשמוע על קרקעות למכירה לחצו כאן

מדוע כדאי לפנות במקביל אל כמה בנקים שונים?

היום אתם יכולים לקחת משכנתא לא רק בבנק שבו מנוהל החשבון שלכם, כי למעשה ניתן לקחת משכנתא מכל בנק. לכן כדאי לכם לפנות אל בנקים שונים ולקבל מספר הצעות, שכן זו דרך לעשות השוואה ואפילו להתמקח עם הבנק שלכם על תנאי ההחזר. אומנם זה נכון שלעשות השוואה כזאת זה אומר להשקיע לא מעט זמן, אך מצד שני, מדובר על דרך שתסייע לכם לחסוך לא מעט כסף בעתיד. לכן יש לכך משמעות ובהחלט מומלץ לעשות זאת, כי מה פתאום שתשלמו ריביות גבוהות מידי אם אתם יכולים לשלם הרבה פחות לאורך השנים?

רוצים לשמוע על קרקעות למכירה לחצו כאן

אולי תאהבו גם את

איש מבוגר מחזיק מקל
משכנתא לבני הגיל השלישי

האם האזרח הוותיק יכול לקחת משכנתא? מתברר שכן, בנוסף – בונוס, "משכנתא הפוכה" שיכולה להחליף משכנתא רגילה ומותאמת לצרכיהם של אנשים מעל גיל 60. כל

קראו עוד »
מטבעות ובתים קטנים
משכנתא עבור שטח בנייה

בניגוד לרכישת בית פרטי מקבלן, בו מקבלים שטח ובית מוכנים, רכישת שטח בנייה היא על המגרש בלבד שלאחריה מתחילים את הבנייה בשטח. המאמר יעסוק בכל

קראו עוד »