חיפוש

גרמניה – יעד מומלץ להשקעה עם צפי תשואה גבוהה

 

גרמניה מהווה כיום את היעד מספר אחד בעולם להשקעות נדל"ן, והמומחים של נדל"ן גרמניה, החברה המובילה בתחום מסבירים בדיוק מדוע מדובר בהשקעה אשר היא בעלת פוטנציאל חסר תקדים.

גרמניה – יעד לוהט להשקעה

גרמניה היא מעצמה ביבשת אירופה, ונחשבת כיום למדינה בעלת המדיניות הכלכלית הטובה והמצליחה ביותר בעולם. למעשה, בעבור משקיעים מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לבצע השקעת נדל"ן ברכישה של נכס, בעלות אשר זולה בעשרות אחוזים מאשר מדינות אחרות בעולם, ובפרט מדינת ישראל. הסיבה לכך, כפי שמסבירים המומחים של חברת נדל"ן גרמניה, אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום היא לאור העובדה כי בניגוד למדינות אחרות, גרמניה מעודדת משקיעים זרים לבצע השקעות ע"י מדיניות מיסוי נמוכה מאוד, כמו גם אפשרות לקבלת מימון בנקאי– בהתאם לתקציב. על כן, אנו עדים לכך שיותר ויותר ישראלים מחפשים הזדמנויות נדל"ן מניבות במדינה, ובזכות נדל"ן גרמניה – תוכלו גם אתם להצטרף למהפכה.

בניינים

מעוניין להשקיע ברכישה של נכס בגרמניה? כעת יש לך את הדרך

התשואה אשר מתקבלת כתוצאה מרכישה של נכס נדל"ן בגרמניה יכולה להגיע גם במקרים מסוימים ל 11% ואף צפונה מכך, מספרים חסרי תקדים בעולם ההשקעות. מדובר בהשקעה יציבה למדי, וזאת לאור העובדה כי בניגוד למדינות רבות אזרחי גרמניה מתגוררים בתנאי שכירות מפוקחים, ועל כן הביקוש נותר גבוהה, גם בערים הגדולות וכן בפרברים במדינה. חשוב לזכור, כי גרמניה מהווה את חוד החנית בכל הקשור לתחבורה ציבורית, ועל כן דרכי הגישה ממקום למקום נוחות מאוד, מה שמאפשר למשקיעים לרכוש נכסי נדל"ן שיש להם פוטנציאל תשואה גבוה, בעלות נוחה, מבלי לחשוש לירידה בערך הנכס. חברת נדל"ן גרמניה פיתחה מודל ייחודי וראשון מסוגו אשר נועד לאפשר למשקיעים להגיע לנכסים המובילים במדינה, ובכך לקבל הכנסה קבועה ויציבה לאורך שנים ארוכות. צוות החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום יתאים בעבורכם את חבילת ההשקעה הטובה ביותר, אשר כוללת בין היתר ליווי של עו"ד, קבלת מימון בנקאי מבנקים מובילים בגרמניה, כמו גם איתור של נכסים בעלי פוטנציאל תשואה גבוהה, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בהשקעה משתלמת, נכונה ואיכותית.

השקעה בנכס נדל"ן בגרמניה – קל יותר מתמיד

לסיכום, אין עוררין כי גרמניה הפכה בשנים האחרונות ליעד הפופולרי ביותר לביצוע השקעת נדל"ן, הן בזכות מדיניות מיסוי מקלה והן משום שמדובר במדינה זולה מאוד למגורים, אשר לה שפע של אתרים היסטוריים, תרבות ואוכל משובח, כמו גם ביקוש רב למגורים – הן של אזרחי המדינה והן של אזרחים מכל רחבי העולם. אם ברצונכם גם אתם להצטרף למהפכת ההשקעות המובילה של המאה ה 21, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של נדל"ן גרמניה בכתובת https://nadlan-germany.co.il להשאיר פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם.

אולי תאהבו גם את

איש ובית
קרקעות למכירה

קרקעות חקלאיות אשר עתידות להיות מופשרות לטובת הקמה של מבני מגורים ותעסוקה מהוות כיום את אפיק ההשקעה הטוב ביותר. היכן המקום הטוב ביותר כיום להשקיע?

קראו עוד »