חיפוש

ההשפעה של טראמפ על הנדל"ן האמריקאי

 

השקעות נדל"ן בארה"ב הפכו לאפיק הכנסה מיטבי בעבור אלו אשר רוצים להשקיע סכומים קטנים מיותר מאשר בישראל, אולם חשוב לזכור כי עלייתו לשלטון של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שינתה את פני הדברים וכיום יש למהר ולהשקיע. מדוע? להלן כל הפרטים.

ענף הנדל"ן בארה"ב – הזדמנות אשר יש לנצל אותה בהקדם האפשרי

שוק הנדל"ן בארה"ב מהווה מזה שנים ארוכות אפיק השקעה אולטימטיבי בעבור אזרחים ישראלים אשר רוצים להשקיע את כספם בנדל"ן מניב בעלות פחותה בעשרות אחוזים, מאשר בישראל. ידוע כי מחירי הנדל"ן בישראל מרקיעי שחקים, וכיום רכישת דירה להשקעה כמו גם העלויות הגבוהות של המס מבריחות את המשקיעים לחיפוש של כיוונים חדשים, כאשר כיום אין עוררין על כך כי רכישה של נדל"ן בארה"ב היא האפשרות הטובה ביותר. אולם, עלייתו לשלטון של דונלד טראמפ משנה את תמונת המצב, ועל כן להלן כל הפרטים אותם  מסבירים המומחים של קבוצת ג'נסיס – השקעות נדל"ן בחול..

התחלות בנייה חסרות תקדים בעידן טראמפ

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אשר עלה לשלטון בשנת 2016 הבהיר מעל כל במה כי אחד הדברים החשובים ביותר בעבורו היא להאיץ את קצב הבנייה, ועל כן הוא מעוניין להוריד את החסמים הבירוקרטים אשר היו נהוגים עד עתה. על כן, אנו עדים כיום לעלייה מסיבית בבנייה בכל רחבי ארה"ב, זאת כתוצאה ישירה ממדיניות שבה מעודדים את הקבלנים לבנות, וכמה שיותר. אולם, לאור העובדה כי הנשיא נמצא כעת במלחמה כנגד מקסיקו והעובדים הזרים אשר שוהים במדינה, עלויות העובדים עלו וכתוצאה מכך כך גם מחירי הדיור. כתוצאה מכך, הריבית על המשכנתאות עלתה ל 4%, עם זאת, אנו עדים לירידה קטנה במחצית של השנה שעברה, ועל כן עדיין מדובר בהשקעה משתלמת ביותר בעבור משקיעים אשר רוצים לקנות נכס להשבחה או להשכרה.

בניינים

רכישה של נדל"ן מניב בארה"ב – רק באמצעות קבוצת GENESIS 100

כאמור, אנו עדים כיום לתחילתה של תקופה חדשה בארה"ב בכל הקשור לנדל"ן מניב, ועל כן מדובר בהזדמנות חסרת תקדים בעבור ישראלים לנצל את העובדה כי מחירי הנדל"ן עוד לא עלו דרמטית וכי הריבית נותרה יציבה יחסית. על כן, רכישה של נכס בארה"ב יכולה להניב תשואה נאה, אך רק אם היא מתבצעת באמצעות חברת מקצועית כמו ג'נסיס 100 אשר מאפשרת למשקיעים לייצר הכנסה אלטרנטיבית ונכונה אשר מותאמת אישית לתקציב, וזאת תוך שקיפות מלאה לכל אורך הדרך. מאז החלה לפעול החברה היא שיווקה בהצלחה מאות נכסים ברחבי ארה"ב עם תשואה כלכלית אדירה, כמו גם זכתה לאחוזי הצלחת השבחת נכסים אשר עומדים על נתון מדהים של 92%. על כן, אם ברצונך לקבל הכנסה וכן להשביח נכסים אשר יניבו בעתיד רווחים נאים.

אולי תאהבו גם את

דגל
גרמניה – יעד מומלץ להשקעה עם צפי תשואה גבוהה

גרמניה מהווה כיום את היעד מספר אחד בעולם להשקעות נדל"ן, והמומחים של נדל"ן גרמניה, החברה המובילה בתחום מסבירים בדיוק מדוע מדובר בהשקעה אשר היא בעלת פוטנציאל חסר תקדים. גרמניה היא מעצמה ביבשת אירופה, ונחשבת כיום למדינה בעלת המדיניות הכלכלית הטובה והמצליחה ביותר בעולם. למעשה, בעבור משקיעים מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לבצע השקעת נדל"ן ברכישה של נכס, בעלות אשר זולה בעשרות אחוזים מאשר מדינות אחרות בעולם, ובפרט מדינת ישראל.

קראו עוד »
איש ובית
קרקעות למכירה

קרקעות חקלאיות אשר עתידות להיות מופשרות לטובת הקמה של מבני מגורים ותעסוקה מהוות כיום את אפיק ההשקעה הטוב ביותר. היכן המקום הטוב ביותר כיום להשקיע?

קראו עוד »