חיפוש

איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

 

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב.

ביטוח רפואי בארה"ב – לצורך הימנעות מהוצאה של עשרות אלפי שקלים

ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף. אולם, רבים אינם מודעים לעובדה כי ארה"ב היא אחת מהמדינות היקרות ביותר בעולם לצרכים רפואיים, כאשר גם חתך פשוט באצבע יכול להגיע לעשרות אלפי דולרים. בנוסף, מי שאיננו מחזיק בביטוח רפואי (כמו מיליוני אמריקאים) עלול למצוא את עצמו מול חובות עתק של בתי החולים, זאת משום שכמעט אין בתי חולים ציבורים בארה"ב אלא השירותים הניתנים הם לרוב פרטיים, ועל כן עלותם היא בהתאם. לכן, במידה ואתם מתכננים כעת את המסע שלכם לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – אין ספק כי עליכם לרכוש ביטוח רפואי בארה"ב.

רופא וחולה

כיצד בוחרים ביטוח בריאות בארה"ב?

כאמור, במידה ואתם כעת לקראת טיול או רילוקיישן בארה"ב ישנה חשיבות עצומה לרכישה של ביטוח בריאות, כך שבמידה ואכן תזדקקו לסיוע רפואי תוכלו לדעת כי אתם מכוסים ולא תאלצו לשלם עשרות אלפי דולרים, גם בעבור טיפולים פשוטים ובטח כאשר מדובר בטיפולים רפואיים מורכבים. עלותם כאמור, עומדת על מאות אלפי דולרים אשר רוב הישראלים אינם יכולים להרשות לעצמם. לכן, בחירה של ביטוח בריאות חייבת להיות ע"י חברה מקצועית לתחום אשר יש לה קשרים עם חברות ביטוח בארה"ב, כך שתקבלו שירות הן בעברית לקראת ביצוע הפרוצדורה הרפואית וכן מחיר אטרקטיבי בעבור הצרכים הרפואיים שלכם, גם כאשר מדובר באנשים בריאים לחלוטין אשר אין להם רקע רפואי, עדיין ישנה חשיבות לרכישה של כיסוי ביטוי גם כאשר תרצו להיוועץ עם רופא, עלותו עומדת על 500$ וצפונה מכך ולכן מומלץ ורצוי לרכוש ביטוח רפואי בארה"ב בהקדם האפשרי ורק מחברה אשר מתמחה בתחום.

רכישת ביטוח בריאות בארה"ב – דרך חברת Buena vida

חברת Buena vida נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל לצורך רכישה של ביטוח רפואי אישי או בעבור כל המשפחה. החברה, מעניקה שירות מתקדם וחדשני שבו ניתן לבצע השוואה בין ביטוחי הבריאות השונים ולהחליט על בסיס המחיר כמו גם הכיסוי איזה ביטוח רצוי לכם. צוות העובדים של החברה מורכב ממומחים בתחום להם ניסיון של שנים ארוכות, כך שתוכלו גם להתייעץ תוך כדי התהליך כמו גם לחסוך לעצמכם זמן ומאמץ בחיפוש של ביטוח בריאות בארה"ב.

אולי תאהבו גם את

סוכנות ביטוח
איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה

קראו עוד »