חיפוש

איך בוחרים עורך דין מומלץ

בעידן הפרסום כיום נראה שכל האינטרנט מלא באין סוף פרסומים לעורכי דין באתרים כאלה ואחרים. קשה היום לשים את האצבע ולהבין איזה עורך דין יתאים ביותר לתיק שלכם, במחיר הנוח ביותר לכם ואשר יעבוד בשבילכם. ברמת התקציב, קשת עורכי הדין השונים מגוונת מאוד. תוכלו למצוא עורכי דין זולים ועד יקרים מאוד. מעבר למחיר, חשוב באמת לערוך התאמה בין תחום ההתמקצעות של עורך הדין ולבין התיק הרלוונטי. כמו כן, כיום בישראל קיימת כמות אדירה של עורכי דין ולכן קשה להתמצא ולמצוא את הטוב ביותר עבורכם. במידה ונקלעתם למצב בו אתם זקוקים לעורך דין, בין אם עבירה קלה, הוגשה נגדכם תלונה או שאתם על סף גירושים וצריכים עורך דין מקצועי – הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים כיצד בוחרים עורך דין מומלץ.

 

למה צריך לשים לב כאשר בוחרים עורך דין?

כפי שצוין, קיימים בשוק הישראלי הרבה מאוד עורכי דין שונים ומגוונים, בעלי תחומי פעילות שונים וכן תלוש שכר שונה. ישנם כמה כללים חשובים שכדאי לכם לשים לב אליהם לפני שאתם סוגרים עם עורך דין:

  • התמחות רלוונטית: כל עורך דין בוחר לעצמו תחום פעילות אחד או כמה, אשר דרכו הוא עובד. עולם המשפטים הוא רחב עד מאוד ולכן מומלץ לבחור עורך דין אשר מכיר לעומק את התיקים שלכם ויש לו נסיונות קודמים בטיפול עם תיקים מסוג זה. עורך דין מנוסה ייתן לכם שירות מקסימלי. אם מדובר על רכישת דירה – אז עורך דין מומחה לנדל"ן. אם מדובר על גירושים – אז עורך דין לעיניי אישות.
  • במידה ופניתם למשרד עורכי דין: בפנייה למשרד עורכי דין גדול אתם מבטיחים שעומד מאחוריכם קבוצה חזקה וכך גם אפשר באופן איכותי לערוך בדיקה על פעולות המשרד והצלחותיו. מנגד – בחירה במשרד עורכי דין עשויה להביא לכך שאתם לא בטוחים לגמרי איזה עורך דין הולך לטפל בתיק שלכם וחשוב לוודא זאת.
  • סקירה מעמיקה:  ערכו סקרה מעמיקה על פעילות משרד עורכי הדין או על העורך דין הפרטי ובדקו מול איזה תיקים עבד ומה היו שיעורי ההצלחה שלו. בעידן האינטנרנט פועלה זו הופכת לנוחה עד מאוד. הרבה מידע נגיש לכם באופן קל במרשתת.
  • בדקו מחירים: מעבר לסקירה מעמיקה אודות פעולותיו של עורך הדין, ערכו גם השוואת מחירים. כל עורך דין רשאי לקבוע לעצמו שכר טרחה לפי ראות עיניו ולרוב ביחס לשאר עורכי הדין בתחומו. עורך דין מתחיל יקח שכר טרחה נמוך בהרבה ביחס לעורך דין מנוסה.

 

כימיה עם עורך הדין

חשוד מאוד שתהיה לכם כימיה טובה עם עורך הדין שלכם – בסופו של יום יש לו יד ברמת העונש שתקבלו אם בכלל. לעוד מידע כנסו ללינק – plili.org.il.

 

פטיש של שופט

 

אולי תאהבו גם את

עורך דין צוואות תל אביב
כמה זמן לוקח לערוך צוואה?

עריכת צוואה היא צעד מכריע בהבטחת חלוקת הנכסים שלכם בהתאם לרצונותיכם בבוא העת. למרות שהתהליך עשוי להיראות רחוק ומרתיע, הבנה שלו ושל חשיבותו, והכרת השיקולים

קראו עוד »