חיפוש

איך להשתמש בקריפטו וכמה המטבעות הללו שווים בעולם

בתקופה האחרונה הרשת גועשת ונדמה שכל הגולשים רוצים לדעת רק דבר אחד – מידע על מטבעות הקריפטו. ערכנו בירור מקיף בנושא וגילינו שמרבית השאלות בנושא שעלו בגוגל בימים האחרונים הן איך משתמשים במטבעות הקריפטו? איך משקיעים בהם וכמה הם בכלל שווים בעולם?. כדי להקל על המחפשים, החלטנו לרכז את כל המידע המתבקש במדריך הנוכחי. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

רגע לפני שמתחילים בהסברים חשוב לציין כמה אזהרות חשובות

אם אתם חדשים בתחום כדאי שתדעו שאתם צריכים לקחת את הדברים החשובים הבאים בחשבון רגע לפני שאתם צוללים עמוק אל עולם הקריפטו והמטבעות הייחודיים הללו:

 

מדובר בתחום תנודתי שמשתנה מיום ליום

ביום אחד יכול להיות זינוק משמעותי של מאות אחוזים, ביום שלמחרת יכול להיות זינוק של מאות אלפי אחוזים אבל אף אחד לא מבטיח שהדבר ימשיך באותו כיוון. כך שיומיים לאחר מכן יכולה להיות ירידה בשיעור גבוה לא פחות.

 

אף אחד לא יכול להבטיח לכם מה צופן העתיד למטבעות הללו

אם מישהו פונה אליכם ואומר לכם שהוא יודע בדיוק מתי תהיה עלייה ומתי תהיה ירידת ערך של המטבעות, אתם צריכים לדעת שכנראה מדובר ברמאות ועדיף להימנע מאנשים כאלו ולהתרחק מהם. כעת, כשאתם יודעים את הדברים הללו, ניתן להמשיך אל השאלה המתבקשת הבאה.

 

איך משתמשים במטבעות הקריפטו?

בחרנו שלא להתעכב על השאלה מה זה קריפטו בשלבים הקודמים של המדריך שכן, אנו מאמינים שאתם כבר יודעים במה מדובר באופן כללי. כדי שתוכלו לדעת איך משתמשים במטבעות, פנינו אל מומחים בתחום שאמרו שיש כמה דרכים להיחשף ולהשתמש במטבעות. יש כל מיני בורסות שמאפשרות מסחר של מניות שקשור לעולם הקריפטו. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם להשתמש במטבעות שלכם:

  • קוינבייס
  • רובין הוד
  • AMD ועוד

 

השווי של מטבעות הקריפטו משתנה

אלו שעורכים חיפוש אחר השווי של המטבעות ברחבי העולם בגוגל יכולים לראות בזמן אמת את השווי שלהם. אם אנחנו נציין בפניכם את השווי הנוכחי של המטבעות, זה כנראה לא יהיה רלוונטי עבורכם. שכן, השווי משתנה בכל יום בהתאם לתנודות שונות שחלות ברחבי הבורסות בעולם. ובכל זאת, כדי לאפשר לכם לקבל כיוון כללי אודות השווי שלהם נכון לרגע כתיבת מילים אלו.

 

כמה המטבעות הללו שווים בעולם?

נכון לרגעים אלו, מטבע הביטקוין לדוגמא, נמכר בעלות של כ – 28,839 דולר. השווי שלו בשוק הוא 549.78 דולר. האטראום נמכר ברגעים אלו ממש בעלות של כ – 1,763 דולר והשווי שוק שלו עומד על 213.40 דולר. אם אתם מתכננים לקנות מטבעות קריפטו או לסחור בהם בבורסה, עליכם להתעדכן בשווי הקיים נכון לרגעים אלו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך אפשר להשתמש במטבעות ומה השווי שלהם.

מטבעות

אולי תאהבו גם את