חיפוש

אימפוטנציה? לא עוד!

אימפוטנציה, או במילים אחרות – אין אונות, היא מצב שבו גבר אינו מסוגל להשיג זקפה לשמור עליה איכותית, חזקה וממושכת כך שתספיק לפעילות מינית. ההערכה היא כי כל שנה נוספים כ70,000 גברים הסובלים מאימפוטנציה בישראל, מה שלמעשה הופך אותה לאחת מבעיות הבריאות המיניות הנפוצות ביותר בקרב גברים. למרות שזו בעיה נפוצה, גברים רבים מרגישים מבוכה לדבר על זה ואינם פונים לטיפול. 

 

קצת נתונים להבנת התמונה הכללית

האמת היא שהסטטיסטיקה קובעת כי רק 10-20 אחוזים מהגברים בישראל ניגשים לטפל בבעיה זו. המבוכה הזו שהם חשים עלולה להיות טעות מרה, שכן לאימפוטנציה יכולה להיות השפעה משמעותית על איכות החיים. למרבה המזל, ישנם טיפולים זמינים שיכולים לסייע בשיקום התפקוד המיני ובשיפור איכות החיים. עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית, תרופות וטיפולים הפכו לזמינים שעשו הבדל עצום בחייהם של גברים הסובלים מאימפוטנציה.

 

הטיפול הפופולרי ביותר

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הוא מעכבי פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE5). תרופות אלו פועלות על ידי חסימת פעולת האנזים PDE5, האחראי על מניעת זרימת הדם לפין. על ידי חסימת PDE5, תרופות אלו מקלות על זרימת הדם לפין, ובכך מאפשרות זקפה. מעכבי PDE5 נפוצים כוללים ויאגרה, קמגרה, סיאליס ולויטרה. לרכישת קמגרה לחיי מין טובים יותר הכנסו עכשיו – https://kamagrapharm.com

 

מכשור חיצוני

בנוסף למעכבי PDE5, טיפולים אחרים להפרעות זקפה ואלו כוללים מכשירי ואקום, הזרקות לפין ושתלים מיוחדים פין.  מכשירי ואקום הם מעין גלילי פלסטיק המונחים מעל הפין, משתמשים במשאבת ואקום ליצירת ואקום, שעוזר לשאוב דם לפין.

הדם שמגיע לפין בזכות המשאבות הללו יכול לעזור לגברים להשיג ולשמור על זקפה. הזרקת הפין כוללת הזרקת חומרים פעילים ישירות לפין, המסייעת להגביר את זרימת הדם ובכך כמובן זקפה. שתלי הפין כשמם כן הם – שתלים המושתלים בניתוח ומספקים פתרון קבוע להפרעות זקפה והפרעות בתקפוד המיני.

 

הגיע הזמן לעשות שינוי

בשביל לשפר את בתקפוד המיני בפרט ואת הבריאות הכללית בכלל, אתם יכולים גם לבצע שינויים באורח החיים. פעילות גופנית יכולה לעזור לשפר את זרימת הדם, בעוד שהפסקת עישון והפחתת צריכת אלכוהול יכולים גם הם לעזור. בנוסף, אתם יכולים גם לבצע שינויים תזונתיים כמו אכילת תזונה בריאה דלת שומן ועתירה בפירות וירקות.

 

היוועצות ברופא משפחה

חשוב לדבר עם הרופא שלכם על כל טיפול שמעניין אתכם. ייתכן שטיפולים מסוימים לא יומלצו למצבים מסוימים, כגון מחלות לב או תרופות מסוימות. חשוב גם להבין את תופעות הלוואי של כל תרופה ואת אינטראקציות אפשריות עם תרופות אחרות. חשוב גם להבין שטיפולים מסוימים ידרשו מרשם, למשל ויאגרה ואילו אחרים לא, כמו קמגרה. רכישת קמגרה תאפשר לכם לטפל בבעיה בקלות, ביעילות ובאפס מבוכה.

 

לסיכום

חשוב לזכור שאימפוטנציה היא מצב שכיח, ורוב הגברים יכולים למצוא טיפול יעיל בקלות. חשוב לדבר עם חברים וקרובים וחשוב מכך, עם בת הזוג על המצב בו אתה נתון שכן יש לזה השפעה משמעותית על איכות החיים. זכור – אין טעם לחוש תסכול או בושה מכיוון שיש טיפולים זמינים רבים שיכולים לסייע בשיקום התפקוד המיני ובשיפור איכות החיים. בהצלחה!

אימפוטנציה

אולי תאהבו גם את