חיפוש

איפה לומדים להיות סוכן ביטוח?

בין אם יש לכם במשפחה מישהו שהוא סוכן ביטוח ובין אם לא, ברור מדוע אתם חושבים על האפשרות הזאת כמקצוע לחיים. עוד לפני שננסה לענות על השאלה איפה לומדים להיות סוכן ביטוח, חשוב להבין למה בכלל כדאי לבחור בתחום הזה. ראשית, מדובר על תחום שתמיד יש בו דרישה לעובדים, כי כולנו צריכים סוכני ביטוח בכל תחום ובכל עניין. שנית, אי אפשר להתעלם מהעובדות: סוכני ביטוח מרוויחים הרבה מאוד כסף בחודש. לכן, אם אתם רוצים לבחור מקצוע שכבר בתחילת הדרך יכניס לכם בין 6,000 ₪ ל15,000 ₪ בתור שכירים, ברור שלהיות סוכן ביטוח זה הפתרון. מעבר לכל אלה, מי שרוצה להיות סוכן ביטוח יוכל לבחור בהמשך דרכו באיזה תחום ספציפי הוא רוצה להתמחות. למשל, האם תרצו להיות סוכני ביטוח רכש שעוסקים בביטוח דירות ורכבים? או שאולי מה שמעניין אתכם זה להיות סוכני ביטוח נסיעות לחו"ל? השמיים הם הגבול בתחום הביטוח, שכן היום לכל דבר ועניין כולם עושים ביטוחים, כך שמדובר על תחום שיש בו גם עניין רב.

OS - Orin-Shpalter - logo

מכללת אורין שפלטר – המקום שיכשיר אתכם להיות סוכני ביטוח מעולים

אתם עדיין תוהים איפה לומדים להיות סוכן ביטוח? כדאי שתכירו את מכללת אורין שפלטר. המכללה הזאת קיימת כבר שנים והיא מתאימה את עצמה בכל פעם מחדש לשינויים. תוכלו ללמוד כאן בשלוש אפשרויות שונות:

  • לימודים בקמפוס בתל אביב
  • לימודים בקמפוס בחיפה
  • לימודים אונליין בצורה היברידית

 

בנוסף, מכללת אורין שפלטר מביאה לכם מגוון אדיר של קורסים שביניהם תוכלו לבחור. תוכלו לבחור כאן במסלול ביטוח אלמנטרי ולעשות בו מגוון רחב של קורסים, כמו למשל: קורס תכנון פרישה, קורס ביטוח רכש, קורס ביטוח תאונות, קורס סוכן הביטוח ועוד. זה אומר שגם כאשר תבחרו את התחום הספציפי שבו תרצו להיות מומחים, במכללת אורין שפלטר יחכו לכם הקורסים הכי טובים שיש. המרצים שמעבירים כאן את הקורסים ואת השיעורים מגיעים עם ניסיון עשיר ביותר, כך שללמוד מפיהם זה אומר ללמוד מהטובים ביותר.

 

למידה בשיטות מודרניות ומתקדמות

לבסוף, אם עוד לא ברור לכם איפה לומדים להיות סוכן ביטוח ולמה דווקא מכללת אורין שפלטר זו הבחירה הנכונה, כדאי שתדעו שכאן הכול מתקדם. שיטות הלימוד מודרניות וניתן לבצע אינספור תרגולים אונליין ובנוסף, המרצים תמיד זמינים עבורכם. הם יענו לכם בצורה מעמיקה ובסבלנות רבה על כל שאלה, גם מחוץ לשיעורים עצמם. לכן, אם אתם רוצים להרגיש שאתם מנצלים את הזמן שלכם בצורה הכי טובה שאפשר ולומדים להיות סוכני ביטוח במקום מתקדם, מכללת אורין שפלטר זו הבחירה הנכונה. צרו קשר עוד היום, הירשמו ללימודים ותוכלו גם אתם לבנות לעצמכם קריירה באחד מהתחומים הכי מרתקים שיש. מהר מאוד תבנו לעצמכם את תיק הלקוחות שלכם ותראו שגם מבחינת ההכנסה החודשית שלכם, זו הולכת להיות בחירה מצוינת.

כיתה

 

אולי תאהבו גם את

נהר
מפל בבריכה – האם כדאי?

בריכה פרטית בחצר הפכה לדבר אלמנטרי בחום הקיץ הישראלי. אבל מה עם תוספות לבריכה? ריכזנו כמה יתרונות להוספת מפל לבריכה, שיגרמו לכם לרצות להשלים את

קראו עוד »