חיפוש

איך לבחור גביעים לכל סוגי ענפי הספורט?

ענף הספורט בישראל מפותח ביותר, כאשר המשחק חוצה המגזרים והתרבויות הינו הכדורגל כמובן. מקיימים טורניר בכל תחום ספורטיבי ומעוניינים לחפש אחר גביעים שישמשו כתשורות הוקרה סמליות למנצחים? תוכלו למצוא בשוק הגביעים הישראלי מגוון סוגי גביעים המותאמים לכל ענף ספורט באופן אישי.

תוכלו לחרוט הקדשה אישית על הגביע ולהפוך אותו למתנה ייצוגית שנותנת זריקת מוטיבציה לאלופים. הבה נלמד על גביעי הספורט, למי מיועדים ומה ההיסטוריה שלהם. מאמר מנצח.

 

גביעים עם עבר יווני קדום

ספרטה היא עיר יוונית קדומה, ממנה בעצם החל להתפשט תחום הספורט בעולם. היוונים ראו בתרבות הגוף ערך עליון, האדירו והאלילו את האלופים והמוכשרים בתחומם. משם הגיעה תרבות הענקת הגביע למנצחים בתחרויות שונות. כמובן שהגרסה היוונית הקדומה עוד לא הכירה את טכנולוגיות הייצור של גביעי הספורט של היום, ועל כן, המנצח קיבל גביע עשוי חרס ובתוכו שמן של אלות הספורט.

מאז גביעי ספורט הפכו לחלק אינטגרלי ממשחקי ספורט ברחבי העולם, כאשר המנצחים מקבלים גביעי זהב, כסף וארד. אחד מהגביעים המפורסמים בעולם הינו "גביע ההכתרה", גביע זה ניתן לקבוצה המנצחת בתחרות כדורגל מתוקשרת שנערכה לכבוד הכתרתה של המלכה אליזבת' השנייה בשנת 1953.

 

למי נעניק גביעי ספורט?

גביעי ספורט הם סמל ההצלחה המקושר אוטומטית עם משחקי ותחרויות כדורגל, אולם ניתן להעניק גביע הוקרה גם על הישגים בשלל ענפי הספורט השונים, כמו: קרטה, ג'ודו או כדורסל. תוכלו להעניק גביע לספורטאי מצטיין יחיד או לקבוצה זוכה לפי המקובל בתחום הספציפי.

גביעי הוקרה אגב, אינם נחלתו הבלעדית של ענף הספורט, ניתן להניק גביעי הוקרה גם לבעלי הישגים בתחום הביטחון ובתחומים הומניטריים שונים כמו: רפואה, הצלה ולחימת אש. לגביעי הוקרה יש תכונה שהם מעצימים בקרב במקבלים את תחושת ההצלחה ומזריקים 100cc של מוטיבציה, ישירות לווריד.

 

אילו גביעים תוכלו למצוא בעולם גביעי הספורט?

ניתן היום לקבל גביעים בהזמנה אישית מסוגים שונים. גבעי הספורט נחלקים לכמה סוגים:

  • גביעים משולבים באלמנטים מעולם הספורט, כמו גביע מעוצב בשילוב כדורגל או כדורעף.
  • גביעים עם פסלונים של שחקנים מפורסמים.
  • גביעים שעוצבו בהשראת תחרויות מפורסמות ברחבי העולם.
  • גביעים כלליים להישגי ספורט שאינם ספציפיים לענף ספורט מסוים.

 

בחרו בגביע בהזמנה אישית

כדי למקסם את הבחירה שלכם, חשוב להזמין את הגביעים מחברה אשר מאפשרת הזמנה מדויקת לפי הצורך שלכם, כאשר אתם מחליטים על גודל הגביע ועל סוג הציפוי, וכן וודאו שאתם יכולים להטביע את לוגו הקבוצה או סמל היחידה בנוסף להקדשה אישית על גבי הגביע.

 

גביעי ספורט – סמל הניצחון

גביעי ספורט הפכו במרוצת השנים לסמל פופולרי ומוכר לציון הישג ספורטיבי מיוחד. גביע הספורט מביע הערכה על השקעה, מאמץ ויכולת ומהווה תמריץ איכותי להתמיד הלאה בפעילות ולקצור הצלחות נוספות בתחום. בחרו בקפידה לטורניר הקרוב את גביע הניצחון – סמל ההצלחה הבינלאומי.

גביעים לכל סוגי הספורט

אולי תאהבו גם את