חיפוש

5 מוצרי האילוף החיוניים ביותר

במידה והתחלתם בתהליך האילוף עם כלבכם, כנראה ערכתם שיעורי בית וקראתם מספר כתבות בנושא. המאמר הבא יספק לכם את הבסיס הנכון לתחילת תהליך האילוף באמצעות חמישה מוצרי חובה, ויסביר מדוע אתם צריכים אותם. במאמר נעזור לכם לבחור בקפידה את מוצרי האילוף החיוניים ביותר לתהליך האילוף עם כלבכם. 

 

קולר

קולר הוא אחד מכמה מוצרי אילוף לכלבים החשובים ביותר לא משנה אם באילוף הוא לחיי היום יום. מעבר לעובדה שהוא מסמל לכל מי שרואה אותו  שיש לו בעלים וכך במקרה של אבדה קל יותר להחזירו, הקולר משמש חיבור לרצועה וכך ניתן לטייל אתו בנוחות, ללא הפרעה לכלבים ולהולכי רגל אחרים. כאשר הכלב קשור אלינו יש לנו שליטה מלאה עליו וכך אינו יכול ללכת לאיבוד או לברוח לנו.

 

רצועה חזקה לכלב

רצועה חזקה באורך קצר היא חשובה וחיונית ביותר! כאשר הכלב מחובר לרצועה הוא מאפשר צעידה נוחה במידה והכלב מחונך  ניתן להשתמש ברצועה ארוכה יותר וכך לא]שר לו יותר חופש תנועה, אם תבחרו ברצועה ארוכה כאשר הכלב אינו מחונך הרצועה עלולה להסתבך סביב עמודים או פחים, להפריע לאנשים ולהסתבך.

 

חטיפי אילוף

חטיפי אילוף הם כנראה אחת הדרכים ללמד את הכלב דברים שונים- החל מפעלולים ועד פקודות בסיסיות ומורכבות כמו- שב, התגלגל, יד, ארצה ועוד. ישנם חטיפים שונים ומגוון רב והם תגמול מצוין לכלב על התנהגות חיובית ורצויה.. מחקרים מראים שאילוף העזרת חטיפי אילוף הוא המועיל ביותר אשר מספק תוצאות טובות בצורה חיובית עבור הכלב.

 

קליקר

קליקר הוא פריט חיוני אך ניתן לאלף גם בלעדיו, כאשר עושים את החישוב של עלות מול תועלת, הקליקר זול מאוד והתוצאות שלו מעולות ולכן, מדוע לא בעצם? הקליק הוא מאין מכשיר פלסטיק קטן שכאשר לוחצים עליו הוא משמיע קליק אשר ניתן לשמוע מרחוק. תוכלו לסמן לכלב על התנהגות טובה בעזרת הקלקה וכך אתם משיגים את תשומת לבו ללא השמעת קול.

 

התמדה – כן, כן, גם זה סוג של "מוצר"

התמדה היא כנראה המוצר הכי חשוב באילוף שלכם. כל עוד לא תתמידו ולא תיעזרו בסבלנות- לא תראו תוצאות. עלינו ללמד את הכלב גבולות בצורה הדרגתית ובסבלנות רבה בדיוק כמו שמלמדים ילד. חשוב ללמד אותו מה מותר ומה אסור, ואיך להשתלט את האינסטינקטים הטבעיים שאיתם הוא נולד. כאשר תגיבו בצורה המצופה מכם כמאלפים, תמתינו בסבלנות ותחזרו על הפקודות בכל יום תהיה הצלחה בתהליך.

את כל מוצרי האילוף תוכלו לרכוש בכל חנות כלבים בסיסית. המוצרים נמכרים לרוב במחירים ידידותיים, ויועילו לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. לפיכך, הם יהוו השקעה חכמה בכלבכם ובאיכות החיים שלכם ביחד אתו. אם תרצו לייעל את התהליך אף יותר, תוכלו לעבור אותו בליווי מאלף מקצועי, שיכוון אתכם ויעזור לכם להגיע לתוצאות גבוהות יותר.

מוצרי אילוף כלבים

אולי תאהבו גם את