חיפוש

הפרטים הקטנים הם הכי חשובים : 5 דברים חשובים לאמבטיה

העיצוב של האמבטיה מתחיל כמובן בבחירה של דברים גדולים, אולם כדי שהאמבטיה שלכם תהנה מעיצוב מושלם, יש כמה פרטים קטנים שאסור לדלג עליהם. הבחירה של הפרטים הללו בצורה נכונה יכולה לייצר לכם אמבטיה יוקרתית בעלת מראה הרמוני. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר דברים שאסור לכם לשכוח כאשר אתם ניגשים לעיצוב האמבטיה. 

 

ידיות

כאשר אנחנו מדברים על בחירת ידיות, הכוונה היא כמובן לבחירת ידיות לארון האמבטיה. הפרט הזה הוא משהו שאנחנו נוטים לזנוח, אולם ידית מעוצבת בצורה יפה יכולה לשנות את כל המראה של הארון. הקפידו שהידית תהיה עשויה מחומר עמיד בפני לחות, לאור העובדה שבאמבטיה יש הרבה מאוד לחות, וידית לא עמידה פשוט לא תוכל להחזיק מעמד.

 

מתלים

אחד האתגרים הכי גדולים בעיצוב של אמבטיה הוא חללי אחסון. האמבטיה היא מקום שיש בו יחסית הרבה ציוד, במיוחד אם מתחשבים בגודל שלו, מה שאומר שיצירה של חללי אחסון היא בגדר חובה. מלבד ארונות האחסון, חשוב גם שיהיו לנו מספר מתלים באמבטיה כדי שנוכל לעשות בהם שימוש עבור מתלה למגבות או לבגדים. המתלים מאפשרים לנו לחסוך מקום בארונות.

 

ארונות אחסון

כפי שברור לכם, מתלים בלבד לא מספיקים, מה גם שיש לא מעט ציוד שאותו לא ניתן לתלות על גבי מתלה. עבור אותם פריטים כדאי לרכוש ארון אמבטיה איכותי, כזה שיש בו מספיק מדפים עבור הציוד שלכם. זכרו שהציוד שיש באמבטיה הוא בדרך כלל ציוד קטן, ככה שהחלוקה הפנימית של התאים בארון חשובה, והגודל של הארון לא מספיק בפני עצמו.

 

מראות

בכל אמבטיה אנחנו יכולים לראות מראה, אולם לבחירה שלה יש השפעה מכרעת על העיצוב הכללי של האמבטיה. בבחירת מראה אנחנו צריכים להחליט קודם כל על הגודל שלה, וכמובן על המסגרת והעיצוב הכללי. הקפידו על מראה איכותית, כזו שתוכלו לנקות בקביעות ולהחזיר לה את הברק הטבעי שלה. זכרו, מראה גדולה מידי עלולה לייצר תחשה לא נעימה בחלל קטן.

 

מחממי מגבות

הפריט האחרון שעליו נדבר רלוונטי בעיקר לחורף, אולם גם בשאר השנה הוא יוכל לשמש אתכם בתור מתלה למגבות או לבגדים. מחמם מגבות הוא מתקן שאותו ניתן לתלות על הקיר של האמבטיה, והוא מחמם את המגבות. אז אם אתם רוצים להנות בחודשי החורף ממגבות חמות, המתקן הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים באמבטיה.

 

לסיכום

בעיצוב האמבטיה אנחנו צריכים לתת מקום של כבוד לפרטים הקטנים, כיון שרק בחירה נכונה שלהם יכולה להעניק לנו אמבטיה מושלמת. בחירת הידיות עבור הארונות צריכה להיעשות בקפידה, תוך הקפדה גם על ידיות איכותיות שלא ייפגעו מהלחות של האמבטיה. בנוסף, מומלץ לרכוש מחממי מגבות, מתלים וארונות אחסון על מנת שהאמבטיה תישאר מסודרת כל הזמן.

מתלה למגבות

אולי תאהבו גם את