חיפוש

מה עדיף – חליפה רגילה או מותאמת אישית?

לפני אירועים משמעותיים – מריאיון עבודה ועד חתונה – תמצאו את עצמכם מוצפים בשלל התארגנויות והכנות וביניהן חיפוש חליפה.

אז מה עדיף, חליפה רגילה או חליפה מותאמת אישית? הנה כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון.

 

יוקרה

אין ספק שבעין מומחית ניתן לראות את ההבדל בין חליפה רגילה לחליפה מותאמת אישית אך יש לזכור שרוב האורחים בשמחה שלכם לא יבחינו בהבדל. כיום השוק מוצף בחנויות בגדי גברים המוכרות חולצות מכופתרות וחליפות בשלל גזרות, צבעים ובדים ויכולות להציע חליפות יפהפיות ללא תפירה אישית. במקרה ומדובר בחתונה או בבר מצווה, ניתן להיראות חגיגיים ומרשימים גם בחליפה שנקנתה בחנות מומחית. לעומת זאת, במקרה ובמסגרת העבודה שלכם, למשל, אתם נפגשים הרבה עם אנשי עסקים או לובשי חליפות אחרות וחשוב לכם לעשות רושם- ייתכן וכדאי ללכת על חליפה מותאמת אישית שכן סיכוי גבוה שהקולגות שלכם בעלי עין מיומנת.

 

מחיר

חליפה מותאמת אישית יקרה משמעותית מחליפה רגילה ויש לקחת את זה בחשבון. סביב הוצאות גדולות כמו שמחה משפחתית לא מומלץ להגדיל משמעותית את אחת ההוצאות אלא אם כן התקציב שהתאמתם מראש מספיק לכך. לעומת זאת נשף, ריאיון עבודה או ישיבה עסקית לרוב כוללים הוצאות נמוכות יותר והוצאה גבוהה על חליפה עשויה להתאים תקציבית, מה גם שבמקרה וישנן ישיבות/ ריאיונות נוספים באופק זוהי השקעה לטווח רחוק.

 

זמן

לא תמיד יש זמן רב לבחירת חליפה. במקרה והחליפה נרכשת לשמחה משפחתית היא תתפוס חלק קטן מהכנות מרובות ויש לשים לכך לב. מצד אחד חליפה בהתאמה אישית דורשת הגעה חוזרת למדידות אך מצד שני קניית חליפה מוכנה עשויה לדרוש כיתות רגליים בין מספר חנויות עד למציאת החליפה הנכונה כך שמבחינת חיסכון בזמן כדאי לבדוק את שתי האופציות ולהחליט לפי האפשרויות הפרושות לפניכם.

 

דרישות מיוחדות

השיקול החשוב מכולם הוא האם הלובש בעל דרישות מיוחדות. לעתים אפשר למצוא חליפה בחנות פשוטה אך כשיש יותר מדי דרישות מיוחדות יהיה קשה מאוד למצוא את החליפה המושלמת. שיקול נוסף הוא מבנה הגוף של הלובש: אדם גבוה במיוחד, שמן במיוחד, נמוך במיוחד או בעל מבנה גוף לא רגיל יתקשה מאוד למצוא חליפה מתאימה בחנויות השונות. אמנם שוק האופנה הישראלי מחקה את אחיו האמריקאי ומתחיל להראות ניצנים של הנגשת אופנה לכולם אך הניצנים עדיין קטנים והפריחה עודנה רחוקה. חנויות אמנם מציעות שירות תיקונים אך לעתים התיקונים הורסים את צורתה המקורית של החליפה וכדאי לשקול להשקיע עוד קצת כסף (כי הזמן יוצא אותו דבר) וללכת על חליפה מותאמת אישית. הטיפ הזה מתאים גם לאנשים הסובלים מויסות חושי וישנם סוגי בדים או גזרות המציקים להם במיוחד- לעתים עדיף להשקיע עוד קצת כסף ולחסוך שעות של חיפושים ותסכול. את האנרגיות השליליות תשמרו למשהו ששווה אותן.

בהצלחה!

 

חתתן וכלה

אולי תאהבו גם את