חיפוש

לחסוך כסף במעבר דירה

מעבר דירה הוא מעמד מלחיץ ומורכב, שמביא איתו גם הוצאות כספיות לא קטנות. הובלת הדירה גם היא הוצאה בפני עצמה, זולה או יקרה ככל שתהיה. הוצאה זו מצטרפת לשורה של הוצאות על ריהוט חדש, מנורות ועוד, ולכן כדאי לנסות לחסוך כסף במעבר דירה איפה שאפשר. במאמר זה נרכז כמה טיפים חשובים שיוכלו לסייע לכם בעניין.

 

"משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו"

מעבר דירה מסמל סיום של תקופה ותחילתה של אחרת. אחד הדברים החשובים שיעזרו לכם לחסוך כסף במעבר דירה, הוא מיון החפצים שלכם לפני ההובלה. היות וחלקנו טיפוסים אגרנים במיוחד, סביר להניח שתמצאו בבית שלכם מגוון בגדים, חפצים ומוצרים שלא היה לכם שימוש בהם לאורך שנים.

הפריטים המיותרים הללו יכולים למלא כמה וכמה קרטונים משל עצמם, שממש חבל לשלם עבור ההובלה שלהם. במקום זה – תרמו אותם או זרקו אותם, בהתאם למצבם, ותהנו מבית חדש ומאוורר שכל מה שקיים בו – נחוץ בו.

 

לחסוך כסף במעבר דירה – ריהוט

אחד הדברים היקרים במעבר דירה הוא הובלת הריהוט. ההובלה כוללת גם פירוק והרכבה מחדש, ובקיצור, סביב נושא הרהיטים נוצרת פתאום פרוצדורה קטנה. רוצים לחסוך כסף במעבר דירה? בצעו סקר שוק קטן, וחשבו האם שווה לכם להוביל את הריהוט הישן שלכם. אתם תופתעו לגלות שבהרבה מהמקרים עדיף לקנות ריהוט חדש מאשר להוביל את הישן.

 

איש מחזיק ארגזים

 

תאמו את תאריך המעבר עם כל מי שצריך לדעת עליו

הבית שלכם מכיל כמה וכמה ספקים שזקוקים למידע בנושא מעבר הדירה שלכם. ככל שתתאמו התקנות מחדש של שירותי הכבלים, אספקת מים מינרלים חודשית ועוד – כך תימנעו מצורך בהזמנה מידית של טכנאי, שתעלה לכם בדרך כלל בהתאם למידיות זו. ככל שתתאמו את הדברים יותר מראש, כך תוכלו לחסוך כסף במעבר דירה.

 

הכל זה עניין של גישה

קחו בחשבון שמה שמורכב יותר – יעלה יותר. דאגו מראש לגישה נוחה לדירה שלכם, גם הישנה וגם החדשה, כך שלסבלים יהיה נוח להעמיס ולפרוק את הציוד שלכם. זכרו, זמן העבודה הוא לא זול, וזה עוד לפני שנתתם טיפ לסבלים. ככל שהגישה תהיה מהירה יותר, כך זמן העבודה יתקצר, ובהתאם – התשלום שלכם יקטן.

בנוסף, וודאו עם חברת ההובלה מספיק זמן מראש כמה אנשי צוות עומדים להגיע ביום ההובלה. אם תוכלו לצמצם באנשי הצוות של חברת ההובלה, ולצרף גם כמה זוגות ידיים משלכם – תוכלו לחסוך בכוח אדם של חברת ההובלה ובתשלום.

 

אירית הובלות – חברת ההובלות המובילה בישראל

אז אחרי כל הטיפים המומלצים לאיך לחסוך כסף במעבר דירה, נותר לנו רק להזמין אתכם לבקר באתר שלנו https://iritmoving.biz ולהתרשם ממגוון שירותי ההובלה שאנחנו מספקים. אצלנו באירית הובלות, אנחנו מתחייבים למקצועיות, שירותיות ולמחירים הוגנים, ומבטיחים לכם שתצאו מרוצים. מחכים לשמוע מכם, ומאחלים מעבר דירה קל וחסכוני!

חסכתם מספיק כסף בזכות הטיפים שלנו לקניית דירה? מזל טוב! בטח אתם לא כל כך בטוחים איזו משכנתא כדאי לכם לקחת? תוכלו להעזר במאמר הבא.

אולי תאהבו גם את