חיפוש

למה חשוב לבחור חברת הובלות אמינה?

כל עוד יש דירה להוביל, צריך לבחור בשירות ההובלות המדויק ביותר לצרכיכם. וכשמדובר בשירותי מובילים מומלצים להובלת דירה ומשרד, מדובר גם על אחריות על העבודה הזו. בואו נבין את הנושא יותר לעומק, מה אני צריך לדעת על חברת הובלות?

מה אני צריך לדעת על חברת ההובלות שבה אני מסתייע? ובכן, שירותי הובלות קיימים מאז ומתמיד, ומאז ומתמיד הן אופיינו, בין היתר, גם עם נזקים. לדאבוננו, זהו טבעו של התחום וזו הסיבה לכך שצריך לקבל שירותי מוביל עם אחריות על הובלת דירה.

אם צריך למשל הובלת מפעל או הובלת משרד, הכלל הזה מקבל אפילו תוקף כפול. אם כך, העצה הראשונה שלנו אליכם היא קבלת שירות הובלה עם אחריות על כל סוגי ההובלות. כיצד תוודאו אם חברת ההובלות מציעה אחריות? הנה המידע לפניכם:

 

החשיבות בבחירת מובילים מהימנים ואמינים

בכדי לוודא כי אתם מקבלים שירותי הובלות עם אחריות, יש ליצור קשר עם חברת ההובלה. תוכלו לשאול את נציגיה באיזו חברת ביטוח היא מבוטחת. אם החברה של ההובלות מבוטחת בחברת ביטוח, היא אמורה למסור לכם את פרטי חברת הביטוח. אם חברת ההובלות מסרבת למסור לכם פרטים אלו, יש להתקדם הלאה ולבחור בחברת ההובלות הבאה.

מעבר למה שציינו כאן לעיל, חשוב לזכור דבר נוסף. שירוי הובלות ניתנים עבור כל סוגי ההובלה. יחד עם זאת, ככל שחברת ההובלות מספקת שירותים נרחבים יותר, ככה למעשה בדיקתכם נרשת. ישנה את אמנת השירות אשר גורסת כללים לגבי מתן שירות.

אם חברת ההובלות אינה עומדת בתנאי אמנת השירות הנ"ל, הרי שיש לבחור בשירותי מובילים מומלצים אחרים. כמו כן, יהיה גם חשוב לוודא כי חברת ההובלות מוסמכת להפעיל את כלי ההובלה שלה.

 

אילו כלי הובלות מחייבים הסמכות מפעיל?

משאית חייבת הסמכה לנהיגה על משאית, כמו כן הובלת מנוף מצריכה הסמכה של מפעיל מנופים מורשה. חשוב לדעת, את הדברים האלו אתם צריכים לבדוק לפני שאתם חותמים על חוזה מול חברת ההובלות. למעשה, החוק אפילו מחייב אתכם לבדוק הסמכות חברת הובלה לפני שכירת שירותיה.

זאת, משום שהמדינה תמיד מנסה למנוע אסונות שאכן ניתן למנוע מראש. אם חברת ההובלה מפעילה מנוף הובלות, יש באחריותכם החוקית לוודא כי מפעיל המנוף הוא אכן בעל ההסמכה הרלוונטית. הקפידו על הטיפים שהבאנו לעיל, זה מה שיאפשר לכם להנות משירותי הובלה מדויקים וללא נזקים מיותרים.

 

ואם נגרמו נזקים במהלך הובלה?

ואם כבר נגרמו נזקים במהלך ההובלה, לפחות תדעו בוודאות שאתם מבוטחים תחת אחריות חברת ההובלה וחברת הביטוח. עוד דבר אחרון, אנחנו תמיד ממליצים על השוואת מחירים בין חברות הובלה מקצועיות. ככה תוכלו להוזיל עליות באופן ניכר על שירותי ההובלה. קיבלתם את הטיפים החשובים, רק נותר לפעול נכון ולהוביל ללא נזק.

משאית

אולי תאהבו גם את