חיפוש

מהפכת המזומן – דלקן רכב אוניברסלי: עידן חדש של חסכון ונוחות

לא צריך להיות מכשף או מגדת עתידות בשביל לדעת שהמזומן צפוי להיעלם בעתיד מהעולם. מי שעושה שימוש באמצעי התשלום המתקדמים, יודע לומר שבשנים האחרונות ישנה ירידה משמעותית בכל הנוגע לתשלום בשטרות ומטבעות. עובדה זו הובילה אותנו לצאת ולבדוק איך המהפכה המדוברת באה לידי ביטוי בתחומים שונים.

הפעם בדקנו את הנושא בכל הנוגע לתשלום עבור תדלוק בתחנות דלק וחזרנו עם מידע על הדלקן האוניברסלי שמאפשר למשתמשים בו ליהנות מחיסכון ונוחות מקסימליים. הישארו אתנו ותגלו מקרוב במה מדובר.

 

מה זה דלקן רכב אוניברסלי?

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המסקנות שאליהן הגענו בנוגע למהפכת המזומן והתדלוק, עליכם לדעת מה זה בכלל דלקן אוניברסלי לרכב. נסביר בקצרה שמדובר בהתקן מתקדם שמאפשר לכם לתדלק את הרכב בכל תחנת דלק שיש בה עמדת דלקן שכזה. חשוב לציין שמדובר במרבית תחנות הדלק שקיימות בישראל, למשל:

  • טן
  • סונול
  • דור אלון ועוד

ההתקנה של מערכת הדלקן מתבצעת על ידי מומחה בתחום וניתן לבצע אותה עבור אנשים פרטיים ובעלי עסקים שרוצים להעניק את השירות המתקדם לעובדים שלהם.

 

הקשר בין הדלקן למהפכת המזומן

השימוש בדלקן אוניברסלי אינו כולל שימוש במזומן כלל. זה אחד היתרונות הבולטים שלו (שיובא בהרחבה בהמשך). מי שיש להם דלקן רכב אוניברסלי יכולים פשוט להכניס את פיית הדלק לחור התדלוק של רכבם, למלא את המיכל ולהמשיך בנסיעה מבלי להתעכב בקופה. מדובר בעצם בתדלוק מתקדם שמאפשר למשתמשים לקבל את סכום החיוב המלא לתשלום בסוף כל חודש. התשלום עצמו מתבצע באמצעות כרטיס האשראי שנמסר לחברת הדלקן (על ידי המשתמש) בעת תחילת השימוש במכשיר.

 

מתכננים להתקין דלקן אוניברסלי ברכב? אתם צפויים לחסוך הרבה כסף

אם קראתם את הכותרת שבתחילת המדריך, וודאי שמתם לב שהדגשנו את החיסכון הכלכלי שבא לידי ביטוי בעת השימוש בדלקן האוניברסלי. נהגים שמשתמשים בדלקן מזה זמן רב, יוכלו להעיד שהם חוסכים כסף רב מידי שנה. מ – 2 סיבות. הראשונה נוגעת למחיר המוזל שהם מקבלים בעקבות השימוש בדלקן. השנייה נוגעת למעקב אחר הוצאות הדלק שמאפשר לבדוק אם היו טעויות בחיוב (תרחיש שחוזר על עצמו לא פעם בתחנות דלק שונות).

 

כל היתרונות שבדלקן האוניברסלי

כאמור, יש רשימה ארוכה של יתרונות שבאים לידי ביטוי בעת השימוש בדלקן האוניברסלי. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • ניתן לעקוב בקלות אחר פירוט התדלוקים והחיובים
  • החיוב מתבצע בקלות וביעילות
  • חיסכון משמעותי בזמן התדלוק

 

השורה התחתונה – כדאי לכם לקחת חלק במהפכה

מדריך זה הציג בפניכם את הקשר שבין מהפכת המזומן לאפשרות התדלוק המתקדמת ביותר. בשלב זה נותר לכם רק להתקין את המכשיר המדובר ברכב וליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל. נאחל לכם שתמיד תדעו לעקוב אחר השינויים הטכנולוגיים, כדי שתחסכו לעצמכם זמן וכסף בכל התחומים.

דלקן רכב אוניברסלי

אולי תאהבו גם את