חיפוש

מקצועות מבוקשים ללא תואר – יש חיה כזאת?

אם גם אתם נמצאים בשלב ההתלבטויות, מבולבלים מכל האפשרויות הפתוחות בפניכם, נעים בין תחומי עניין השונים לחלוטין זה מזה, נתונים ללחץ סביבתי מצד המשפחה והחברים, חולמים בסתר על קריירה שונה ממה שצופים לכם כולם, דואגים לעתיד שלכם וליכולת לכלכל אותו, בראש ובראשונה חשוב שתדעו – זה מאוד טבעי והגיוני שהגעתם לנקודה הזו.

רבים מרגישים תקועים בין הציפיות להליכה במסלול הבטוח – תואר, עבודה, משכורת קבועה, לבין הרצון לנהל אורח חיים אחר, מעניין ומגוון יותר. האמת הפשוטה היא שישנם מקצועות רווחיים ללא תואר, ולפעמים כל הלבטים והלחץ הופכים מיותרים ברגע שמכירים אותם.

מקצועות פיננסיים כמו סוכני ביטוח, יועצי השקעות, יזמי נדל"ן וכיוצא באלו, הם מקצועות שאין בהם צורך בתואר, תנאי הקבלה אליהם אינם מגבילים, וכיום ניתן למצוא מסלולי לימוד מגוונים בנושאים אלו המציעים למידה והתמחות מקצועית. אם אתם מחפשים כיוון שיקנה לכם גם ביטחון כלכלי, גם מגוון אפשרויות תעסוקה, גם נחת להורים וגם מסלול לימודי שאינו צריך תואר, ייתכן וזה בדיוק התחום עבורכם.

מקצועות רווחיים ללא תואר

מקצועות רווחיים בישראל – לא רק הייטק

נהוג לחשוב שכשמדובר על מקצועות רווחיים ביותר, הכוונה לכל מקצועות ההייטק שניתן להתמקצע בהם באופן עצמאי ולאחר מכן להתברג בחברה גדולה שתבטיח משכורת ותנאים מצוינים. אך זוהי תפישה שגויה שכן מקצועות ההייטק אינם היחידים שמאפשרים מסלול כזה, ובטח שלא יתאימו לכל אחד. אנשים שמעדיפים תקשורת בין אישית עם לקוחות, ניטור ופיתוח של הזדמנויות בשוק וסיוע ישיר לאיכות חייהם של אנשים, ככל הנראה יעדיפו תחומים אחרים. אחד מהם הוא שוק ההון, הנדל"ן והייעוץ הכללי.

מקצועות רווחיים ללא תואר

ללא ניסיון וללא הון התחלתי – איך מצליחים בשוק הנדל"ן?

בוודאי שמעתם שכדי להתחיל להשקיע ולהצליח בעולם הנדל"ן, צריך להחזיק בהון התחלתי. אבל מה עם מי שלא מחזיק באחד כזה? מה אם כל האנשים היצירתיים, החכמים והמוכשרים שיכולים לחולל פלאות בשוק אך מגיעים מרקע אחר? החדשות הטובות הן שניתן באופן חד משמעי לעשות זאת גם ללא ניסיון או הון התחלתי.

הדרך לשם תלויה במספר גורמים אך החשוב שביניהם הוא ככל הנראה המוסד הלימודי שתבחרו. מסלול הלימוד שלכם עשוי להיות קל ולא מחייב, או שיהיה מקצועי וראוי. ככל שתשכילו לבחור מסלול לימודים במוסד טוב יותר, כך תוכלו להשפיע על הידע והניסיון שתצברו לקראת תחילת העבודה.

אם אתם מעוניינים ללמוד מקצועות עם שכר גבוה ללא תואר כמו שלל המקצועות הפיננסיים המאפשרים לימודי תעודה איכותיים, עליכם להיות בטוחים שבחרתם מוסד לימודים לא פחות ממצוין. בין כל האפשרויות הקיימות כיום בשוק בולטת המכללה להשכלה פיננסית של אורין שפלטר, שבוגריה ומוריה ממוקמים בעמדות מפתח בשוק העבודה, עדות מוכחת לאיכות הלימודים והאפשרויות הרבות המחכות לתלמידי המכללה.

מקצועות ללא תואר

אולי תאהבו גם את