חיפוש

מתנות לעובדים – כיצד להביע הערכה באופן מקסימלי?

להביע הערכה בפני העובדים שלנו זה אלמנט חשוב ובלתי נפרד מהניהול של כל עסק וצוות. את ההערכה הזאת ניתן להביע בהרבה מאוד דרכים, ואחת מהן היא באמצעות נתינת מתנות לעובדים  – מתנות שלא צריכות בהכרח להיות גדולות וראוותניות, אבל צריכות להיות מושקעות ולהראות מחשבה והוקרה. עם המתנות הנכונות, כל עובד יכול להרגיש מוערך ומשמעותי, ולכן חשוב לבחור את המתנות הנכונות והאיכותיות ביותר. נבין איך לעשות זאת.

 

עובד שמרגיש מוערך הוא עובד טוב יותר

לא מדובר רק בסיסמה, מדובר פה במדע – מחקרים רבים מהעולם כולו מצאו שעובדים שמרגישים יותר מוערכים ומרגישים שמקום העבודה שלהם והמנהל הישיר שלהם רואה את העבודה הקשה שלהם – פשוט עובדים טוב יותר. התפוקה של עובדים מוערכים היא גבוהה יותר בכל פרמטר משל עובדים מתוסכלים שמרגישים לא מוערכים, גם כשתנאי העבודה הם לא בהכרח טובים יותר. לכן, חשוב מאוד שכל עסק ידע להביע הערכה באופן המיטבי לעובדיו – ואח הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מתנות לעובדים.

 

מה החשיבות של מתנות לעובדים כחלק מההערכה של העובדים בעסק שלכם?

לחומריות יש ערך חשוב מאוד, במיוחד כשהחומריות הזאת משולבת במחשבה עמוקה ובהערכה כנה. במילים אחרות, כולנו אוהבים לקבל מתנות – ואנחנו אוהבים את זה עוד יותר כשהמתנות האלה מותאמות באופן אישי ומראות שחשבו עלינו כשרכשו אותן. משום כך, גם מתנות לעובדים הן חלק בלתי נפרד מכל ארגון שרוצה להביע הערכה ולתת מוטיבציה לעובדים שלו. גם מתנות לעובדים שהינן קטנות ופשוטות ולא בהכרח יקרות יכולות להיות משמעותיות ביותר ביצירת מורל בעסק ויצירת תחושה ותרבות של הערכה והוקרה בקרב העובדים.

 

מתנות לעובדים – כדאי להשקיע בהן מחשבה ולהתאים אותן באופן אישי

אם החלטתם להשקיע במתנות איכותיות לעובדים שלכם, כדאי מאוד שתעשו את המאמץ הקטן הנוסף ותבחרו מתנות לעובדים שמותאמות אישית. הערכה מקסימלית מובעת כאשר העובד מקבל מתנה ומבין שחשבו עליו באופן ספציפי כשרכשו אותה – אפילו אם המתנה עצמה היא גנרית וכל העובדים מקבלים אותה. אלמנט כמו חריטה או הקדשה פשוטה יכול להיות משמעותי ביותר בהקשר זה. גם מתנות מעט יותר יוקרתיות, שמותאמות בהתאם לתחומי העניין והרצונות של העובדים שלכם (כמו גאדג'טים, כלים למטבח או ציוד לקמפינג ונופש) יכולות לתת בדיוק את אותה ההשפעה.

 

אל תנסו ליצור יש מאין – פנו לחברה שמתמחה בתחום מתנות לעובדים

בשביל ליצור מתנות איכותיות ואישיות לעובדים שלכם, אתם לא יכולים ולא צריכים להמציא את הגלגל וליצור מתנה יש מאין. הדבר החכם יותר לעשות הוא לפנות לחברה שמתמחה באופן ספציפי בייצור והתאמה אישית של מתנות לעובדים – חברה שתדע לעצב עבורכם את המתנה האידאלית ולבחור יחד אתכם במתנה שתרגש את העובדים שלכם ותיתן להם את הערך המוסף. חשוב מאוד להקפיד ולבחור בשירות איכותי עם מגוון רחב ומקצועיות עשירה בכדי להבטיח שתקבלו את האיכות הגבוהה ביותר כשתשקיעו במתנה עבור כל עובד ועובד.

אולי תאהבו גם את