חיפוש

פיצוי כספי לאחר רשלנות רפואית – כיצד ניגשים לזה?

אם אתם חוששים לגבי נזק גופני כתוצאה מרשלנות רפואית, ורוצים לקבל פיצוי כספי -עליכם להוכיח קשר סיבתי בין הנזק לגורם המתרשל. על מנת שתעשו זאת בצורה יעילה, קבלו הסבר כיצד לגשת לזה.

 

מה זו רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא תוצאה של נזק הנגרם על ידי טיפול תרופתי כושל, אבחון לקוי של פגיעה או מחלה, פרוצדורה ניתוחית כושלת, טיפול רפואי לקוי, הסתרת מידע לגבי הטיפול, התחמקות של הצוות הרפואי בנוגע להשלכות הטיפול ועוד, אשר גרמו לנזק ישיר או עקיף בעקבות הרשלנות. בנוסף, רשלנות רפואית עלולה להיגרם כתוצאה מהסתבכות של מחלה עקב הטיפול שמקבלים, מעקב הריון כושל או סיבוך מניתוח מורכב שהיה יכול להימנע עקב טיפול אחר או מהלך תקין. גם אם הבעתם הסכמה לטיפול מבחינה טכנית אך לא הוסברו לכם ההשלכות והסיכונים זוהי רשלנות רפואית.

 

כיצד ניתן לקבל פיצוי?

על מנת שתקבלו את הפיצוי הראוי ועל אף שהבירוקרטיה בגין הפגיעה בחברת הביטוח הפרטית, ביטוח לאומי, קופת החולים ועוד היא מסובכת, תוכלו לקבל פיצוי בהגשת תביעה לכל הגופים הקשורים לפגיעה באמצעות עורך דין לרשלנות רפואית. ייצוג של מומחים בתחום, חוות דעת רפואיות והוכחות המראות על הקשר הסיבתי יסייעו לכם להשיג את הפיצוי הכספי. חשוב לפנות למשרד עורכי דין מקצועי עם הצלחות מוכחות.

 

מדוע הייעוץ של עורך דין רשלנות רפואית הוא קריטי?

בעת תביעה בגין רשלנות רפואית עלולות לצוץ שתי בעיות עיקריות. האחת קשורה לפסיקת בית המשפט בכל הנוגע לעובדה אם הנזק נגרם כתוצאה מרשלנות או כתוצאה מטעות סבירה, או בשל העובדה הנעוצה בקשר השתיקה בקרב הרופאים. לפיכך, יש להוכיח שאכן האבחון או הבעיה הבריאותית לא התגלו בזמן, שהמעקב של הרופא לא היה תקין ולהביא חוות דעת של רופאים מומחים באותו תחום. כאשר פונים לעורך דין לרשלנות רפואית בעל ניסיון, סביר להניח שהוא יידע כיצד להוכיח את הרשלנות הרפואית לאחר שישמע מכם על המקרה. בנוסף, הוא יזדקק לכל המסמכים הרפואיים שברשותכם, לעדויות ולהוכחות נוספות על מנת להוכיח את הקשר הישיר בין הפגיעה לרשלנות הרפואית.

 

איך מחשבים את גובה הפיצוי?

הנתונים שישפיעו על חישוב גובה הפיצוי בגין רשלנות רפואית מגיעים מהנתונים האישיים, חומרת הנזק וזהות השופט שידון בתביעה. חוץ מהפסד כושר השתכרות או חוסר ניהול חיים תקינים, מדובר גם על חישוב הכולל את עוגמת הנפש שנגרמה לכם כתוצאה מהרשלנות הרפואית ומידת הסבל שלכם. על מנת שבית המשפט יקבע את הפיצוי הראוי, הוא יפנה אתכם לרופאים מומחים הממונים מטעמו והינם אובייקטיבים. בנוסף, השופט יסתייע בטבלאות סטטיסטיות שיעריכו את הנזק אילולא היה קורה הן מבחינת גובה ההשתכרות והן מבחינת הפגיעה. למידע נוסף ולקבלת ייעוץ לפני הגשת התביעה, בדקו כאן https://www.df-law.co.il/תביעת-רשלנות-רפואית/.

pexels-negative-space-144233 (1)

אולי תאהבו גם את

עורך דין צוואות תל אביב
כמה זמן לוקח לערוך צוואה?

עריכת צוואה היא צעד מכריע בהבטחת חלוקת הנכסים שלכם בהתאם לרצונותיכם בבוא העת. למרות שהתהליך עשוי להיראות רחוק ומרתיע, הבנה שלו ושל חשיבותו, והכרת השיקולים

קראו עוד »