חיפוש

רואים יותר מידי מספרים במשך היום? – 3 טיפים לשלווה אחרי יום ארוך במשרד

אחרי שעות על גבי שעות של עבודה קשה במשרד, רבים מאיתנו מצפים לאותו רגע מיוחל בו נגיע הביתה, נחלוץ נעליים ונזרק על כורסא מפנקת או ספה רכה ונעימה מול סרט טוב.

אך כדי להנות מרגע מתוק ומספק שכזה, כדאי להיערך בהתאם.

המדריך הבא יכסה שלושה דברים חשובים שיש לדאוג להם על מנת להנות מערב ביתי נעים אחרי יום עבודה ארוך ומפרך.

 

טיפ ראשון: סדר וארגון

אלו מאיתנו שגדלו על סרטי דיסני, ודאי זוכרים את הרגע הקסום בו מרי פופינס עזרה לילדי משפחת בנקס לעשות קצת סדר בבלגן שבחדרם. כל הקוביות, הבובות החולצות והמעילים, באורח פלא נערמו בסדר מופתי וריחפו למקומם. לאורך שנים רבות רבים מאיתנו ודאי יחלו להפוך את מלאכת הארגון למשחק כה פשוט ואגבי.

למרבה המזל, ברגע שמוצאים שיטת ארגון הגיונית ומייעדים לכל סוג של חפץ מקום הגיוני ונגיש, מלאכת הסידור והארגון באמת ובתמים הופכת להיות פשוטה וקלה הרבה יותר. אלו חדשות טובות שכן אין דבר יותר נעים ומרגיע מלשהות בחדר מאורגן ומסודר.

 

טיפ שני: בחירת סקאלת צבעים נעימה

לצבעים השפעה רבה על מצב הרוח שלנו. כך למשל צבעים עזים מעוררים בנו אנרגיה וצורך בעשייה בעוד צבעים רגועים ומתונים יותר עשויים לעורר תחושת רוגע ואף נמנום. מסיבה זאת חשוב להתאים את פלטת הצבעים לפונקציה של החדר ולהעדיף צבעים רכים לחדרי שינה ועזים לחדרי עבודה ומשחק.

בהתאם לפונקציה של החדר המדובר, בחרו שטיחים כורסאות ותמונות. אם מדובר בחדר שאינכם בטוחים לגביו זכרו שבאמצעות פריטים שקל להחליף כמו כריות, וילונות או שטיחים ניתן מעת לעת לשנות את מראה החדר בהתאם להעדפה שלכם או לצורך.

 

טיפ שלישי: תאורה חמימה נעימה ומזמינה

מרביתנו מגיעים לבית בשעות שאחרי השקיעה, ועל כן תאורה מספקת היא הכרחית על מנת ליצור בחדר את האווירה הרצויה לנו.

שלבו גופי תאורה מעוצבים תלויים אשר יכולים להאיר נורות חזקות במיוחד ושלבו אותם עם גופי תאורה עומדים אשר יוסיפו מעט ממד לחדר.

כמו כן, הקפידו להתקין נורות בעלות אור צהוב במרבית גופי התאורה שבביתכם שכן נורות בצבע לבן, אשר לעיתים מכונות נורות בצבע אור יום, לרוב יצרו בחלל הבית תחושה לא נעימה או מזמינה.

מלבד חללים מסוימים שבהם יש צורך בתאורה חזקה לצורכי עבודה, במרבית המקרים נורות צהובות יעניקו לכם את האפקט הרצוי.

אז בין אם מה שחסר לכם זאת , ספה לבית כדי להירגע אחרי יום ארוך במשרד, מספר גופי תאורה מעוצבים או כוננית שתעזור לכם להשליט סדר ולארגן את מגוון החפצים שאתם מחזיקים בביתכם, דאגו להיערך מבעוד מועד כדי שתוכלו לסיים כל יום עבודה ארוך ערב ביתי נעים בחלל מעוצב, מסודר ונעים.

 

לוח עם מספרים - אילוסטרציה

אולי תאהבו גם את