חיפוש

ריסוס לבית במרכז 

רובנו מזמינים כל כמה שנים מדביר עבור ריסוס לבית במרכז, במיוחד אם מדובר בבית בו מזיקים נוהגים להגיע ולשוב. כך ניתן להימנע מבעית המזיקים עוד לפני שהגיעה, או לטפל בבעיה קיימת ומטרידה. כיום, כמעט ואין בית שלא ידע פלישה של ג'וקים, פשפשי מיטה או נמלים, לכן הריסוס כבר הופך להכרחי בארת כדי לשמוק על הבית שלנו בטוח ונקי מפלישות לא נעימות. ישנן כמה תרכובות של ריסוסים שמתאימות למזיקים שונים וייעודים שונים. לרוב, ריסוס מכיל חומרים מסוכנים וייאלץ אותנו לצאת מן הבית בזמן הריסוס ולהישמר מהחומרים וממגע עמם. כדי לבצע את התהליך באופן הנכון והבטוח ביותר – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על ריסוס לבית במרכז.

 

מה הוא בדיוק תהליך של ריסוס לבית במרכז?

ריסוס לבית במרכז הוא תהליך שאנשים לרוב מבצעים כל כמה חודשים או שנה, בהתאם למכת המזיקים שנמצאת בביתם ובתדירות שלה. הריסוס מתבצע בכמה תרכובות ושילובים, ומכיל חומרים שמאושרים בידי המשרד להגנת הסביבה. במהלך הריסוס, המדביר מרסס את רחבי הבית, בעיקר את אזורי הפנלים , החלונות ופתחי הביוב – אזורים ייעודיים ורגילים עבור כניסת מזיקים ושהותם.

חומרי הריסוס הם מסוכנים לנשימה, לכן המדביר משתמש במסכה מגנה, ועבור דיירי הבית מומלץ להתרחק לכמה שעות או ימים. ריסוס לבית יכול להיעשות על ידי חבורת ההדברה גם בגינה – במקרה כזה, התרכובות יהיו שונות ומתאימות לגשמים ולמים כדי שההדברה תהיה אפקטיבית ותישמר.

 

על אילו מזיקים עובד הריסוס?

הריסוס מתבצע במספר תרכובות ועוצמות שונות, ופועל על מגוון מזיקים למען קטילתם והרחקתם מן הבית. ישנם מזיקים שלא ניתן לרסס נגדם, ובעת הופעתם יהיה צורך בפעולות הדברה אחרות, למשל תיקן גרמני, שעמיד לרוב בפני חומרי ההדברה שניתן להכניס בריסוס. לכן, ישתנה הריסוס והמחיר שלו, בהתאם לייעודו ולבעיית המזיקים עמה אתם מתמודדים בדיוק.

 

האם מומלץ להתרחק מן הבית בשעת הריסוס לבית במרכז?

מאחר והריסוס כולל חומרים מסוכנים לרוב, מומלץ להתרחק מהבית לכמה שעות, ולתת למדביר לעבוד ולרסס. בחזרתכם, החומרים כבר יתנדפו מעט ויימצאו בבתכם ובאוויר בריכוז נמוך יותר ופחות מסוכן. התייעצו עם המדביר שלכם, הוא יוכל להנחות אתכם בבירור לגבי השהייה בבית והסכנה בה.

 

כמה עולה ריסוס לבית במרכז?

ריסוס לבית עולה ומתייקר בהתאם לגודל השטח אותו יש לרסס. ריסוס כללי לבית ולגינה יכול לעלות בין 300 – 500 ₪ מאחר ומדובר בהדברה רחבת שטח והיקף. למרות זאת, ריסוס של חדר רגיל וסטנדרטי יעלה רק 150 – 250 ₪.

המחירים יהיו שונים ממדביר למדביר, ותלויים בהסמכתו, וביוקר החומרים בהם ישתמש. לא לכל מדביר תהיה אותה שיטת הדברה ואותם חומרים, לכן לפני בחירת המדביר כדאי לברר מולו מה בדיוק הפרוצדורה, מה הם החומרים ועד כמה מדובר בשיטה אפקטיבית אל מול השיטות האחרות היום בשוק.

 

הדברה מתוך אוטו

אולי תאהבו גם את