חיפוש

שידורי ה-IGTV שלכם לא זזים? ככה תפציצו במספרי הצפיות שלהם

אפליקציית ה- IGTV היא אחד מהפיצ'רים המוצלחים לפרסום באינסטגרם בכל הקשור לסרטונים.

אך מה קורה כשהשידור תקוע? המאמר יפרט כיצד לקבל מספרי צפיות גבוהים לשידורי ה- IGTV.

 

מהו IGTV?

כאשר מעלים בפיד של האינסטגרם סרטון משך הזמן שלו מוגבל לדקה ובסטורי ל-15 שניות. בשל הגבלות אלו משתמשים רבים היו צריכים למצוא דרכים עקיפות להעלאת סרטונים ארוכים יותר כמו חיתוך של הסטורי באמצעות אפליקציה מיוחדת והעלאתו בעריכה מיוחדת. ה- IGTV מאפשר להעלות סרטונים של 10 דקות הניתנים לצילום לרוחב ולא רק לאורך כמו הסטורי. בנוסף, כאשר משתמשים אחרים מקבלים התראות על הסרטון כתוב להם שמו של מעלה הסרטון ושם הסרטון. על מנת לצפות בסרטונים מסוג זה נכנסים לאייקון הימני בדף הבית בצבע צהוב, ורוד וכתום. הסרטון עולה בתחילה ללא קול ויש להחליק על הריבועים מתחתיו על מנת לשמוע את הסאונד שלו. בריבועים נמצאים גם סרטונים דומים של הנעקבים שלכם בהם ניתן לצפות. כשאתם רוצים להעלות סרטון כזה עליכם לפתוח ערוץ ב- IGTV ולהקיש על גלגל השיניים הנמצא מימין. באותו רגע נפתח מסך עליו מקישים המשך 3 פעמים והערוץ נפתח.

 

כיצד מעלים סרטון ל- IGTV?

לאחר שפתחתם ערוץ במקום גלגל השיניים תופיע תמונת הפרופיל שלכם באינסטגרם עליה יש ללחוץ. לוחצים על ה- + ומצרפים את הסרטון שערכתם ישירות מהמכשיר הנייד. באותה מידה ניתן להעלות באפליקציה זו גם סרטונים מהמחשב לאינסטגרם ואף לעשות סטורי עם קישור ל- IGTV. הקישור למעשה יוביל את העוקבים שלכם לסרטון הווידיאו של ה- IGTV. ככל שיותר עוקבים יצפו בסרטון שהעלאתם, כך גם מספר הצפיות שלכם יהיה גדול יותר וכך הוא ייחשף למשתמשים נוספים שיצפו בו ויעלו גם הם את מספר הצפיות וכן הלאה. המטרה של צפיות רבות היא לחשוף אתכם למשתמשים פוטנציאליים ולהפוך אתכם לפופולריים בדיוק כמו אושיות רשת או פרסום מותגים שונים. על מנת לקבל את הפוש הראשוני למספר צפיות גבוה תוכלו לקנות צפיות בקלות ובזול.

 

כיצד קונים צפיות ל- IGTV?

קניית צפיות ל- IGTV נעשית באמצעות חברה המספקת עוקבים ולייקים לאינסטגרם ולרשתות חברתיות נוספות. נכנסים לאתר של החברה המומלצת ביותר ובוחרים את מספר הצפיות אותם תרצו לקנות. תוכלו גם לקנות לייקים ותגובות מהצופים. את הצפיות תקבלו מייד בסיום הרכישה לסרטון שהעלאתם. היתרון הוא ברור, מספר הצפיות עולה והסרטון שלכם מתפרסם לעוד ועוד עוקבים ולמשתמשים שיהפכו לעוקבים שלכם בעתיד. חשוב לבחור בחברה אמינה שמוכרת צפיות אמיתיות ממשתמשים קיימים שיש להם חשבונות פעילים באינסטגרם ומעניקה אחריות. היזהרו מחברות המוכרות צפיות מזויפות ממשתמשים מזויפים. כשבוחרים בחברה הנכונה התוצאות לא מאחרות להגיע. מספר הצפיות גדל באופן משמעותי ואיתו גם מספר העוקבים אליהם אתם רוצים להגיע.

 

רשת חברתית

אולי תאהבו גם את