חיפוש

תרופות סבתא אפשריות לפלטפוס

סובל מכף רגל שטוחה? סביר להניח שאתה מתמודד עם כאבים עזים בכפות הרגליים ולעיתים כאבי גב. דע כי מדובר במצב שניתן לטפל בו ולהביא להקלה מידית בכאב. אספנו עבורך כמה תרופות סבתא שמתאימות לפלטפוס.

 

שימוש בבקבוק חם\ כרית חמה

בעבר, סבתא הייתה קוראת לזה "קומפרסים". היום כבר המציאו את הבקבוקים החמים ואת הכריות שאפשר לחמם במיקרוגל. כדי להקל על הכאב, בין אם הוא מופיע ברגל או בגב, ההמלצה היא להניח בקבוק חם או כרית חמה על המקום הכואב. סביר להניח שאחרי כמה דקות כבר תרגישו הקלה. במידה ואין באפשרותכם לשבת עם בקבוק חם במהלך היום (אם אתם סטודנטים או שמקום העבודה שלכם לא מאפשר זאת) אתם יכולים גם להניח את הבקבוק למשך הלילה.

ההמלצה שלנו, במקרה כזה, להשתמש בכרית חמה ולא בבקבוק. ישנן סכנות רבות מידי בעת שימוש בבקבוק למהלך הלילה. הפקק יכול להיפתח או שהבקבוק עצמו יכול להיקרע והמים עלולים להישפך עליכם. במידה ובחרתם להשתמש בכרית חמה, שימוש לב שהיא לא חמה מידי, כדי שלא תירדמו איתה ותקומו עם כוויה דרגה 4.

 

חיתול בד מהול באלכוהול

בטח יש לכם במזווה בקבוק וויסקי שחיכיתם כבר להשתמש בו אבל לא מצאתם סיבה מספיק טובה. אז אנחנו מצאנו עבורכם את הסיבה הטובה ביותר, טיפול בפלטפוס. כל שעליכם לעשות הוא לחפש חיתול בד בבית או לקחת פיסת בד שאין לכם שימוש בה ולטבול אותה באלכוהול, אנחנו ממליצים על וויסקי או בקבוק אלכוהול פשוט לחיטוי. את הבד תניחו על מקום הכאב ותניחו למשך שעה לפחות. הסבתא שלנו הייתה מניחה בד אלכוהול על כל כאב, היא הייתה אומרת שזו התרופה הכי טובה שיש ומי אנחנו שנתווכח עם סבתא?

 

אמבטיה חמה

אם בדיוק רציתם להתפנק אבל לא ידעתם איך, אמבטיה חמה זהו הפתרון עבורכם. כדי להקל על כאבי פלטפוס, סבתא ממליצה למלא את האמבטיה במים חמים. אפשר לטפטף כמה טיפות של לבנדר אל תוך האמבטיה (יש ללבנדר תכונות מרפאות, שאיפה של האדים שלו יסייעו להרגעה של הגוף וגם להרגעה של הנפש). ההמלצה של סבתא היא לבלות באמבטיה לפחות שעה. אנחנו לא יודעים איך היא העבירה שעה פעם, כשעוד לא היה נטפליקס.
לכם אנחנו ממליצים לצפות בסדרה טובה תוך כדי, רק זהירות שהמסך לא יירטב.

אלו ההמלצות החמות של סבתא שלנו לטיפול בכאבים שנובעים מפלטפוס. אנחנו מציעים לכם להקשיב לסבתא, היא יודעת מה הכי טוב לעשות כדי להקל ולטפל בכאבי רגליים. אם יש לכם עוד שאלות בעניין, כדאי לפנות אל סבתא שלכם ולשאול אותה איך היא מטפלת בדרך כלל בכאבי רגליים (ציפור קטנה לחשה לנו שהם רק מתגברים עם הגיל).

הֲפָחָה

אולי תאהבו גם את