חיפוש

איך להנפיק ויזה לסרי לנקה ומהם התשלומים הצפויים

סרי לנקה! אי החיים הטובים, חופים אינסופיים, מבנים מיוחדים ונופים מרהיבים, אלו ועוד רק על קצה המזלג ממדינת האי המדהימה הזו.

אז אם הגעתם למאמר זה, ככל הנראה אתם מכירים מקרוב את הלוקיישן או שחקרתם עליו לפחות פעם אחת בכדי לנסות להבין מה נדרש בכדי להוציא ויזה לסרי לנקה.

כמו הרבה מדינות, גם סרי לנקה דורשת ממבקריה ויזה חוקית בכדי לשהות במקום, אז איך בעצם מנפיקים ויזה? ומה העלויות הצפויות לנו בתהליך זה?

 

הנפקת ויזה

השאלה הכי פופולרית שמבלבלת המון מטיילים היא – האם צריך להוציא ויזה בכדי להגיע לסרי לנקה? אז חד משמעית כן! בכדי להנפיק ויזה לסרי לנקה, נוכל להשתמש ב – 2 דרכים:

  1. אונליין – למלא טופס מסודר של הגשת ויזה לסרי לנקה דרך האינטרנט. תוכלו להגיש בקשה לויזה באתר co.il
  2. שדה תעופה – למלא טופס מסודר לבקשת ויזה בשדה התעופה בקולומבו.

הנפקת הויזה תאושר לכם אם תעמדו בתנאים ספציפיים כגון: דרכון הנמצא בתוקף לפחות לשישה חודשים מרגע הנחיתה שלכם בשדה התעופה, אם יש בידכם יכולת כלכלית לשהות במקום לאורך כל תקופת הזמן שהגדרתם מראש, ואם אתם בעלי כרטיס טיסה חזרה לישראל המוכיח לרשויות את משך הזמן שתשהו באזור.

לאחר שכבר הצלחתם להנפיק את הויזה, תאלצו לשהות במדינה רק בתאריכים ספציפיים הכתובים בויזה, ( בדרך כלל מדובר ב – 30 ימים מרגע הגעתכם ) לצורך הארכת השהות, תוכלו להגיש בקשה מיוחדת לרשויות ההגירה.

 

עלויות

ישנם מספר סוגי ויזות שתוכלו להנפיק, ומחירי עלויות הויזה ישתנו בהתאם. בעבר ממשלת סרי לנקה יזמה תכנית זמנית שבה השתתפו 48 מדינות ובמסגרת התכנית, יכלו התיירים להנפיק ויזה בחינם וללא שום עלות. אך כיום תכנית זו כבר אינה תקפה. בכדי להוציא היום ויזה נצטרך לדעת איך ויזה אנו מעוניינים להוציא?

עבור ויזת תיירות – ויזה הכוללת בעיקר: חופשה, סיור, ביקור אצל משפחה וחברים, השתתפות באירועים, תחרויות ועוד.. ותקפה ל30 יום בלבד, נאלץ לשלם 200-300 ₪, מחיר עלות הנחשב לסמלי.

בעבור ויזת עסקים – ויזה הכוללת בעיקר: כנסים ואירועים, ישיבות עסקיות, תוכניות אימונים, סמינרים ועוד.. תקפה גם כן ל30 יום בלבד, נאלץ לשלם קצת יותר ומחיר הויזה יכול להגיע גם ל400 ₪

ויזת מעבר ליומיים בודדים – תעלה לנו 100 ₪ בלבד . חשוב להזכיר שמחירי הויזות משתנים בעבור ילדים, וככל הנראה יהיו זולים יותר.

 

סיכום

הנפקת ויזה לסרי לנקה איננה הליך מסובך, אשרת הויזה בדרך כלל תהיה אלקטרונית ויהיה ניתן לשהות באזור באמצעותה למשך 30 יום. ההנפקה עצמה פשוטה מאוד ויכולה להתבצע דרך מספר פעולות פשוטות באתר האינטרנט, כמו כן, גם עלויות הויזה הינן סמליות ויכולות להתאים לכל כיס ולכל תייר המעוניין לנפוש ולטייל באזור המדהים הזה.

תעודה

 

אולי תאהבו גם את

נהר
מפל בבריכה – האם כדאי?

בריכה פרטית בחצר הפכה לדבר אלמנטרי בחום הקיץ הישראלי. אבל מה עם תוספות לבריכה? ריכזנו כמה יתרונות להוספת מפל לבריכה, שיגרמו לכם לרצות להשלים את

קראו עוד »