חיפוש

 איך להנפיק ויזה לסרי לנקה ומהם התשלומים הצפויים?

מחפשים יעד טרופי קסום? רוצים לעשות הפסקה משגרת החיים ופשוט להזרק על חוף שקט? להנות מתרבות עשירה ונופים מדהימים? כנראה שסרי לנקה היא היעד הבא שלכם!

אבל לפני שאתם ממהרים לעלות על טיסה, חשוב שתדעו שסרי לנקה היא אחת מהמדינות הדורשות אשרת כניסה, או במילים אחרות – ויזה על מנת לבקר בה.

אז איך ננפיק ויזה לסרי לנקה? וכמה יעלה לנו כל התענוג?

 

הנפקת ויזה

בכדי להנפיק ויזה לסרי לנקה עומדות בפנינו 2 אופציות עיקריות-

  1. הנפקת ויזה אלקטרונית דרך האינטרנט – הדרך המומלצת והנוחה יותר, חוסכת עבורנו זמן וכסף יקר. מגישים את הבקשה באופן מקוון דרך האינטרנט באתר ההגירה הרשמי של סרי לנקה או שנוכל להגיש בקשה לויזה באתר co.il. הטפסים כוללים מילוי של פרטים אישיים, פרטי דרכון, תאריך חזרה ועוד..
  2. ישנה דרך נוספת להנפקת הויזה לסרי לנקה, וזה בעת ההגעה אליה. כאשר אתם נוחתים בקולמבו הבירה, תוכלו לחכות בתור המיועד להנפקת ויזות עבור הכניסה המיוחלת למדינה, לאחר מכן תמלאו טופס הגשת בקשה לויזה ותשלמו את דמי האגרה במקום.

כמובן שמומלץ לבצע את התהליך קודם לכן דרך אתר האינטרנט בצורה מהירה ופשוטה, אך חשוב לדעת שיש עוד אופציה במידה ונתקלנו בבעיה בדרך האינטרנטית.

 

סוגי ויזות

חשוב לציין, שיש מספר סוגי ויזות שונות בשביל להכנס למדינה וצריך לחדד את מטרת הנסיעה הקרובה בכדי להנפיק את הויזה.

אז מהם הסוגים הקיימים?

הויזה הראשונה והפופלרית יותר הינה ויזת התיירות, ויזה המשמשת עבור חופשה, ביקור משפחתי, תחרויות ספורט, מופעי תרבות למיניהם, טיפולים רפואיים ועוד..

ויזת התיירות תקפה ל- 30 יום ובמידה ותרצו להאריך את שהותכם, תאלצו להגיש בקשה מיוחדת ונפרדת לשגרירות.

הויזה השנייה שנוכל להנפיק לסרי לנקה, הינה ויזת העסקים. ויזת עסקים לסרי לנקה מיועדת עבור אזרחים המעוניינים להגיע למטרות עסקים, כנסים עסקיים, ישיבות וסמינרים, אירועי אומנות ואירועים דתיים, תוכניות אימונים שונות ועוד..

ויזת העסקים הינה ארוכה יותר ומתפרשת בדרך כלל על טווח של 90 יום.

 

תשלומים

אז מהם התשלומים הצפויים עבורנו? ריכזנו עבורכם את המשתלמים ביותר.

עבור ויזת התיירות, שהיא הויזה הפופולרית והמוכרת יותר, תשלמו אגרה על סך 200 ₪ עבור 30 ימים מלאים.

עבור ויזת עסקים תשלמו אגרה על סך 250 ₪ עבור 30 ימים מלאים, במידה ותאלצו תקופת זמן ממושכת יותר התעריף יעלה ל350 ₪

ויזת מעבר בין מדינות תעלה 100 ₪ וכמותה גם ויזה לילד עד גיל 12.

התשלומים הצפויים הינם סמליים וכל תייר המעוניין לטוס יוכל לעמוד בהם.

 

סיכום

סרי לנקה היא מדינת אי יפייפייה, ונוכל להנות ממנה בכל עת תוך כדי הנפקת ויזה בצורה פשוטה, ותשלום סמלי המתאים לכל כיס. מומלץ להעזר באתרים ישראליים שיקלו על תהליך ההנפקה. תהנו!

חותמת

 

אולי תאהבו גם את

נהר
מפל בבריכה – האם כדאי?

בריכה פרטית בחצר הפכה לדבר אלמנטרי בחום הקיץ הישראלי. אבל מה עם תוספות לבריכה? ריכזנו כמה יתרונות להוספת מפל לבריכה, שיגרמו לכם לרצות להשלים את

קראו עוד »