חיפוש

איך מדביר מקצועי מהווה פתרון לא רק תברואתי אלא גם כלכלי

מיהם האורחים הכי לא רצויים בבית שלכם? תנו לנו לנחש, מזיקים!

המזיקים הם כמו אורחים לא קרואים שמגיחים בפתח הבית, מעוררים הרבה סלידה וגועל, פוגעים בהיגיינה הסביבתית ולעתים אף משאירים אחריהם נזק של ממש.

הרבה אנשים אובדי עצות רצים לקנות חומרי הדברה לשימוש ביתי, קוראים באינטרנט על איך עליהם להתמודד עם נוכחות של מזיקים, או רוכשים כל מני פטנטים שנועדו ללכוד או לקטול את אותם המזיקים.

מאסתם במרדף המעייף אחר פתרונות למזיקים? אנחנו מציעים לכם את הפתרון הפשוט היעיל והטוב מכולם – קריאה למדביר מקצועי.

אם תהיתם לעצמכם, מדביר מקצועי הוא פתרון לא רק תברואתי, אלא גם כלכלי.

 

עלות מול תועלת – כמה שילמתי ומה אקבל?

שירותי הדברת מזיקים המוצעים כיום מצטמצמים לכדי טווח מחירים צר, נוח ונגיש לכל כיס, שלא עולה על כמה מאות שקלים. הקריאה למדביר מקצועי חוסכת מכם את כל ההתעסקות הלא נעימה שבהשמדת מזיקים, משום שהוא בעצמו עושה את כל העבודה עבורכם.

מדביר מקצועי יאבחן את השטחים הנגועים תחילה, לאחר מכן יאתר את מקורות הדגירה בהם מקוננים המזיקים ולבסוף ירסס אותם.

כך הוא מצליח לפתור את בעיית המזיקים מן השורש ולא רק בצורה נקודתית. לאחר שהוא מסיים את פעולת ההדברה, הוא מוסר הנחיות לגבי המשך היום- במשך כמה שעות נדרש לאוורר את הבית ולהיעדר ממנו.

 

"איך אדע שזה זה?"- בחירת המדביר האידיאלי

ישנו היצע רחב של מדבירים בשוק. כדי לבצע סינון קפדני ולאתר את הטוב מכולם, ישנם מספר דברים שחשוב לשים עליהם דגש בעת הבחירה:

 

מדביר שמציע אחריות על העבודה שלו

תוצאת ההדברה איננה מיטבית תמיד עם הריסוס הראשון. במקרים כאלו, תצטרכו להיעזר שוב בשירותיו של מדביר.

כאשר אתם משוחחים עם המדביר, ודאו מראש שבמידה והוא יצטרך לבצע תיקונים, הם יהיו כלולים במחיר המקורי ולא יהיו הוצאות נלוות.

 

מדביר בעל אישור עבודה ממשרד הבריאות וממשרד הגנת הסביבה

חומרי ההדברה כוללים רכיבים רעילים, אשר הופכים את החומרים למסוכנים במיוחד. מדביר שמתעסק עם חומרים כאלו צריך להיות אחד שעבר הכשרה מקצועית, אשר הסמיכה אותו לבצע הדברה ולהשתמש בהם בצורה נכונה.

 

עלויות של ההדברה

כאמור, מחירי ההדברות הם די קבועים במחירון. אם המחיר שהמדביר מציע לכם זול או יקר באופן חריג מיתר המחירים שהוצעו לכם לפני, זה אמור להדליק לכם נורה אדומה.

 

מדביר שיודע לספק לכם מידע מקצועי

עולם ההדברות רווי במידע, בסוגים של הדברה ובדברים שחשוב שהלוקח יידע.

כדי לבחון את מקצועיות המדביר, וסתם לדעת מה הולך לקרות בשטח שלכם בשעות הקרובות, שאלו אותו כל שאלה שעולה לכם בראש אודות תהליך ההדברה, חומרי ההדברה וכו'.

 

איש יושב על מטבעות גדולים - דוגמה לכסף גדול

אולי תאהבו גם את