חיפוש

אילו פריטים יכולים לעבוד בצורה חכמה בבית חכם?

בית חכם הוא כבר לא סתם מותרות.

בית חכם זוהי הדרך לנהל את הבית בעולם המודרני.

כשם שניתן לנהל עובדים, מערכות ושירותים באופן מקוון, כך המציאות המודרנית מאפשרת לנהל את הבית ישירות מהפלאפון הנייד.

מערכות בתים חכמים משתכללות באופן תדיר, ומציעות שירותים חדשים בכל עת.

אילו פריטים יכולים לעבוד בצורה חכמה בבית חכם?

 

שירותי הבית החכם

עוד קודם שנענה על השאלה ששאלנו, חשוב להבין מדוע כדאי לנו לעבור לבית חכם. בית אשר הותקן בו חשמל חכם מאפשר ניהול מקוון של מערכות הבית. ניתן לשלוט באמצעות יישומון, המותקן במכשיר הסלולרי, במערכות התאורה, המיזוג, בווילונות ועוד. בעזרת האפליקציה, ניתן להדליק את המזגן לפני שמגיעים הביתה, לכבות אותו אם בטעות הוא נשאר דלוק, לכוון את התאורה בדיוק לעוצמה הנכונה ולהגיף גם את הווילונות הגבוהים.

לא מדובר רק בנוחות, אלא ביעילות של ממש. המערכות מאפשרות חסכון משמעותי בחשמל, כך שההתקנה מחזירה את עצמה לאחר זמן. כמובן שהמערכות החדישות לא מצריכות תשתית מותאמת, אלא יכולות להתלבש על כל תשתית קיימת, ישנה וחדשה כאחד.

קיימת אופציה להתקנה מרובדת של המערכת החכמה. במידה ואין לכם את כל הסכום הדרוש לשם ההתקנה, תוכלו לבחור בהתקנת מערכת חכמה רק בחדרים מסוימים או רק על חלק מתשתיות הבית ובאופן זה תוזילו את העלויות במידה ניכרת. כעת, נסקור את הפריטים אותם ניתן לחבר למערכות הבית החכם.

 

מערכת תאורה

אולי החשובה שבמערכות החכמות, היא מערכת התאורה. תאורה חכמה תאפשר לנו להדליק ולכבות את האורות דרך הנייד, גם כאשר אנחנו מחוץ לבית. בנוסף על כך, ניתן לעמעם את האורות ולשלוט בעוצמת התאורה בעזרת האפליקציה.

 

מערכת מיזוג

גם המזגנים מתחברים למערכת הבית החכם. תוכלו לקרר את הבית לפני שתיכנסו אליו בימי הקיץ הרבים בארצנו, וכן לחממו בימים הקרים. ככל שברשותכם קמין חשמלי, תוכלו לשלוט גם בהפעלתו דרך האפליקציה. כמובן שגם אם תשכחו את המזגן דולק לאחר שיצאתם מהבית, תוכלו לכבות אותו בעזרת היישומון.

 

בוילר ומכונת כביסה

תוכלו להפעיל גם מכשירים אלו בעזרת המערכת החכמה. כך, תוכלו לתזמן את סוף המכונה או התחממות המים להגעתכם הביתה.

 

וילונות

וילונות ותריסים מתמשקים אף הם עם המערכת החכמה. בעזרתה, תוכלו להגיפם מבלי להגיע אליהם פיזית, גם כאשר אלו גבוהים ולא נגישים במיוחד.

 

שואב אבק רובוטי

הIRobot או הMiRobot שלכם לא נבדל שאר המכשירים המוצגים, וגם אותו ניתן לחבר למערכת הפעלת הבית החכם. באופן זה תוכלו לדאוג להפעלתו, גם כשאתם לא בבית וכך הוא לא יפריע לכם בזמן עבודתו.

 

הרשימה אינה ממצה

רשימת הפריטים שסקרנו, אינה ממצה את אלו המתחברות למערכת. קודם הרכישה, וודאו עם החברה המתקינה אילו מערכות נוספות מסוגלות להתחבר לבית החכם ותהנו מסל שירותים רחב, עשיר ואמין.

 

לסיכום

בית חכם הוא העתיד וההווה. ניתן לחבר אליו שלל מערכות, וביניהן מערכת המיזוג, התאורה, הווילונות, הכביסה שאיבת האבק והבוילר. בהצלחה!

מנורה

 

אולי תאהבו גם את

נהר
מפל בבריכה – האם כדאי?

בריכה פרטית בחצר הפכה לדבר אלמנטרי בחום הקיץ הישראלי. אבל מה עם תוספות לבריכה? ריכזנו כמה יתרונות להוספת מפל לבריכה, שיגרמו לכם לרצות להשלים את

קראו עוד »