חיפוש

בגדי ים שלמים – השקעה חשובה או הוצאה מיותרת?

אי פעם ראיתם פרסומת, בה הדוגמנית לבושה בבגד ים שלם? הרי כל הפרסומות של חברות בגדי הים מפרסמות תמיד בנות בביקיני, כך שבגדי הים השלמים מעולם לא היו בפרונט.

במיוחד בדור של היום, תשאלו כל נערה אם יש לה בגד ים שלם, סביר להניח שהתשובה תהיה שלילית.

אנחנו כאן כדי לברר האם בגדי הים השלמים הם בזבוז או דווקא פריט חובה בארון של כל אישה ונערה.

 

הוצאה כספית

בואו נדבר על המחיר של בגדי ים שלמים, לעומת ביקיני. בגדי ים שלמים, יקרים פי שתיים במקרה הטוב, מבגדי ים בגזרת ביקיני. כמובן, שבגדי ים שלמים יעלו יותר, בשל השימוש ביותר בד מאשר בבגדי הים מסוג ביקיני. עם זאת, מחירם של בגדי הים השלמים, לרוב לא מצדיק את המוצר. בראשה של נערה בת ה-16 שמחפשת בגד ים לקיץ, אוטומטית תעבור המחשבה שעדיף לקנות שני בגדי ים מסוג ביקיני, מאשר להוציא את הסכום הנ"ל על בגד ים שלם.

 

פנטזיית השיזוף המושלם

אם תשאלו את הנערות והנשים בישראל, מה מטרתן לקיץ הקרוב, סביר להניח שאחת התשובות תהיה להשתזף. הרצון לגוף שחום ושזוף לא מרפה, וזו אחת הסיבות העיקריות לחוסר השימוש בבגדי ים שלמים. על מנת להשיג את השיזוף המושלם בכל הגוף, יבחרו נשים בבגד ים עם כיסוי מינימלי. על אף שקיימות מספר חברות בודדות אשר מייצרות בגדי ים שלמים דרכם אפשר להשתזף, רוב בגדי הים השלמים חוסמים כאמור את קרני השמש, וכן "מפריעים" לשיזוף המושלם.

 

צניעות, ים, ומה שביניהם

נשים מבוגרת, וגם כאלו שאינן מרגישות בנוח לחשוף את גופן, יעדיפו דווקא את הבגד ים השלם. בגד ים שלם מגיע במגוון סגנונות וצורות שונות, ויכול להתאים למבנה הגוף של כל אחת ואחת. בגדי ים שלמים, מאפשרים הנאה בים ובבריכה, גם לנשים אשר מעדיפות לא לחשוף את גופן מטעמי צניעות ודת.

 

חכמות בשמש

גם מהפן הבריאותי בגדי ים שלמים הם עדיפים. בשל העוצמה החזקה של קרני השמש, מספר החולים בסרטן העור, עולה משנה לשנה. אחד הגורמים המשמעותיים לסרטן העור הם חשיפתו לשמש ישירה, ולכן לבישת בגד ים שלם מקטינה את שטח העור הנחשף ישירות לשמש.

 

לכל אחת, יש את האחד שלה

כמו בגדי הים בגזרת ביקיני, גם בגדי הים השלמים באים במגוון צבעים, גזרות, בדים וסגנונות. כל אישה יכולה למצוא לה את הבגד הים השלם המושלם עבורה. למרות, שההשקעה הכספית בבגד ים שלם הינה גדולה מעט מן ההשקעה בבגד ים מסוג ביקיני, היא שווה זאת. בגדי ים שלמים איכותיים, יחזיקו מעמד מספר שנים ויוכלו לשמש אתכן בכל רגע נתון. אז אם אין לכן בגד ים שלם בארון עדיין, הקיץ הוא ההזמנות המושלמת לרכוש אחד כזה!

 

יום כיף בבריכה

אולי תאהבו גם את