חיפוש

גישה למידע על החברה: חקר מאגרי מידע ומשאבים מקוונים

כשאנחנו באים להתקשר עם חברה מסוימת או מעוניינים לקבל עליה פרטים במסגרת תחרות עסקית, המקום הראשון בו אנחנו נעשה את החיפוש והמחקר שלנו הוא ברשת האינטרנט, הכוללת כמויות של מאגרי מידע, אותם יש לסנן ולחפש בצורה נכונה ומדויקת, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. במאמר שלפניכם נראה כיצד בדיוק נוכל לעשות זאת.

 

באילו מקרים נצטרך לקבל מידע על חברה?

חיפוש מידע על חברה מסוימת, מאפשר לנו לקבל תמונת רקע כללית ולעיתים אף מדוקדקת, לגבי מהות החברה ואופי הפעילות שלה, מידע שלא תמיד נוכל לקבל באופן ישיר מול החברה עצמה ומכאן למעשה, נובעת המהימנות של אותו מידע שנקבל בכוחות עצמנו. המקרים העיקריים בהם אנשים מחפשים אחר גישה למידע על החברה הם:

לקבל מידע

התקשרות

התקשרות עסקית עם חברה מסוימת יכולה להיות הן מההיבט של לקוח וחברה המעניקה שירות מסוים והן בבואנו להיכנס כשותפים עסקיים בחברה. בכל אחד מהמקרים הללו, חשוב לקבל תמונת מצב מהימנה ומדויקת אודות החברה הנדונה, בכדי לקבל החלטה מושכלת.

 

תחרות עסקית

הסביבה העסקית המאתגרת, מביאה לא מעט אנשים לחפש מידע על החברה המתחרה, מידע היכול להוות קלף משמעותי בתחרות העסקית הקיימת.

 

חקר מאגרי מידע ומשאבים מקוונים – השיטות הנפוצות

אם אתם מחפשים מידע על חברת גו הום נט בע"מ או על כל חברה אחרת, כדאי שתכירו כי קיימות מגוון דרכים ושיטות חקר מאגרי מידע ובין העיקריות מביניהן נמצאות:

 

מנועי חיפוש

חיפוש מידע באמצעות מנועי החיפוש המקוונים, ובראשם גוגל, היא שיטת חיפוש המידע הנפוצה והפופולארית ביותר, כאשר חיפוש שם החברה יכול להעלות לנו תוצאות רבות ומגוונות, מהן ניתן לשאוב מידע רב.

 

רשתות חברתיות

כיום, למרבית החברות קיימים פרופילים ברשתות החברתיות השונות, מהם ניתן ללמוד הרבה על מהות החברה וקהל הלקוחות שלה.

 

ביקורות בגוגל

דירוגים, ביקורות והמלצות של לקוחות אחרים על החברה, יוכלו בהחלט להשלים לנו את התמונה הכללית אודות החברה עליה אנחנו מחפשים מידע.

 

חיפוש מידע מקוון – כך תעשו זאת נכון

חיפוש בגוגל וכן ברשתות החברתיות, יכול להניב לנו אלפי תוצאות ולגרום לנו ללכת לאיבוד בכמויות מידע לא רלוונטיות. בכדי להפוך את החיפוש המקוון ליעיל ואפקטיבי, מומלץ להקפיד על הדברים הבאים:

מידע באינטרנט

חיפוש מדויק

באמצעות הקלדת ביטוי החיפוש בתוך גרשיים, תוכלו לדייק את ביטוי החיפוש ולקבל תוצאות רלוונטיות יותר. כמו כן, הוספת הסימן מינוס ליד מילת חיפוש, תביא להסרת המילה מתוצאות החיפוש.

 

חיפוש עמודי אתרים

הקלדת המילה site ולאחר מכן כתובת הדומיין של החברה בגוגל, תביא אתכם ישירות אל עמוד החברה שאתם מחפשים.

 

חיפוש תמונות וקצבי וידאו / אודיו

אפשרויות החיפוש המתקדמות של גוגל מאפשרות לנו לחפש גם תמונות וקבצי וידאו / אודיו לבחירתכם.

 

לסיכום

חיפוש מידע על חברה מסוימת יכול להיות רלוונטי בשל מגוון מצבים, כאשר אחת הדרכים הנפוצות והיעילות במיוחד לקבל מידע על החברה היא באמצעות חיפוש במאגרי מידע מקוונים. על מנת לסנן את תוצאות החיפוש ולקבל תוצאות מדויקות ובעלות ערך, כדאי להשתמש בכלים כמו חיפוש מדויק, חיפוש עמודי אתרים ואפשרויות חיפוש מתקדמות לתמונות וקבצים שונים.

חברת מידע

אולי תאהבו גם את