חיפוש

איך שומרים על איזון עם ההוצאות הכספיות על בעלי החיים?

בעל חיים עלול לגרום לכם, הבעלים, להוציא לא מעט כסף מהארנק.

אם יש לכם בעל חיים, אתם בטח יודעים שיש הוצאות קבועות שעליכם להוציא.

מעבר להוצאות על אוכל וחטיפים, אתם מוצאים את עצמכם פותחים את הארנק אצל הווטרינר.

לעיתים קרובות מדובר בהוצאה קטנה יחסית עבור חיסון תקופתי, אך לעיתים מדובר בהוצאה גדולה ולא צפויה בעקבות מחלה של בעל החיים שלכם (שלא

נדע).

בשורות הבאות נציע לכם 3 טיפים שיאפשרו לכם לשמור על האיזון בכל הנוגע להוצאות הכספיות על בעל החיים שלכם:

  1. תעשו מנוי לווטרינר

אם אתם חדשים בתחום בעלי החיים בטח תשמחו לשמוע שמנוי לווטרינר יכול להוזיל לכם את העלויות בעשרות ולפעמים אפילו במאות שקלים לחודש.
בתי חולים לחיות במקומות שונים ברחבי הארץ מציעים ללקוחות הקבועים שלהם מנוי מוזל שכולל ברוב המקרים את כל החיסונים הדרושים וטיפול כללי בחיית המחמד שלכם בעתות חירום.
חשוב שתדעו שיש בדרך כלל כמה מסלולים של מנויים וכדאי שתבחרו את המסלול המתאים לכם ביותר.

 

  1. תקנו אוכל מחנויות שמציעות מחירים טובים

לא חסרות חנויות חיות ברחבי הארץ ואתם בטח מבולבלים מההיצע שקיים בכל חנות. אם אתם מהנהנים בעת קריאת מילים אלו, דעו שאתם לא לבד. רגע לפני שאתם יוצאים לקנות אוכל לחיית המחמד שלכם, כדאי שתבחרו מראש את מותג האוכל שאותו אתם מעוניינים לרכוש ותערכו השוואת מחירים.
בעצם, אנחנו נעשה לכם את החיים קלים ונציע לכם לגלוש לאתר של צ'או צ'או. זו חנות חיות שיש בה את כל המזונות הבריאים ביותר לחיית המחמד שלכם במחיר המשתלם ביותר. אם טרם הכרתם את החנות, אתם מוזמנים להקליק על הכתובת הבאה ולהתרשם מההיצע: https://chowchow.co.il.

 

  1. תמכרו את כל האביזרים שבעלי החיים שלכם כבר לא עושים בהם שימוש

בעלים רבים של בעלי חיים מוצאים את עצמם אוגרים אביזרים שונים לגידול בעל החיים.
אנחנו מדברים על אביזרים כמו כלובים, רתמות, רצועות, משחקים וכדומה שבעל החיים שלנו כבר לא עושה בהם שימוש. אנו מאמינים כי אתם מסתכלים כרגע סביב ורואים ערימות של אביזרים נטושים כאלו. כדי שתוכלו להחזיר לעצמכם את חלק מההוצאות על האביזרים הללו, אנו מציעים לכם למכור אותם ברחבי הרשת. גם אם תציעו אותם במחיר מינימלי, תוכלו לקבל בסופו של דבר סכום יפה שיסגור לכם את הפינה לקנייה הבאה של שק מזון או אביזר חדש.

אלו 3 הטיפים שלנו עבורכם. חשוב לנו שתדעו שהם יסייעו לכם לשמור על איזון ההוצאות הכספיות על בעל החיים.
אנו סמוכים ובטוחים שאם תיישמו את 3 הטיפים הללו, תוכלו לשמור על איזון ולהרגיש כי אתם מוציאים מעט פחות כסף על בעל החיים שלכם.

 

משקל

אולי תאהבו גם את