חיפוש

כל הדרכים לגלות האם מגיע לכם החזר מס

פעם בשנה, בכל שנה, בסוף שנת המס, כל אזרח במדינת ישראל מבצע התחשבנות מול מס ההכנסה הישראלי. את ההתחשבנות הזאת יוזם מס הכנסה בעצמו במטרה לגבות מכם עודפי מס. אבל ראו זה פלא, במידה והנכם עובדים שכירים כמו מרבית האזרחים, קיים סיכוי שבמקום להוסיף כסף למס הכנסה דווקא יגיע לכם החזר מס.

ישנן סיבות רבות ומגוונות לכך שאתם עשויים להיות זכאים להחזר מס והן עוסקות בעיקר במצב הסטטוס האישי שלכם לדוגמא, האם בשנה האחרונה התגרשתם, יצאתם לחל"ת, סיימתם תואר באוניברסיטה, פוטרתם מעבודתכם או אולי ילדתן ויצאתן לחופשת לידה. בכל אחד מהמקרים האלה תהיו זכאים להחזר מס. בואו נבדוק כיצד מגלים האם מגיע החזר ממס הכנסה.

 

סימולטור חינמי

משרדי רואי חשבון ויועצי מס רבים מעלים ברשת האינטרנט סימולטורים חינמיים שעל ידי הזרמת נתונים שהם מבקשים, הם מראים האם מגיע לכם החזר מס ואם כן, כמה מגיע לכם. מטרת הסימולטורים מעבר למתן השירות לאזרח הנה לחשוף אתכם למשרד שלהם ולמגוון השירותים שהם מספקים לרבות, בקשה להחזר מס ממס ההכנסה.

השאלה היא האם כדאי לכם לשלם לרואה חשבון או יועץ מס עבור הגשת בקשה להחזר מס. לפני שנענה על השאלה הזאת אדגיש, שבמידה ותמשיכו את תהליך הגשת הבקשה בעצמכם, תדרשו להיכנס לאתר מס ההכנסה, למלא טופס בקשה להחזר מס, לשלוח אותו באמצעות מערכת האתר ואת כל החומר ששלחתם, לאגד בתיק פיזי אותו אתם נדרשים להגיש חתום על ידכם במשרדי מס ההכנסה באזור מגוריכם.

 

יועץ מס כן או לא

עתה אני מבקש לענות על השאלה האם כדאי לשכור את שירותיו של יועץ מס לצורך בדיקת זכאות והגשת בקשה להחזר מס.

אציין בפניכם שתי סיבות מדוע אכן כדאי ואף רצוי להיעזר ביועץ מס לצורך הגשת בקשה להחזר מס –

  1. הביורוקרטיה הישראלית מורכבת ומסורבלת ועל פי רוב, אנשים שאינם מורגלים בהתעסקות עם ביורוקרטיה זו מתעצבנים, מבזבזים זמן רב ויוצאים מהתהליך הביורוקרטי מתוסכלים וללא השגת היעד המלא לשמו יצאו לדרך. יועץ המס לעומת זאת מכיר את הביורוקרטיה הכרוכה בעבודה מול מוסדות המס הישראליים, מכיר את שפת הפקידים ולפיכך, הוא יחסוך לכם הרבה זמן ועצבים ואתם תצאו מההליך ללא התסכול וכשמטרתכם בידכם.
  2. מכיוון שיועץ המס הנו איש מקצוע שעוסק בכל הבטי המיסוי השונים שקיימים במדינה, הוא ידע כיצד לקבל ממס ההכנסה את ההחזר המקסימלי שמגיע לכם, אתם לא תגיעו לאותה התוצאה כפי הנראה. העלות שתדרשו לשלם ליועץ המס אל מול התוצאה שהוא עשוי להשיג לכם בהחלט שווה את התשלום עבור השירות שתקבלו.

 

אין חכם כבעל ניסיון

אומרים שאין חכם כבעל ניסיון וזה נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר גם באיש מקצוע בעל ידע חיוני לעניין. לכן, אל תתלבטו, בחרו יועץ מס וצאו לבקש את מה שמגיע לכם https://www.money-back.co.il

מטבעות בעגלת הקניות

אולי תאהבו גם את

נהר
מפל בבריכה – האם כדאי?

בריכה פרטית בחצר הפכה לדבר אלמנטרי בחום הקיץ הישראלי. אבל מה עם תוספות לבריכה? ריכזנו כמה יתרונות להוספת מפל לבריכה, שיגרמו לכם לרצות להשלים את

קראו עוד »