חיפוש

לאיזו תקופת זמן מקסימלית ניתן לפרוס הלוואה למוגבלים?

הלוואה למוגבלים מאפשרת גם למי שמוגדר בסטטוס בעייתי בבנק לקבל הלוואה בתנאים יחסית נוחים. אחד הנתונים החשובים ביותר בכל הלוואה הוא כמובן הזמן שעליו ההלוואה נפרסת. כאן תקבלו סקירה על כל הנתונים שמשפיעים על פריסת ההלוואה, ותוכלו לדעת לכמה זמן ניתן לפרוס הלוואה למוגבלים. 

 

גובה ההלוואה

הנתון הראשון שעליו יש לתת את הדעת הוא גבוה ההלוואה. ככל שהלוואה שאותה לקחתם היא הלוואה גבוהה יותר, כך הזמן של פריסת הלוואה יהיה ארוך יותר. כיון שההלוואה שלקחתם היא בגדר  הלוואות למוגבלים ישנה התחשבות במצב שלכם והפריסה של ההחזר תהיה לזמן ארוך יותר.

 

כושר החזר

כושר ההחזר שלכם הוא למעשה הנתון החשוב ביותר בלקיחת הלוואה. מלבד העובדה שהוא כמובן משפיע על ההלוואה שאותה תקבלו. כושר ההחזר שלכם קובע כמה זמן ייקח לכם להחזיר את ההלוואה. ככל שכושר ההחזר שלכם גבוה יותר כך תוכלו לסיים את פירעון ההלוואה מהר יותר. עם זאת, כאשר אתם לוקחים הלוואה למוגבלים ההנחה הסבירה היא שכושר ההחזר שלכם לא גבוה. לאור זאת, בהלוואות עבור מוגבלים תוכלו לקבל פריסה של ההלוואה לזמן ארוך כדי שגם אם לקחתם סכום כסף גדות תוכלו לעמוד בסופו של דבר בהחזר שלו.

 

ריבית

הריבית של ההלוואה היא נתן נוסף שמשפיע על תקופת הפירעון. אם הריבית שאותה לקחתם על ההלוואה היא ריבית קבועה שלא משתנה, כלומר הסכום שאותו אתם צריכים להחזיר קבוע מראש, אזי זמן הפירעון שלכם כנראה יהיה קצר יותר. מנגד, במקרה שבו הריבית היא חודשית או משתנה עם הזמן, למלווה שלכם כדאי יותר לפרוס את ההלוואה על כמה שיותר זמן. פריסה של הלוואה לזמן רב היא אינטרס מובהק שלו ואתם יכולים להנות מזמן פירעון נוח. עם זאת חשוב שתזכרו שככל שזמן הפירעון רב יותר במקרה שבו הריבית משתנה, אתם משלמים סכום כסף גדול יותר.

 

תחנות החזרה

אפשרות נוספת שעומדת בפניכם היא יצירה של תחנות החזרה שמאפשרות לכם להחזיר סכום כסף גדול בבת אחת. לעיתים אתם עלולים במהלך תקופת ההחזר לקבל באופן בלתי צפוי סכום כסף משמעותי שיכול לעזור לכם בהחזר של ההלוואה. אם עומדת בפניכם האפשרות להחזיר סכום כסף גדול במהלך תקופת הפירעון אתם יכולים לקצר באופן משמעותי את הזמן של הלוואה. לעיתים, אי קיומן של תחנות החזרה יקצר את תקופת הפירעון כיון שהמלווה יודע שלא ייתכן מצב שבו הוא יקבל באופן בלתי צפוי סכום כסף משמעותי, ולכן הוא הוא מקצר את הזמן של ההחזר ההלוואה.

 

לסיכום

לקיחת הלוואה למוגבלים מאפשרת למי שהבנק מגביל אותו לקבל הלוואה. זמן הפריסה של ההלוואה משתנה כמובן לפי גודל הלוואה וכושר ההחזר של הלווה. בנוסף, סוג הריבית שמוטלת על הלוואה גם הוא נתון חשוב שצריך לקחת בחשבון ביחס לזמן ההחזר.

איש נכה

אולי תאהבו גם את