חיפוש

הלוואה חוץ בנקאית – שימוש ביועץ פיננסי

לקיחת הלוואה יכולה לעזור במקרה של תקופה כלכלית מאתגרת, בהתמודדות עם הוצאות לא צפויות וגדולות, ברכישת או בשיפוץ נכסים ואפילו בהקמת עסק או בהרחבה של עסק קיים. הגופים הגדולים ביותר בישראל למתן הלוואות הם הבנקים, גופים אלה נותנים את מרבית ההלוואות בישראל. במקרים מסוימים ניתן לקבל הלוואה גם מגופים חוץ בנקאיים ולהשתמש בשירותי יועץ פיננסי 

 

הסבר קצר על הלוואות ולוח סילוקין

הלוואות הן העברה של סכום כסף גדול בבת אחת ללוקח ההלוואה והחזרה של הכסף על ידו בצורה מדורגת, בדרך כלל במספר חודשים או שנים. מחיר ההלוואה הוא הריבית, ריבית היא מחיר ההשכרה של כסף. החזר ההלוואה מחולק להחזר על הריבית ותשלום הקרן שהוא החזר הסכום ההתחלתי שנלקח.

את ההלוואה מחזירים על פי לוח סילוקין. לוח זה מפרט את הסכום שיש להחזיר כל חודש לקרן ולריבית. קיימים מספר רב של לוחות סילוקין ולכל אחד את התנאים שלו.

 

הלוואות חוץ בנקאיות ולמי הן מתאימות?

רוב ההלוואות בישראל ניתנות על ידי הבנקים השונים הקיימים במדינה, אבל לעיתים ישנם מצבים בהם לא ניתן לקחת הלוואות נוספות מהבנק או שיש צורך לקחת הלוואה מגורם אחר. הלוואות אלה נקראות הלוואות חוץ בנקאיות. לעיתים קרובות מי שלוקח את הלוואות האלה הם אנשים שהבנק לא מאשר להם לקחת הלוואה מסיבה זאת או אחרת.

אבל במקרים מסוימים גם בעלי עסקים ייקחו הלוואה חוץ בנקאית מסיבות עסקיות כאלה ואחרות. התנאים לקבלת הלוואה מגוף חוץ בנקאי הם בדרך כלל מקלים יותר מהתנאים שנדרשים לשם הלוואה מבנק.

 

היתרונות והחסרונות של הלוואה חוץ בנקאית

במרבית המקרים התנאים של הלוואה חוץ בנקאית יהיו נוחים פחות מהלוואות שלוקחים מהבנקים עצמם. כלומר, הריבית על ההלוואה תהיה גבוהה יותר במקרים של לקיחת הלוואה מגורם חוץ בנקאי. דבר זה מהווה את אחד מהחסרונות הבולטים של הלוואה מסוג זה.

מצד שני, אלה שלא יכולים לקחת הלוואה מהבנק או אלה שלא רוצים לתפוס את מסגרת ההלוואה שניתנת לו מהבנק. יכולים להשתמש בכלי של הלוואות חוץ בנקאיות בכדי לפתור את הבעיה. אם אתם זקוקים להלוואה מסוג מסוים, אצל רון הלפרין – פתרונות מימון ישמחו לעמוד לשירותכם.

 

איך לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

ישנם גופים שונים שנותנים הלוואות חוץ בנקאיות. בניהם אפשר למצוא חברות ביטוח וחברות אשראי. בנוסף ישנם גם גופי פנסיה שניתן לעיתים לקחת מהם הלוואה בתנאי שאתם לקוחות שלהם. בכדי לקחת הלוואה חוץ בנקאית יש לבצע השוואת מחירים יסודית.

 

הלוואה חוץ בנקאית  – סיכום

הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות על ידי גופים שונים כמו חברות ביטוח או חברות אשראי. לקיחת הלוואה מגורם חוץ בנקאי צריכה להיעשות בכובד ראש ולאחר בדיקה מעמיקה. ניתן להשתמש לשם כך באיש מקצוע או לבצע את הבדיקה באופן עצמאי.

הלוואה חוץ בנקאית

אולי תאהבו גם את