חיפוש

מה עושים כשיש חריגה ממסגרת האשראי?

מסגרת האשראי היא כלי חיוני המשמש את המוסדות הפיננסיים לניהול סיכונים ולהבטחת שיטות הלוואות אחראיות. עבורנו התמונה היא שונה, ולעתים אנו מביטים על חריגה ממסגרת האשראי כסיטואציה מעיקה המפריעה לנו לנהל את חיינו הפיננסיים.
מה עושים כשיש חריגה ממסגרת האשראי? במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר טקטיקות יעילות שעשויות להביא לכם רוגע בהתנהלות הפיננסית שלכם! קריאה מועילה.

 

הבנת החריגה ממסגרת האשראי

עוד לפני שאנחנו ניגשים לאתרים המציעים שיפור דירוג אשראי, חשוב לנו להבין מהי משמעות החריגה ממסגרת האשראי שלנו.
כאשר מתרחשת חריגה ממסגרת האשראי, משמעות הדבר היא שחרגנו ממסגרת האשראי שנקבעה עבורנו מראש. זה יכול לקרות מסיבות שונות, כגון הוצאות בלתי צפויות, מקרי חירום או שינויים בנסיבות הפיננסיות.
במצב כזה ייתכן והעסקאות שנבצע לא יאושרו, או שהן כן יאושרו ויגרמו לנו לחריגה ול"מינוס" בתחשיב העסקאות של כרטיס האשראי.

 

שיפור דירוג האשראי

שיפור דירוג האשראי (BDI) שלכם ייפתח עבורכם דלתות בכל הנוגע להתנהלות פיננסית, מכיוון שזהו מדד המשמש את הגופים השונים להערכת האמינות הפיננסית של לקוחות ולווים.
בעוד חלק מהאנשים משנים באופן עצמאי את ההתנהלות הפיננסית שלהם, אחרים ניגשים לחברות מקצועיות המסייעות בשיפור דירוג האשראי.
לאחר שיפור דירוג האשראי, גופים כמו בנקים וחברות אשראי יסתכלו עליכם אחרת, ויעניקו לכם אפשרויות ותנאים הוגנים הרבה יותר, מתוך ההכרה באחריותכם הפיננסית.

 

יצירת קשר עם הגוף המלווה

צעד מומלץ כאשר אתם מתמודדים עם חריגה ממסגרת האשראי הוא לתקשר עם המלווה, ולהראות שאתם עם היד על הדופק. הסבירו את הסיבה לחריגה, בדקו יחד עם הנציגים את תוכנית ההחזר שלכם, ונסו להבין מהם הפתרונות הזמינים עבורכם. המלווים מעריכים תקשורת פתוחה וכנה, מכיוון שהיא ממחישה את המחויבות שלכם למילוי האחריות הפיננסית שלכם. במצבים כאלו, פעמים רבות המלווים יציעו פתרונות שיאפשרו לכם לכסות או לגשר על החריגה.

 

הערכת המצב הפיננסי

זה הזמן להביט מקרוב על המצב הכלכלי שלכם כדי להבין את הסיבות הבסיסיות לחריגה. נתחו את ההכנסות, ההוצאות וכל החובות שלכם, כדי להבין היכן התנהלתם בצורה הדורשת שיפור. הערכה זו תעזור לכם לקבוע האם החריגה היא בעיה זמנית או סימפטום של אתגר פיננסי משמעותי יותר. במידת הצורך, נהלו תקציב או היעזרו ביועץ פיננסי כדי להבטיח שתוכלו לנהל את הכספים שלכם בנוחות.

 

בדיקת אפשרויות החזר

שוחחו על אפשרויות החזר פוטנציאליות עם המלווים שלכם. הם עשויים להציע חלופות כגון ארגון מחדש של ההלוואה הקיימת או הארכת תקופת ההחזר. אפשרויות אלו יכולות לעזור להקל על הנטל הכספי שלכם על ידי פיזור התשלומים על פני משך זמן ארוך יותר או הפחתת התשלומים החודשיים. עם זאת, אל תשכחו כי הדבר עשוי לגרור חיובי ריבית נוספים, לכן העריכו את השלכות העלויות ארוכות הטווח לפני קבלת החלטה.

ניקוד גבוה

אולי תאהבו גם את