חיפוש

מפל בבריכה – האם כדאי?

בריכה פרטית בחצר הפכה לדבר אלמנטרי בחום הקיץ הישראלי.

אבל מה עם תוספות לבריכה? ריכזנו כמה יתרונות להוספת מפל לבריכה, שיגרמו לכם לרצות להשלים את הבריכה עם מפל שכזה.

 

המראה המושלם

נתחיל ביתרון הבולט ביותר של מפל לבריכה – זה פשוט יפיפה. אין דבר מושלם יותר ללוק של הבריכה שלכם מאשר מפל מים זורמים. ברגע שתוסיפו את המפל לא תבינו איך הבריכה שלכם הייתה קיימת בלעדיו. המפל ישדרג את המראה של הבריכה ממראה סתמי למראה יוקרתי ואלגנטי, כזה שלא תוכלו לסרב לצאת החוצה ואפילו פשוט להביט במים הזורמים. באתר https://lagunapool.co.il תוכלו למצוא מפלים בצורות, צבעים וסגנונות שונים, שישלימו את הלוק של הבריכה ושל החצר שלכם.

 

אטרקציה נוספת לבריכה

כמובן שהמפל הוא לא רק יופי הוא גם אטרקציה חווייתית וכיפית. תוכלו להנות מהמפל בזמן הישיבה בבריכה והילדים שלכם לא יפסיקו להתרוצץ סביבו. המפל ישדרג לכם את הבריכה ויהפוך אותה למיוחדת ורק שלכם.

 

הבריאות הנפשית שלכם

קרה לכם שהרגשתם חרדה ולחץ ולא הצלחתם להירגע? שום דבר בסביבה הביתית שלכם לא עזר? עכשיו כשיש לכם מפל בחצר הבית תוכלו להירגע בכל רגע. כולנו יודעים שאין דבר מרגיע יותר מהאזנה לצלילי פכפוכי מים נשפכים. אם אתם ממש לחוצים, תוכלו לשבת גם בתוך הבריכה ולהתרענן מהמים הצוננים שלה ותוך כדי להאזין למים. השהיה בתוך המים עם ההקשבה לצליליהם יהיו המתכון המושלם עבור הבריאות הנפשית שלכם, ויעזרו לכם לשמור על שלווה תמידית.

 

תרגישו בטבע, תרגישו בבית

מפלים הם אחת מתופעות הטבע היפות והקסומות ביותר בעולם, לא סתם הם מושכים אליהם מטיילים ללא הפסקה. אם תחליטו להתקין מפל בבריכה הפרטית שלכם, תוכלו להרגיש את הטבע ביותר הבית. תהנו מצלילי המים הנשפכים ומאחת התופעות המרהיבות ביותר שיש. תוכלו להרגיש תמיד מחוברים לאמא אדמה מבלי לצאת מעבר לחצר.

 

מי הזמין מסאז'?

למים נשפכים ממפל יש גם יתרונות בריאותיים נוספים. משקל המים הנשפכים מתוך המפל יספקו לכם את עיסוי הרקמות המושלם. תוכלו לבחור בכל רגע לשבת תחת המפל ולהנות מעיסוי עמוק מתי שרק תרצו. אז זה הזמן להיפרד מהמסאז'יסט הפרטי שלכם ולהנות ממסאז' מיוחד עבורכם, כמה זמן שתרצו ובכל זמן שתרצו.

 

ספא פרטי

כולנו חולמים להתעורר כל יום בתוך ספא יוקרתי. המפל לא יספק לכם רק מסאז' אלא גם תחושת ספא פרטית בתוך הבית. המפל יהפוך את הבריכה שלכם מסתם עוד בריכה ביתית, לבריכה מרגיעה ונעימה כזאת שתמצאו בבתי המלון המפנקים שאתם חולמים עליהם.

אתם בטח חושבים שכל היתרונות האלה עולים כסף והרבה, אז נחדש לכם שלא בהכרח. תוכלו להנות מכל היתרונות הקסומים הללו ולהפוך את הבריכה שלכם למושלמת במחירים נוחים. אם כבר השקעתם בבריכה בחצר הביתית, מה לא תשקיעו בעוד טאץ' קטן שיעשה את ההבדל?

 

מים

אולי תאהבו גם את