חיפוש

ניקוי ספות מעור – SOS CLEAN מומחים לניקוי ספות עור

ספות העור

סלון הבית, הוא אחד הרכיבים החשובים והמרכזיים ביותר בבית. הסלון, הוא החזית אותה נציג לאורחים ולבאים מחוץ לבית, הוא החדר אליו מתכנסים בני הבית השונים על מנת להינפש ולשוחח, ולכן העיצוב והטיפוח של הסלון הם נושא בעל חשיבות עליונה למרביתנו.

הסלון עצמו מורכב ממספר אביזרים. שטיחים, שידות, שולחנות קטנים, טלוויזיה וספות. הספות, הן הריהוט המרכזי בסלון, שהרי בלעדיהן לא ניתן יהיה לקרוא לחדר המרכזי בבית סלון.

ישנו מגוון עצום של ספות, במספר רב של צורות, גדלים וצבעים. בין סוג הספות המרכזיים, ספות העור תופסות נפח חשוב ומרכזי. ספות העור, ידיעות בשל נוחותן הרבה, האלגנטיות והיוקרה אותן הספות משדרות, ועיצוב הפנים המרהיב אותו הן מקנות לחלל הסלון.

יתרון נוסף של ספות מעור הוא, שהן אינן נוטות לספוח אבק רב, וכתוצאה מכך הן מונעות הצטברות של קדריות אבק, הגורמות לאלרגיות ולתופעות בריאותיות שונות אצל חלק מהאנשים.

 

ניקוי ספת עור

את ספות העור, ניתן לנקות ממגוון לכלוכים באמצעות מטלית לחה. אך קיימים מספר כתמי שומן וזיעה, אותם הספות עלולות לספוח, ובעקות חוסר טיפול נכון, הספות ייסדקו ויהרסו.

לכן, אחת לתקופה, מומלץ לבצע ניקוי לספת העור באמצעות אנשי מקצוע. החברה המומלצת לניקוי ספות, אודותיה נפרט בהרחבה, היא חברת sos clean. החברה, בעלת אנשי מקצוע מיומנים, שבאמצעות סריקה זריזה של הספה שלכם, יוכלו להבין מהו הליך הניקוי המתאים עבורה ואף יבצעו אותו ביעילות.

 

הליך ניקוי הספה

מתי לנקות את הפסה?

מצבן של ספות העור, משתנה מבית לבית. ישנם בתים בהם ספות העור מתוחזקות בצורה טובה, ובעלי הספות מורחים עליהם משחות לשימור הלחות והברק אחת לתקופה, ולכן הטיפול המקצועי בהן ייערך אחת לתקופה ארוכה. בניגוד לכך, אם אתם סבורים כי מצבה של הספה שברשותכם בכי רע, וכי אתם לא מצליחים לשמור על מצבה לאורך זמן, יהיה עליכם לקרוא לאיש מקצוע בצורה יותר תדירה. במקרים בהם אתם מתלבטים, אתם מוזמנים ליצור קשר ולשלוח תמונה לשירות הלקוחות של sos clean.

 

מחיר הניקוי ושיטת הניקוי

ניקוי ספות עור, מורכב וקשה הרבה יותר מספת בד. הניקוי כולל מעבר ידני עדין, לאורך תאי העור של הספה, שכבה אחרי שכבה, עם החומרים הנכונים, עד להורדת הכתם, ולאחר מכן מריחה זהירה של שכבת חומר ייעודי, המחזיר לעור את צורתו המקורית.

לכן, עלות הניקוי תנוע בין 120 שקלים ל- 150 שקלים למושב עור לאדם. במידה ותרצו, תוכלו להתייעץ עם שירות הלקוחות של sos clean, האם תוכלו לבצע את הניקוי בעצמכם, או שמומלץ להזמין איש מקצוע.

 

לסיכום

ניקויה של ספת עור הוא הליך מורכב, אך בעזרת sos cleam, הוא ייהפך לפשוט, יעיל ואיכותי.

 

רהיט

אולי תאהבו גם את