חיפוש

פתיחת חנות רהיטים – השקעה פיננסית או כישלון מובטח?

אם אתם אוהבים פריטי רהוט ועיצוב ושוקלים להקים חנות ולהפוך את התשוקה שלכם לעיצוב הבית לעיסוק במשרה מלאה אשר יניב לכם את כל ההכנסות להם אתם צריכים, מוטב שתקראו את הכתבה הבאה אשר תסייע לכם להבין האם תוכלו להצליח בתעשיית העיצוב המקומית או כי מוטב שתישארו עם הקריירה הנוכחית שלכם.

 

הכרת קהל היעד

אם אתם יודעים כיצד לאפיין ולהגדיר את המאפיינים המדויקים של אוכלוסיית קהל היעד שלכם, לרבות גיל, מגדר, רמות הכנסה וסגנון חיים, תוכלו להקים עסק מצליח ביתר קלות ותדעו כיצד לשווק את המוצרים שלכם לקהל היעד בצורה פשוטה ויעילה אשר תכניס לכם מקסימום הכנסה ותוציא מכם עלויות מינימליות.

 

בחירה וקנייה של סחורה איכותית

בימינו בהם שיטות יצור המוניות מהוות את ברירת המחדל שעל פיה מיוצרים מרבית מוצרי הצריכה, למצוא ולרכוש מלאי של סחורה איכותית, כזאת שתדרבן את קהל הלקוחות שלכם לשוב ולרכוש מכם פעם אחר פעם, אינה עניין פשוט.

יחד עם זאת, מדובר בעניין לא פחות מהכרחי שכן אם תשווקו סחורה באיכות פחותה לא תוכלו לבנות לעצמכם קהל לקוחות נאמן ותאלצו להוציא כסף רב על שיווק פעם אחר פעם.

 

הוצאות תפעוליות

ההוצאות התפעוליות או ההוצאות השוטפות של העסק שלכם יכללו הוצאות כגון דמי שכירות על החנות, המחסנים או חלל התצוגה, תשלום של חשבונות לעירייה ולרשויות המקומיות לרבות מים, חשמל, ארנונה, אינטרנט וכדומה ותשלום לעובדים השונים בחברה שלכם לרבות מוכרים, קופאים, סדרני סחורה שליחים ועוד.

ככל שההוצאות המוזכרות יהיו גבוהות יותר, כך תצטרכו לגבות יותר עבור הרהיטים שאתם מוכרים וקהל היעד הפוטנציאלי שלכם יצטמק. למשל בחנות מקוונת ההוצאות שלכם יהיו קטנות יותר ופוטנציאלית תוכלו לגרוף רווחים גבוהים יותר.

 

תמחור נכון של הרהיטים השונים

תמחור נכון של הרהיטים ופריטי העיצוב השונים בחנות צריך להתחשב בהוצאות התפעוליות וקהל הלקוחות שלכם ולאזן בין שני הגורמים הללו בצורה אופטימלית כך שתוכלו לייצר הכנסה גבוהה ויציבה לאורך זמן.

 

הבנה במיסוי והתנהלות פיננסית נכונה

על מנת לגרוף רווחים יש לדעת כיצד להתנהל פיננסית בצורה נכונה לרבות לבחור כיצד תוגדר החנות שלכם ומה המעמד החוקי של העסק שלכם יהיה, עוסק פטור או עוסק מורשה. תצטרכו לפנות לכלל הרשויות המתאימות ולמלא את הטפסים הנדרשים ולהקפיד לשלם את המיסים אשר יחולו עליכם בהתאם לרמות ההכנסה, לשלם עצמאית לביטוח לאומי עבורכם ועבור העובדים שלכם ולהפריש את הסכומים הנדרשים לפנסיה.

כדי לא להסתבך או חלילה לטעות, רבים נעזרים בשירותיהם של גורמים מקצועיים. אם תבחרו לעשות כן, בין אם מדובר ברואה חשבון פרטי או חברה לראיית חשבון, תוכלו להסיר דאגה מלבכם ולדעת שהעניינים החשובים הללו מטופלים.

עתה שאתם מבינים את המורכבות הרבה של הקמת חנות רהיטים, אתם וודאי מבינים אם מדובר במשימה בה אתם יכולים לעמוד.

במידה והחלטתם לוותר ואתם עדיין מעוניינים להמשיך ולהנות מעולמות העיצוב ואבזור הבית בקרו באתר – הבית של עידה ותהנו ממגוון רחב של פריטים מרהיבים.

 

keresi72 / Pixabay

אולי תאהבו גם את