חיפוש

איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה על הבחירה בסוכנות ביטוח ודורש הבנה של הבידול והייחודיות של כל סוכנות. ישנם מספר קריטריונים אליהם יש לשים לב בעת בחירת סוכנות ביטוח. להלן נלמד להכיר את אותם הקריטריונים.

 

עבודה עם מגוון חברות ביטוח

הקריטריון הראשון אליו חשוב לשים לב בבואכם לבחור סוכנות ביטוח, הוא כי סוכנות הביטוח עובדת עם כלל חברות הביטוח במשק. אנו מבוטחים בשלל פוליסות ביטוח – ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח בריאות, ביטוח רכב ועוד. לא אחת, כל פוליסה מבוטחת אצל חברת ביטוח אחרת. כך, למשל, יכול להיות מצב בו ביטוח הדירה שלנו הוא של ביטוח ישיר, ביטוח הבריאות של הראל, ביטוח הרכב של כלל וביטוח חיים של הפניקס.

לאור העובדה כי זוהי המציאות ומכיוון שאלו הם פני הדברים בעולם הביטוח, חשוב מאוד לשים לב כי סוכנות הביטוח שלכם עובדת מול כלל חברות הביטוח במשק. סוכן המגביל את עצמו לעבודה עם חברות ביטוח בודדות עלול שלא לענות על כלל הצרכים שלכם, כיום או בעתיד, ומכיוון שכך לא נכון לעבוד עימו.

לעומת זאת, סוכן ביטוח אשר מתנהל אל מול כלל חברות הביטוח יוכל לתת לכם את השירות לו אתם זקוקים. זוהי הסיבה בגינה מדובר בקריטריון חשוב כל כך. אם אתם מתקשים למצוא סוכנות ביטוח העומדת בקריטריון זה, נשמח להמליץ לכם על ארנפלד ביטוחים אשר עובדים מול מגוון חברות הביטוח במשק ועומדים בקריטריון לעילא ולעילא.

 

סוכן ביטוח שעובד בשבילכם

הקריטריון השני אותו יש לבחון הוא האם סוכן הביטוח יעבוד בשבילכם או שאתם בשבילו. סוכן ביטוח שעובד בשבילכם יוודא, ביומו הראשון בעבודה, כי אינכם מבוטחים בכפל ביטוחים מיותר ומכלים כספיכם לריק. סוכן הביטוח ידאג להשאיר אתכם אך ורק עם הביטוחים הנצרכים והמשתלמים ביותר.

יתר על כן, סוכן הביטוח יפנה לכלל חברות הביטוח ויפעל להורדת דמי הביטוח, דמי הניהול ותשלומי העמלות שלכם. סוכן הביטוח יהיה מלא באיכפתיות ואחריות כלפיכם וידאג להפחתת התשלומים המיותרים שלכם.

 

שפה פשוטה וקולחת

קריטריון נוסף אליו יש לשים לב הוא יכולתו של סוכן הביטוח להבהיר את כלל הנושאים והעניינים הרלוונטיים בשפה פשוטה וקולחת. המיומנות לפשט את העניינים ולהסביר אותן בפשטות, מקילה בהחלט על הקשר שבין הסוכן לבין המבוטח.

 

מיומנות בתביעת החברת

לבסוף, חשוב לוודא כי סוכן הביטוח שלכם מיומן בתביעת חברות הביטוח. זוהי ליבת עבודתו של הסוכן ומשכך מדובר במיומנות החשובה ביותר של סוכן הביטוח שלכם.

 

לסיכום

לסיכום, ישנם ארבעה קריטריונים אליהם חשוב לב בעת בחירת סוכנות ביטוח. ארבעת הקריטריונים הם עבודה עם מגוון חברות הביטוח, סוכן ביטוח שעובד בשבילכם, סוכן שיודע להציג את הדברים בשפה פשוטה וקולחת וכמובן בעל מיומנויות תביעת חברות הביטוח. ארנפלד ביטוחים הינה סוכנות העונה על כלל הקריטריונים.

סוכנות ביטוח

אולי תאהבו גם את

מטוס גדול
איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב. ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף

קראו עוד »