חיפוש

איך לבדוק איזה ביטוחים יש לכם?

על פי נתוני משרד האוצר מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה משלמים על כפל ביטוחי. הם אפילו לא יודעים שהם משלמים על שני ביטוחים למרות שזה לא יניב להם יותר כסף במקרה ביטוחי. כדי להימנע ממצב כזה, חשוב לבצע בדיקת ביטוחים מתמדת. כאן ריכזנו עבורכם מידע על הדרכים לבדיקת ביטוחים. חבל שתשלמו על כפל ביטוחי. קחו את העניין כבר היום לידיים. אל תפחדו לעשות שינויים נדרשים.

 

למה צריך לבדוק ביטוחים?

בדיקת ביטוחים היא לא תהליך מיותר. הרבה פעמים נוצר מצב בו אנשים משלמים על ביטוח מיותר שהם כבר לא צריכים. משלמים על מספר ביטוחים זהים או גרוע יותר, לא מבוטחים מספיק והם חשופים לנזקים גבוהים. כדי למנוע מצבים כאלו, בודקים את התיק הביטוחי. וזה לא משהו שבודקים אחת ליובל, אלא בדיקה שצריכה להתבצע אחת לשנתיים – שלוש.

 

מהם הדרכים לבדיקת התיק הביטוחי?

אתם מעוניינים לבדוק את התיק הביטוחי, לדעת שאתם לא משלמים יותר, להוזיל את מחיר הפרמיה החודשית ככל הניתן ואתם לא יודעים איך אפשר לעשות זאת. אז יש כמה דרכים.

 

בדיקה עצמאית

הדרך הראשונה היא לבדוק את תיק הביטוחים שלכם באופן עצמאי? איך עושים את זה? נעזרים באתר הר הביטוח הממשלתי ונכנסים לאזור האישי באתר, מזינים פרטי הזהות ומבקשים את הבקשה הרצויה. תוך מספר דקות תקבלו את המידע שרציתם לדעת על הביטוחים.

דרך הדו"ח המופק באמצעות האתר. חשוב לדעת כי יש ביטוחים שלא יופיעו באתר מסיבות טכניות וחוסר תקשורת מספיקה בין חברות הביטוח למערכת הר הביטוח. מסיבה זו כדאי לפנות אל חברות הביטוח באופן עצמאי ולבקש את המידע על הביטוחים השייכים לכם.

 

בדיקה מקצועית

המציאות מוכיחה שאמנם אנשים מצליחים לבדוק איזה ביטוחים יש להם, אך הם לא בהכרח ידעו לזהות את הביטוחים הכפולים והמיותרים להם. אמנם יש להם את רשימת הביטוחים ביד, אך זה לא ממש עוזר להם ולכן, ההמלצה היא לפנות לסוכן ביטוח מקצועי ואמין שיבדוק עבורכם את הביטוחים הקיימים.

הוא יערוך השוואת ביטוחים וימצא דרך להוזיל עבורכם את הביטוחים הקיימים במידת האפשר. הוא יאתר כפל ביטוחים ויחווה את דעתו איזה ביטוח כדאי להשאיר ואיזה לבטל. הוא יעשה לכם את כל העבודה בנושא, בסופו של דבר.

 

מה מרוויחים מבדיקת ביטוחים?

בדיקת ביטוחים מקצועית מאפשרת לכם לחסוך כסף על ביטוחים כפולים או אפילו מיותרים, ביטוחים יקרים ותשלום על ביטוחים לא מספיק מקיפים. כדי להימנע ממצבים כאלו כדי לבצע בדיקת ביטוחים אחת לשנתיים וחצי. בדיקת ביטוחים מקצועית לא בהכרח תעלה לכם כסף.

יש סוכני ביטוח שגובים על כך תשלום ויש כאלו שלא, כיוון שהם מסתמכים על הרווחים של הביטוחים שתרכשו דרכם. בדקו מה מתאים לכם לעשות ולכו עם הלב שלכם. בהצלחה.

בדיקת ביטוחים

אולי תאהבו גם את

סוכנות ביטוח
איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה

קראו עוד »
מטוס גדול
איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב. ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף

קראו עוד »