חיפוש

4 הרחבות מומלצות לביטוח לחו"ל בגיל הזהב

גיל הזהב הוא גיל בו גורמי הסיכון הבריאותיים עולים. כלומר, ככל שהגיל עולה, כך מחיר הביטוח עולה, תקופת הביטוח מוגבלת יותר ויש לעיתים צורך בהסכמה של חברת הביטוח על מנת לבטח את הנוסע על החמרה במצב רפואי קיים. המאמר יפרט על 4 הרחבות מומלצות לביטוח חו"ל בגיל הזהב.

 

1 – הרחבה על מצב רפואי קיים

ההרחבה המומלצת ביותר לגיל הזהב היא זו המכסה מצב רפואי קיים. נוסעים השייכים למגזר זה חולים במחלות כמו סוכרת, נוטלים תרופות על בסיס קבוע, עברו אשפוז במהלך 6 החודשים שקדמו לנסיעה וכד'. לפיכך, עליהם למלא הצהרת בריאות ולבקש החמרה על מצב קיים.

חברת הביטוח יכולה לבקש תיעוד של מסמכים רפואיים ואישור על כך שהנוסעים הללו יכולים לטוס ועל פיהם לקבוע האם תעניק לנוסעים אלו את הביטוח הדרוש להם. מצד שני, ישנם ביטוחים המאפשרים לבטח נוסעים עד גיל 95 מבלי שיוכיחו החמרת מצב על מצב רפואי קיים. לפיכך, יש לבדוק ולהשוות בין החברות ביטוח נסיעות לגיל הזהב שמתאים לנוסע באופן אינדיבידואלי.

 

2 – הרחבה על כבודה

אחת ההרחבות היעילות לגיל הזהב היא ביטוח על אובדן וגניבת כבודה. מעבר לכך שהמזוודה עלולה לא להגיע ליעד או ללכת לאיבוד. אנשים בגיל זה נוטים לאבד חפצים הנחוצים להם כמו מכשירי שמיעה, טלפונים ניידים ואף עלולים להיתקל בסיטואציה של גניבת תכשיטים, דרכונים ועוד.

 

3 – הרחבת מגן קורונה

תקופת הקורונה הביאה לשינויים רבים בכל הקשור לנסיעות לחו"ל. נוסעים בכל הגילים נדרשו לבצע לפחות שני חיסונים ולהציג תעודת קורונה בכניסה ליעדים מסוימים ובנוסף לבטח את עצמם ולהציג את הביטוחים באנגלית בכניסה ליעד. כיום יש אומנם הקלות ברוב המדינות אך עדיין הנוסעים צריכים להיות מוגנים בשל המחלה.

בהנחה ולא עושים ביטוח קורונה ונדבקים במחלה בחו"ל מקבלים טיפול רפואי שהוא בבסיס של הפוליסה, אך ההוצאות על מלון לצורך בידוד או ביטול וקיצור נסיעה בשל המחלה יהיו גבוהות מאוד.

 

4 – הרחבת ספורט אתגרי

גיל הזהב אצל רבים הוא גיל מאתגר שבו רוצים להתנסות בחוויות חדשות וביעדים אקזוטיים במידה והמצב הרפואי מאפשר זאת. לכן, ישנם נוסעים רבים שירצו לצאת לחופשת סקי, טיול ג'יפים, ספורט מים, טיסה בכדור פורח, טיול רכיבה על סוסים ועוד. לצורך זה יש לעשות הרחבת ספורט אתגרי שתכסה את המבוטח במקרה של תאונה או פציעה. רוב החברות מעניקות כיסוי זה עד גיל 70 וישנן חברות שידרשו תוספת כספית מעבר לגיל זה או לא יסכימו לבצע את הביטוח.

לסיכום, בערך מגיל 60 משלמים הרבה יותר על ביטוח הנסיעות על פי ההרחבות השונות ובהתאם לחברת הביטוח, היעד ותקופת הביטוח. כמובן, ככל שעולה הגיל כך גם יעלה המחיר. לפיכך, מומלץ לבצע השוואת מחירים ולרכוש את הביטוח הטוב ביותר.

ביטוח בחו"ל

 

 

אולי תאהבו גם את

סוכנות ביטוח
איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה

קראו עוד »
מטוס גדול
איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב. ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף

קראו עוד »