חיפוש

איך בוחרים פוליסת ביטוח בריאות?

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו נזקק לממן טיפולים רפואיים כשאין לו מאיפה להשיג עלויות גבוהות כל כך. זו הסיבה שאנשים מכירים בחשיבות ביטוח בריאות ומעוניינים לבטח את עצמם ולהגן על יקיריהם מפני נטל כלכלי כבד של עלויות רפואיות. כאן ריכזנו עבורכם מידע שיסייע לכם בבחירת ביטוח בריאות. כי כאשר רוכשים ביטוח בריאות, יש נקודות שחשוב לשים לב אליהן.

 

מכירים את הביטוחים הקיימים

לפני שרוכשים ביטוח בריאות, חשוב לבדוק אילו ביטוחי בריאות קיימים ומה כולל הכיסוי שהם מציעים. על פי חוק ביטוח הבריאות הממלכתי כל אזרח בישראל מבוטח בביטוח בריאות בסיסי והוא יכול להיות חבר בקופת חולים ללא עלות. מרבית האנשים מבטחים את עצמם בביטוחים משלימים בתוספת תשלום, דרך קופת החולים. מי שרוצה כיסויים נרחבים יותר, מוסיף ורוכש ביטוח בריאות פרטי.

חשוב לציין כי ביטוח בריאות הוא שם כוללני להרבה ביטוחים. לפני שאתם רוכשים את ביטוחי הבריאות שאתם צריכים, בדקו באילו ביטוחי בריאות אתם עדיין לא מבוטחים. אמנם ייתכן שאתם מבוטחים לגבי ניתוחים בארץ, אך לא לגבי ניתוחים בחו"ל וכן הלאה.

 

משווים בין ביטוחי הבריאות הקיימים

קיימים אין ספור ביטוחי בריאות. קחו מספר ביטוחי בריאות רלוונטיים עבורכם, וערכו השוואה ביטוח בריאות. השוואה כזו יכולה להתבצע באמצעות הצלבת נתונים שתבררו אצל חברות ביטוח, אתרי אינטרנט שפותחו לצורך כך ואם תרצו השוואה מקצועית ומקיפה, תוכלו לפנות לצורך כך לסוכן ביטוח מקצועי.

 

מתאימים את חברת הביטוח למצב הבריאותי

אם אתם מתמודדים עם בעיה בריאותית, כדאי שתפנו לסוכן ביטוח שיכוון אתכם לחברת ביטוח שמקלה ראש בהליך ההחתמה על הצהרת הבריאות עליה כל מבוטח צריך לחתום לפני ההצטרפות לביטוח. הרי מצב בריאותי בעייתי עלול לייקר את מחיר הפרמיה החודשית באופן משמעותי. יש מצבים בריאותיים אותם חברות הביטוח מסרבות לבטח ולכן במקרים כאלו ההתייעצות עם איש מקצוע היא חיונית.

 

הנקודות החשובות בבחירת ביטוח בריאות

  • בחרו חברת ביטוח בה לא תהיו מוגבלים בבחירת רופאים לביצוע הטיפולים. בדרך כלל חברות הביטוח הקטנות הן כאלו.
  • בדקו את גובה ההשתתפות העצמית הנדרשת במקרה ביטוחי.
  • שקללו את מחיר הפרמיה הסופית ולא רק את מחיר הביטוח החודשי שכן מחיר הביטוח עולה עם הגיל.
  • בדקו מהם הכיסויים הנכללים בביטוח. האם הביטוח מכסה תרופות שאינן בסל הבריאות? האם יש לכם ביטוח מחלות קשות? כל ביטוח תוכלו לרכוש כביטוח בפני עצמו וחשוב לבדוק מה כולל סל ביטוח הבריאות שהוצע לכם.
  • אורך תקופת האכשרה שתצטרכו להמתין עד שתוכלו להפעיל את הביטוח משתנה בין חברה לחברה. חשוב להתייחס גם לנתון זה.
  • מה הביטוח לא כולל – קיימים מקרים מוחרגים בהם החברה המבטחת לא נותנת כיסוי. בדקו על אילו טיפולים החברה מציעה כיסוי. האם היא מציעה כיסוי גם על טיפולים מורכבים יותר כמו טיפולי פוריות, טיפול בשפה שסועה וכדומה?

מאחלים לכם המון הצלחה!

פוליסת ביטוח בריאות

אולי תאהבו גם את

סוכנות ביטוח
איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה

קראו עוד »
מטוס גדול
איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב. ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף

קראו עוד »