חיפוש

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל במהלך הקורונה

לאחר שנתיים קשות של בידודים וסגירת מרחב ההתניידות העולמי, נפתח מחדש המסחר הבין – לאומי, ועימו נפתחו השמיים, תחילה בטיסות עסקיות או רפואיות ואט – אט לתיירות בין –

לאומית וחופשות.

מספר הנוסעים לחו"ל הולך וגדל מיום ליום.

הנוסעים לחו"ל יוכלו למצוא כאן מידע למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל במהלך הקורונה.

 

מגיפה עולמית

בשנתיים האחרונות התמודד העולם כולו עם מגיפת הקורונה. נדמה כי המגיפה לא פסחה על אף מדינה בעולם. ההסטוריה מלמדת כי העולם ידע משברים גדולים אך מזה שנים רבות שהעולם לא התמודד עם מגיפה כה חמורה אשר שיתקה את המסחר והכלכלה, הביאה לתמותה עולמית באחוזים גבוהים, הביאה לאתגר רפואי חדש ופגעה קשות במורל העולמי.

 

ברבור שחור

הכלכלן נאסים טאלב תבע בספרו את המונח "ברבור שחור". לפני כמספר שנים, טאלב חזה מגמות כלכליות בעולם, והתריע מפני משבר עולמי אשר ישתק את העולם ובכך גם את הכלכלה וקרא להערך לכך. את המשבר הוא כינה "ברבור שחור", המסמל חיה לא צפויה שהתגלתה באוסטרליה על ידי האדם הלבן, כמשל למכה עולמית לא צפויה שתתגלה ותפתיע את החוקרים. עם זאת, חזה טאלב כי ניתן יהיה להתגבר על המשבר במשך מספר שנים ובשיתוף פעולה עולמי.

 

ברבור שחור בראי התיירות

הברבור השחור עליו דיבר טאלב, אשר הופיע בדמות מגיפת הקורונה, השפיע על הכלכלה כולה, לרבות עולם המסחר והתיירות. עולם התיירות ספג מכה קשה כאשר שדות תעופה נסגרו וכניסה ויציאה ממדינות נאסרו או הערימו קשיים. טיסות רבות בוטלו, לעיתים ללא החזרים כספיים ונוסעים רבים ששהו בחו"ל מצאו עצמם תקועים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל במהלך הקורונה

אם בזמנים רגילים וטובים, כל סוכן נסיעות היה ממליץ בחום על ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר יגן עליכם במקרים רפואיים, שינויי טיסות ומצבים בטיול שיכולים להכניס אתכם לכדי הפסד כספי, אז לטסים לחו"ל בזמן שמגיפת הקורונה עדיין משתוללת, המלצה על ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בגדר חובה!

 

מניעת הפסדים כספיים במהלך הנסיעה לחו"ל

לא משנה מה מטרתם הטיול שלכם – חופשה, ביקור משפחתי, טיסת עסקים, או כל סיבה אחרת, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם במהלך הקורונה, המותאם גם למקרים של קורונה. הביטוח יכול לחסוך לכם עד אלפי שקלים ולא משנה מהי עלותו. נוסעים רבים נתקלו במקרים (שלא היו נתקלים בהם ללא הקורונה), שהביאו להפסדים כספיים, אשר הביטוח כיסה להם (גם אם באופן חלקי). מקרים כגון:

  • חולי בוקורנה – ישנם נוסעים רבים אשר התגלו כחולי קורונה בחו"ל או נדרשו בבידוד. כך השהות ממושכת וצורך בבדיקות וטיפול רפואי.
  • שהייה ארוכה בחו"ל – ישנם נוסעים אשר נמנעה חזרתם לישראל ונאלצו לשהות זמן רב יותר בחו"ל.
  • ביטולי טיסות – הסבירות לביטול טיסות בזמן הקורונה הוא גדול, ולעיתים חברות התעופה אינם מחזירות את הכסף על הכרטיס.

על כל מקרה – תהיו מגובים!

ביטוח נסיעות לחו"ל במהלך הקורונה, מגבה אתכם על כל מקרה. אל תגידו "לי זה לא יקרה", אלא עיזרו לעצמכם להיות מכוסים ולצאת אל הטיול בראש שקט!

 

תיירים

אולי תאהבו גם את

סוכנות ביטוח
איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה

קראו עוד »
מטוס גדול
איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב. ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף

קראו עוד »