חיפוש

מה אומר המושג – הר הביטוח?

הר הביטוח הוא שם למנוע אינטרנטי אשר מופעל על ידי רשות המיסים ותפקידו לספק לאזרחי ישראל תמונה מלאה על מצב הביטוחים שלהם.

בכמה הקשות על המקלדת, אפשר לקבל מידע מלא למדי על כל הביטוחים שברשותו, כדי לחשוף ביטוחים כפולים ומיותרים ואף להוזיל את הביטוחים הקיימים.

 

כניסה להר הביטוח

כדי להיכנס למנוע החיפוש של הר הביטוחיש להזין מספר תעודת זהות ולענות על מספר שאלות מזהות לצורך אבטחה.

לאחר מכן, אפשר לקבל דיווח מלא, הכולל מידע רב, אשר יכול לסייע לכם לבטל כפל ביטוחים, להוזיל ביטוחים קיימים ולקבל תמונה מלאה אודות כל הגופים המחזיקים בידם כספים שאתם חסכתם לאורך שנות עבודה ארוכות.

כך אפשר למנוע שחיקה של כספים בעקבות דמי ניהול גבוהים, לאתר פוליסות ביטוח נשכחות, כולל כל המוצרים הביטוחיים הרשומים בבעלותכם בתחומי הרכב, הדירה, הבריאות והחיים, כדי לנוע כפל ביטוחים וכדי להוזיל את העלויות המיותרות, אשר רוב הישראלים משלמים על הביטוחים שלהם.

 

סוגי ביטוחים שאפשר למצוא בהר הביטוח

ביטוח הוא נושא שמלווה את החיים בישראל כמעט בכל שלב – ביטוח רכב חובה, ביטוח נהג חדש, ביטוח חיים, ביטוח פנסיוני, ביטוח משכנתא, ביטוח דירה ותכולה, ביטוח עסק, ביטוח מחלות קשות ועוד.

כניסה להר הביטוח מאפשרת לכם לראות את כל מוצרי הביטוח שרכשתם לאורך השנים, מכל סוגי הביטוחים הקיימים, בתנאי שאלה עדיין בתוקף.

אם קיימות כפילויות בחלק מהביטוחים – תקבלו התראה בולטת.

בנוסף, תוכלו לקבל גישה למידע ביטוחי אודות קרובי משפחה שנפטרו וכל לגלות אם קיימים כספים המגיעים לכם מכוח צו ירושה.

 

לקבל תמונה מלאה

בדומה למצב הקיים בהר הכסף, גם הר הביטוח כפי הנראה אינו מסוגל לספק תמונה מלאה לחלוטין. קיימים גם סוגי מידע שאינם מופיעים באתר ולכן, יש להיעזר בחברה מקצועית, אשר יש לה הרשאה מיוחדת לאתר כפילויות בביטוחים שלכם ולסייע לכם לעשות סדר.

אפשר גם לפנות לסוכן ביטוח, אשר ישמח לאתר לכם את הבעיות הקיימות בביטוחים בבעלותכם, בתמורה לכך שתהפכו ללקוחות שלו.

שימו לב בכל מקרה, כי החברה, או הסוכן שאליהם פניתם, לא מחתימים אתכם על מסמכים המאפשרים להם להסתיר מידע מהר הביטוח, כדי שבעתיד תוכלו לאתר את המידע הזה בקלות בכוחות עצמכם.

 

איך מתקנים את הבעיות בביטוח שלכם?

גיליתם כפל ביטוחים, או עלויות גבוהות שאתם משלמים על ביטוח ללא הצדקה?מומלץ לפנות לבעלי מקצוע, שיכולים לסייע לכם לעשות סדר בכל הנושא ולהבטיח שאתם מקבלים רק את מה שאתם צריכים, במחירים הוגנים ובתנאי שהמוצר מתאים לכם.

 

לסיכום

הר הביטוח קיים למענכם ולכן מומלץ מאוד להיכנס אליו ולקבל ממנו את כל המידע שיכול לסייע לכם להתנהל בחוכמה וביעילות. יחד עם זאת, יש לזכור כי מידע זה אינו מלא ולכן כדאי להיעזר בבעלי מקצוע, שיתנו לכם את כל המידע וגם יספקו לכם ייעוץ מקצועי לבניית תיק ביטוחים שלם יותר ואפקטיבי יותר עבורכם. למידע נוסף בקרו באתר הבא – https://harhabituach.co.il.

 

 

מחשבון ומטבעות

אולי תאהבו גם את

סוכנות ביטוח
איך בוחרים סוכנות ביטוח?

בישראל של ימינו פועלות סוכנויות ביטוח בלי סוף. ריבוי סוכנויות הביטוח אמנם מיטיב, כמובן, עם הלקוחות בכך שהבחירה של הלקוחות מרובה, אולם הריבוי בהחלט מקשה

קראו עוד »
מטוס גדול
איך לבחור ביטוח בריאות בארה"ב

ארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות היא הזדמנות נהדרת בעבור ישראלים רבים לטייל ולעבוד, אולם במידה ותזדקקו לטיפול רפואי – אתם צפויים לנזק משמעותי מאוד לכיס. כיצד ניתן להימנע מכך? ברכישה של ביטוח רפואי בארה"ב. ארה"ב היא מדינה עצומה אשר מגלמת את החלום הישראלי האולטימטיבי: שפע של מקומות היסטוריים, טבע פראי, אוקיינוס עוצר נשימה וכן הזדמנויות תעסוקה ולימודים חסרות תקדים. מדי שנה נוסעים לארה"ב אלפי ישראלים אשר רוצים להגשים את החלום האמריקאי, בין אם מדובר ברילוקיישן או בין אם מדובר בטיול מחוף לחוף

קראו עוד »