חיפוש

טיפים מקצועיים לרכישת גריל מקצועי מבלי להיכנס להוצאות מיותרות:

לקנות גריל זה אחד הדברים המהנים ביותר שקרניבורים וחובבי בשר יכולים לעשות. אנחנו אוהבים בשר ואוהבים להכין אותו בעצמנו ולאכול עם המשפחה ועם החברים.

אם אתם אוהבים לארח ואתם אוהבים לעשות על האש חשוב שאת הגריל שתבחרו לקנות בסופו של דבר יתאים באמת לצרכים שלכם ושלא תקנו גריל שיהיה לא מספיק טוב או בעל איכויות שלא תואמות את מה שאתם מחפשים ויקר יותר ממה שאתם צריכים לשלם.

במאמר הזה ניתן לכם את כל הטיפים שאתם צריכים, BTR, גדול הגריל, כמות מבערים ופיזור חום אפקטיבי. בואו נתחיל:

 

BTU

כשאתם הולכים לקנות גריל גז במידה ואתם רוצים להשאיר רושם על המוכר שאתם מבינים קצת בתחום העל האש ויודעים מה אתם מחפשים, דברו איתו על BTU.

המונח הזה מתאר בעצם את היכולת של הגריל לייצר חום באופן אפקטיבי. הגריל שתחפשו יצטרך להיות עם BTR של לפחות מעל 100  לחלק בגדול הגריל ותדרשו זאת.

איך מחשבים את זה? פשוט מאוד, שואלים מה הBTU ומה גודל הגריל.

מחלקים את סך הBTU בגדול הגריל ומקבלים את הפרמטר שאנחנו מחפשים.

זה חשוב מאוד שתוודאו את הBTU ולפחות שתגדלו הבנה בתהליך הקנייה שלכם מול המוכר שיבינו שהוא לא יכול למכור לכם לוקשים.

 

גודל הגריל

גם אם הגריל יהיה הכי איכותי שיש במחיר מדהים כל עוד הגודל שלו לא מתאים למקום בו אתם רוצים לשים אותו, הוא יהיה חסר תועלת.

לפני שקונים גריל יש להבין מהו המקום האסטרטגי עבורו, לעשו את המדידות הנחוצות ולראות מה הטווח המקסימלי בו תוכלו להציב את הגריל.

גריל גדול מדי עלול לתפוס המון מקום לא נחוץ ובמידה ואתם אוהבים לעשות על האש רק באירועים מצומצמים ולא בחצר גדולה עם המון חברים בהחלט ייתכן ותוכלו להסתפק בהחלט ברגיל בינוני – קטן.

 

כמות מבערים

ככל שיש יותר מבערים כך תוכלו לשים יותר בשר על הגריל.

2 מבערים יספיקו לארבעה אנשים, ושלושה מבערים יספיקו ל8 אנשים. בכל זאת גם איכות המבערים צריכה להיות אפקטיבית וייתכן כי גריל קומפקטי בעל שני מבערים יהיה עדיף על גריל עם שלושה מבערים.

הכמות כאן לא בהכרח קריטית כל עוד האיכות ברמה גבוהה.

לפני שאתם הולכים לקנות גריל אנחנו מציעים לכם לעשות תקציב מראש, להבין מה הצרכים שלכם מבחינת הזמנת אורחים לבית וכמות בשר שאתם רוצים להכין וכמובן כמה אתם באמת מתכוונים להשתמש בגריל.

אחרי שהבנתם תמשיכו לחקור את הנושא ותחפשו באינטרנט גרילים שונים שיוכלו להתאים לצרכים שלכם. ישנם שלל של גרילים ברחבי הרשת והחנויות השונות ואין סיבה שלא תמצאו גריל איכותי במחיר סביר.

תעשו את שיעורי הבית ומחקר השוק שלכם ואנחנו בטוחים שתמצאו במהרה את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

אולי תאהבו גם את