חיפוש

איפה כדאי להשקיע 300 אלף שקל?

יש לכם 300 אלף שקל פנויים ואתם מעוניינים להשקיע אותם בדרך נבונה ויעילה? לפני שאתם בוחרים אפיק השקעה עליכם לבחון ולהעמיק בהגדרת המטרות שלכם ולהבין מהם היתרונות והחסרונות של כל אפיק. מאמר הבא תוכלו לקבל מידע שימושי שעשוי לסייע לכם להשקיע 300 אלף שקל בצורה נבונה שתביא לכם רווח גדול.

 

השקעה בתיק השקעות

תיק השקעות הוא אפיק השקעה שבו מעניקים למנהל השקעות מסומך ובעל ניסיון רב לבצע פעולות מסחר בחשבון וכך למקשם את תשואת התיק בטווח הארוך. בתיק השקעות מנוהל שיקול הדעת המקצועי נתון למנהל התיק בלבד והוא לא זקוק לאישורכם על מנת לבצע פעולות.

לאפיק השקעה זה יתרונות רבים. ראשית, באפיק זה נעזרים בבעל מקצוע יחיד בלבד, במנהל ההשקעות. בשונה מאפיקי השקעה אחרים, כאשר משקיעים בתיק השקעות אין צורך להיעזר בעורך דין, בשמאי או במתווך.

יתרון נוסף של אפיק זה הוא האפשרות לבחור את רמת הסיכון של ההשקעה, האפשרות לניצול הזדמנויות השקעה שמתעוררות עקב השינויים בשוק וכן מגוון האפשרויות לפיזור ההשקעה. בנוסף, כאשר משקיעים בתיק השקעות מתאפשרת נזילות גבוהה וניתן לממש את ההשקעה ללא קנס יציאה או תשלום לבעל מקצוע.

החסרונות של אפיק זה הם התנודתיות של השוק והסיכון להפסד ההשקעה. בנוסף, ההשקעה בתיק השקעות מנוהל דורשת תשלום של דמי ניהול למנהל ההשקעות.

 

השקעה בנדל"ן

אנשים רבים בוחרים לנצל את סכומי הכסף הפנויים שברשותם ולהשקיע אותם בנדל"ן. כמובן, סביר להניח שבעזרת 300 אלף שקל לא תוכלו לקנות דירה במרכז, אך תוכלו לבצע השקעות קטנות כגון: רכישת קרקע להשקעה, רכישת נדל"ן מסחרי, קניית דירה להשקעה בערי הפריפריה והשקעה בנדל"ן במדינות אחרות.

להשקעה בנדל"ן יתרונות רבים. ראשית, בשונה מאפיק השקעה אחרים, אפיק זה אינו דורש ידע או התמחות בפיננסים. כמו כן, אם תשקיעו את הכסף שלכם בצורה נבונה, שווי הנכס יעלה עם הזמן והרווח שלכם יגדל. בנוסף, בדרך כלל בעזרת השקעה בנדל"ן תקבלו הכנסה חודשית שוטפת.

להשקעה בנדל"ן יש מספר חסרונות מרכזיים. ראשית, השקעה זו דורשת השקעת זמן, כסף והתעסקות רבה עם השוכרים. בנוסף, השקעה זו עלולה להיות כרוכה בעלויות נלוות בלתי צפויות כדון שמאי ותיקונים בנכס.

חיסרון נוסף של השקעה בנדל"ן הוא עלויות המיסוי והתשלומים הגבוהים לעורכי הדין והמתווכים שיידרשו כאשר תרכשו את הנכס ותמכרו אותו.

 

השקעה בפיקדון בנקאי

השקעה בפיקדון בנקאי היא השקעה משתלמת בעלת יתרונות רבים. יחד עם זאת, במקרה של פתיחת החיסכון לפני תאריך היעד יש לשלם קנס יציאה. כמו כן, הנזילות של השקעה זו נמוכה והריביות אפסיות.

זקוקים לייעוץ עסקי מקצועי שיסייע לכם לבצע השקעות נבונות ולשגשג כעסק? היכנסו ל – https://www.mvp-business.co.il וצרו קשר עם חברת MVP המעניקה ללקוחותיה ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי וייעוץ כלכלי מקצועי ואפקטיבי.

אולי תאהבו גם את

כספים
מה היא קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה היא תכנית חיסכון אטרקטיבית שאליה ניתן להעביר כספים בלא כל קשר להפקדות לקרנות הפנסיה ולעיתים מזומנות אפילו בנוסף להפקדות בקרנות הללו. קופת

קראו עוד »