חיפוש

מה עדיף השקעה במניות או בנדל"ן בארה"ב

משקיעים רבים מגיעים לנקודה בה הם מעוניינים להתחיל להשקיע והם נכנסים לקונפליקט – מה עדיף להשקיע במניות או בנדל״ן בארצות הברית? כמובן שזו שאלה ענקית ולא מעט נכתב ונאמר עליה. במאמר הזה נשטח בפניכם את הטיעונים המרכזיים לשני הצדדים. חשוב לזכור שבסופו של יום לכל משקיע צרכים אחרים, הון אחר ומטרות שונות לכן אין משקיע אחד דומה לאחר והדבר הנכון הוא לאפיין את הצרכים של כל משקיע ומשקיע. לצד זה מדובר בשני תחומים ענקיים ואת שניהם מאד משתלם וכדאי ללמוד. ככל שתדעו יותר תוכלו לקבל החלטה יותר מושכלת ושלמה היכן, כמה ואיך להשקיע. אז מה עדיף? נתחיל בנקודות החשובות ביותר!

 

דגשים חשובים בהשקעות נדל״ן בארצות הברית מול השקעות במניות

מה המטרה שלכם?

מה המטרה היא השאלה הראשונה שתשאלו את עצמכם כשאתם באים לבחור נתיב השקעה. השאלה הזו מורכבת מתת סעיפים כגון – לכמה זמן ההשקעה? מה הסיכון שאתם מוכנים לקחת? לדוגמא, אם אתם משקיעים את ההון היחיד שלכם מין הסתם לא תחפשו השקעות ריסקיות גם אם התשואה שלהן מאד גבוהה.

שאלה חשובה נוספת – האם המטרה שלכם היא לייצר תזרים מזומנים חודשי המגיע משכירות? אם כן אז השקעה בנדלֹ״ן יותר מתאימה עבורכם. בהשקה בשוק ההון לא תמיד נייצר תזרים מזומנים אלא ניתן לכסף לעבוד, אולי גם כמה שנים מבלי לגעת בו.

תלמדו את התחום

לא משנה אם החלטתם להשקיע במניות או בנדל״ן באמריקה – חשוב לאין שיעור שתלמדו את הנושא היטב.

בחנתם את המטרות שלכם לעומק והגעתם למסקנה שיותר מתאים לכם להשקיע בנדל״ן? נהדר. הצעד הבא שלכם הוא ללמוד את הנושא לעומק. אין תחליף לידע אישי. מומלץ לבחור לרכוש את הידע שלכם במכללה ידועה ובעלת מוניטין מצוין כמו השקעות נדלן בארה"ב – CPI

שם תוכלו לקבל את כל הכלים החשובים ביותר להשקעות בנדל״ן. ככל שתדעו יותר תוכלו לבחור השקעות חכמות ובטוחות יותר.

סיכונים

בתהליכי הלמידה שלכם תייחסו חשיבות רבה לסיכונים. חשוב להסתכל על ההשקעה לא רק מהזווית של כמה יכולה ההשקעה להניב – אלא גם להבין לעומק את הסיכונים הנלווים להשקעה.

למרות ששוק המניות יכול להיות יציב במשך שנים לעיתים יש נפילות קיצוניות. מניות יכולות למחוק את השווי שלהן בפרק זמן מהיר יחסית אם השוק חובה תנודות קשות. זה פחות קורה בנדל״ן – גם אם יש תנודות הן תהיינה פחות קיצוניות – בסופו של דבר יש דיירים והם משלמים שכר דירה בצורה יציבה. אך כמובן שיש לוודא מלכתחילה שהפרויקט בו השקעתם אכן מבוקש, מה שמחזיר אותנו לנקודה: חשוב חשוב חשוב ללמוד את התחום!

 

לסיכום לשאלה מה עדיף השקעות בנדל״ן בארצות הברית או במניות אין תשובה אחת. התשובה משתנה ממשקיע למשקיע ולפעמים אפילו משנה לשנה. השקעה בנדל״ן בארצות הברית יכולה להיות מאד רווחית בצורה נזילה כהכנסה חודשית, אך יש ללמוד את העסק היטב. בהצלחה!

השקעות נדל"ן

אולי תאהבו גם את

כספים
מה היא קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה היא תכנית חיסכון אטרקטיבית שאליה ניתן להעביר כספים בלא כל קשר להפקדות לקרנות הפנסיה ולעיתים מזומנות אפילו בנוסף להפקדות בקרנות הללו. קופת

קראו עוד »