חיפוש

החזר מס בגין תרומות

לא מעט ישראלים לוקחים חלק במתן תרומות לארגונים ועמותות שונים, שעושים עבודת קודש בכל מה שקשור לאיסוף כספים, מזון וחפצים לאנשים שידם אינה משגת.

כמו כן, קיימות לא מעט עמותות שאוספות את התרומות לאנשים שחולים במחלות קשות או חשוכות מרפא, על מנת לאפשר להם קבלת ציוד רפואי וטיפולים, וגם על מנת להצליח ולארגן להם פעילויות שיהפכו את הסיטואציה הקשה לקצת יותר נעימה, ועם כמה שיותר רגעי נחת וכיף. חשוב לדעת שמי שלוקח חלק בתרומות, זכאי לא פעם להחזר מס בגין תרומות. כדי להבין איך בדיוק העניין הזה עובד, המשיכו איתנו וגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

החזר מס בגין תרומות – ככה תדעו שאתם תורמים למקום אמיתי

לא פעם כשמבקשים מאיתנו תרומות, אנחנו רוצים לוודא שמדובר על ארגון אמיתי, ולולא הווידוא הזה – אנחנו מעדיפים להימנע מתרומה ולהשאיר את הכסף בכיסנו. על מנת לוודא שמדובר על ארגון אמיתי שפועל למען איסוף תרומות לאנשים שבאמת זקוקים להן, תוכלו לוודא את העניין על ידי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

ארגון או עמותה שיוכלו להראות לכם שהתרומה שלכם מוכרת לסעיף 46 לפקודת מס הכנסה, למעשה יוכלו להעיד על עצמם שהם אכן פועלים למטרות טובות, ואינם מבקשים מכם תרומות במרמה.

 

סעיף 46 לפקודת מס הכנסה: החזר מס בגין תרומות – מה אומר החוק?

כל מיני אנשים תורמים בצורה נקודתית, ואילו אנשים אחרים מקפידים על תרומות באופן שוטף, על ידי הוראת קבע לעמותה לבחירתם. אז איך זה עובד? סעיף 46 מורה על כך שאדם פרטי שתרם סכום כסף מסוים שהוא מעל ל-190 שקלים, יהיה זכאי לקבלת החזרי מס על תרומות בגובה של 35 אחוז מגובה התרומה.

להחזר מס בגין תרומות זכאיות גם חברות בע"מ אשר לוקחות חלק פעיל בתרומה, וגובה החזר מס בגין תרומות עבורם יעמוד על 23 אחוז.

 

החזר מס בגין תרומות: כולם מרוויחים – כולם נהנים

לפיכך, קורה מצב שבו כולם יכולים להיות רגועים לגבי התרומה: התורם יכול לדעת שהכספים שלו מגיעים לעמותה או ארגון שאכן עוסקים באיסוף תרומות שיגיעו לידיים שזקוקות להן, הוא יוכל להנות מהחזר מס בגין תרומות שנתן, העמותות והארגונים יקבלו תרומות רבות, והאנשים שזקוקים לתרומות – יוכלו לעשות בהן שימוש שיעזור להם לשנות את איכות חייהם כפי שהיא כרגע.

 

בדיקת החזר מס בגין תרומות וסיוע בדרך עם חברת הגנה פיננסית – החזרי מס

חברת הגנה פיננסית – החזרי מס עוסקת בכל הנוגע להחזרי מס מסיבות שונות. בין היתר, החזר מס בגין תרומות הוא דבר שתוכלו לברר ביחד עם החברה, ולהנות משירות מקצועי לאורך הדרך כולה. כמו כן, אתר האינטרנט של החברה מלא במידע מקצועי שחשוב לכם בנוגע להחזרי מס, אז היכנסו וקבלו את כל הידע שדרוש לכם.

תרומות

אולי תאהבו גם את

ביטקוין חייב במס
כיצד נקבע מס על הביטקוין

תופעת הביטקוין היא כבר מזמן לא תופעה זרה בשוק הפיננסי. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ומתפתחת, כך מתממשות הזדמנויות כלכליות ופיננסיות חדשות, שבעבר ניתן היה רק לדמיין

קראו עוד »
החזרי מס לחולים בסרטן
החזרי מס לחולים בסרטן

מחלת הסרטן דורשת התגייסות מלאה של המשפחה והחולה- נפשית וכלכלית. מהם הזכויות המגיעות לחולים בסרטן מול מס הכנסה? אילו החזרים ניתן לקבל והאם קיימות הטבות

קראו עוד »