חיפוש

העיר שנבחרה לאבן ייסוד במרכז מדינת ישראל – הכירו ראשון לציון

ראשון לציון, היא העיר בעלת פוטנציאל הקרקעות הגדול ביותר, במרכז הארץ, ומשמשת כיום כמרכז מטרופוליטני, המספק שירותים שונים, ליישובי הסביבה. בעיר רמת חיים גבוהה, ומרבית השכונות בה רחבות ידיים.

 

נא להכיר – ראשון לציון

ראשון לציון, היא העיר הרביעית בגודלה בישראל, וממשיכה להתפתח בכל התחומים. כיום, מתגוררים בה, כרבע מיליון תושבים, ב- 200,000 דירות, בשטח המתפרס על 58 דונם. התושבים בעיר, משתייכים ברובם למעמד הביניים הגבוה, והארנונה הנמוכה יחסית לערים אחרות, ועומדת על 53 ₪, בממוצע למטר רבוע.

 

נדל"ן בראשון לציון

תוכניות פיתוח עתידיות, מאפשרות לראשון לציון, להתפרס עד לקו המים, כך שתוכל למנף, את היתרון שלה כעיר חוף. התפתחות נוספת קיימת לכיוון מזרח, עם פינוי מחנה צריפין, ובנייה של 5 שכונות חדשות, במקומו. לעיר הגירה חיובית מערים סמוכות, המאפשרת לה להמשיך ולצמוח.

 

השקעה בראשון לציון

ההשקעה בעיר כלשהי, נעשית לרוב על בסיס העתיד, ועל ידי בחינת מספר מאפיינים: רמת החינוך בעיר, רמת הפיתוח, ותחבורה ועסקים מקומיים. כך ניתן לבחון, האם ההשקעה בעיר, כדאית. לקבלת ייעוץ מעורך דין מקרקעין בראשון לציון לחץ כאן.

 

רמת החינוך

עיריית ראשון לציון, משקיעה סכומים רבים בתשתיות לחינוך, ובבתי ספר. בבתי הספר בעיר, משלבים טכנולוגיה ואמצעים חדשים, כדי להעביר את חומרי הלימוד לתלמידים. בשנים האחרונות החליטה העירייה, להשקיע יותר בדור העתיד, ולהכפיל את ההשקעה בחינוך לכל ילד.

 

רמת הפיתוח

ראשון לציון מקדמת עשרות פרויקטים חדשים, לאכלוס תושבים חדשים, וכן הקמת עשרות מבנים ציבוריים ומתחמים שונים. זאת, במטרה למשוך אליה חברות שונות, ותעשיות נקיות. השכונות הוותיקות של העיר, עוברות פיתוח גם הן, בעזרת תמ"א 38 ותוכנית פינוי בינוי. לדוגמה: בצפון מזרח העיר שופץ אזור התעשייה הישן, והפך לרובע בילויים, התוסס כל ימות השבוע, במגוון פעילויות לכל הגילאים. בנוסף, גם במזרח העיר נבנות שכונות נוספות ,הצפויות אף להכפיל את מספר תושבי העיר.

 

תחבורה ועסקים מקומיים

לפי הלמ"ס בראשון לציון, מתבססים יותר על רכבים פרטיים ופחות על תחבורה ציבורית. כמות רכבים זו, יוצרת בעיה ביציאה לתל אביב, או בחזרה לראשון לציון, בתום יום עבודה. פיזור השכונות על שטח גדול, המאפשר רמת חיים גבוהה, מקשה מאוד את ההתניידות, למי שאין בבעלותו רכב. אומנם קיימים בעיר מגוון אוטובוסים, אך אלו נוטים לעשות סיבובים ארוכים, מאחר והביקוש להם – נמוך. למרות זאת, לאלו הרוצים להתנייד במהירות, ישנן מוניות שירות, וכן רכבות המאפשרות יציאה נוחה מהעיר.

 

לסכום

השילוב של רמת חינוך גבוהה בעיר, פיתוח של עשרות פרויקטים חדשים, שחלקם אף יגיע בעתיד עד קו החוף, ושפע של מקומות עבודה, מאפשרים מגורים נוחים, ומעלים את הביקוש לרכישת דירה או מגרש בראשון לציון.

נדלן בראשון לציון

אולי תאהבו גם את

דגל
גרמניה – יעד מומלץ להשקעה עם צפי תשואה גבוהה

גרמניה מהווה כיום את היעד מספר אחד בעולם להשקעות נדל"ן, והמומחים של נדל"ן גרמניה, החברה המובילה בתחום מסבירים בדיוק מדוע מדובר בהשקעה אשר היא בעלת פוטנציאל חסר תקדים. גרמניה היא מעצמה ביבשת אירופה, ונחשבת כיום למדינה בעלת המדיניות הכלכלית הטובה והמצליחה ביותר בעולם. למעשה, בעבור משקיעים מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לבצע השקעת נדל"ן ברכישה של נכס, בעלות אשר זולה בעשרות אחוזים מאשר מדינות אחרות בעולם, ובפרט מדינת ישראל.

קראו עוד »
איש ובית
קרקעות למכירה

קרקעות חקלאיות אשר עתידות להיות מופשרות לטובת הקמה של מבני מגורים ותעסוקה מהוות כיום את אפיק ההשקעה הטוב ביותר. היכן המקום הטוב ביותר כיום להשקיע?

קראו עוד »