חיפוש

השקעות נדל"ן – למי זה יכול להתאים?

השקעות הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בחיים בכלל ובתחום הפיננסים שלכם בפרט. להשקעות יש היבטים רבים וקיימות הרבה צורות השקעה בעולם העסקים. חלק מהאנשים יבחרו לשים את הכסף שלהם בשוק ההון, במניות או באג״חים. אחרים יבחרו בשוק הנדל״ן המציע בטחון יחסי ותשואות טובות. חלק מהאנשים בכלל יבחרו לשלב בין שני הדברים. כך או כך אם יש לכם כסף, אפילו אם זה לא הון גדול או משמעותי – אל תתנו לו לשבת בבנק.

כסף היושב בבנק נשחק בעקבות האינפלציה וגורמים נוספים. בנוסף אם הכסף שלכם יכול לעבוד בשבילכם אין סיבה שלא תתנו לו לעשות זאת. השקעות טובות וחכמות יתרמו רבות ליכולות הפיננסיות שלכם. חשוב לבחור בהשקעות שמתאימות לכיסכם ויהוו עבורכם סיכון מותאם. השקעות נדל״ן חכמות יכולות להיות בעלות סיכון מועט יחסית שכן שוק הנדל״ן בארץ לרוב מטפס למעלה. בנוסף בהשקעת נדל״ן אתם קונים נכס אותו תוכלו למכור במקרה הצורך וכך לעשות רווח.

אז למי בעצם מתאימות השקעות נדל״ן והאם צריך סכום ראשוני מאד גדול?

 

למי מתאימות השקעות נדל״ן

נתחיל בכך שהן יכולות להתאים לכל אחד בעל סכום ראשוני, גם אם קטן למדי. אחד הדברים החכמים ביותר שתוכלו לעשות בהשקעות נדל״ן הוא למצוא את סוכנות נדל״ן, עם אנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר שיוכלו להתאים את ההשקעה עבורכם.

הנה כמה דוגמאות לאנשים להם זה יכול להתאים.

אנשים שצברו הון קטן

אם אתם עובדים כבר כמה שנים וצברתם הון קטן היושב בעובר ושב או בפק״ם השקעות נדל״ן יכולות להתאים לכם מאד. עליכם למצוא השקעה לא יקרה מדי שתתאים להון הקטן שלכם ולהבין איך תוכלו למנף אותו. לעיתים אנשים במצבכם מתחילים עם נכס אחד קטן וממשיכים הלאה לרכישות גדולות יותר בהמשך.

אנשי שצברו הון

אם אתם עובדים בהייטק או בכל תחום אחר המכניס כסף, יכול להיות שכבר צברתם הון לא קטן. יש מצב שאתם כבר משקיעים בשוק ההון ועכשיו אתם מחפשים כיוון חדש להשקעה. השקעה חכמה עם תשואה טובה יכולה להתאים לכם כמו כפפה. כך תוכלו לפזר את ההשקעות שלכם בצורה מיטבית. בחרו חברה מומחית כגון השקעות נדלן – ישראטופ הם ידעו איך לנתח את מצבכם הפיננסי ולהתאים לכם השקעה בסיכון מוחשב בהתאם ליכולת ההחזרה והסיכון שתרצו לקחת.

משפחות בתחילת דרכן

זוג או משפחה צעירה יכולים להרוויח הרבה מקניית נכס למגורים או להשקעה. נכס זו דרך מצוינת להתחיל את העתיד הפיננסי המשפחתי. לא תמיד זוג בתחילת דרכו ירצה להשקיע בדירה למגורים, מאד יכול להיות שתעדיפו להתחיל להשקיע דווקא בנכס שלא תגורו בו, וכך תתחילו לגלגל השקעות. חשוב לדעת שמשכנתא על דירה ראשונה יכולה להגיע בתנאים מעולים. תוכלו לקבל משכנתא עד 75 אחוז מערך הנכס.

לסיכום השקעות נדל״ן יכולות להתאים להרבה אנשים – חשוב להתאים את ההשקעה אליכם – לפי הנתונים והמטרות שלכם.

השקעות נדל_ן

אולי תאהבו גם את

דגל
גרמניה – יעד מומלץ להשקעה עם צפי תשואה גבוהה

גרמניה מהווה כיום את היעד מספר אחד בעולם להשקעות נדל"ן, והמומחים של נדל"ן גרמניה, החברה המובילה בתחום מסבירים בדיוק מדוע מדובר בהשקעה אשר היא בעלת פוטנציאל חסר תקדים. גרמניה היא מעצמה ביבשת אירופה, ונחשבת כיום למדינה בעלת המדיניות הכלכלית הטובה והמצליחה ביותר בעולם. למעשה, בעבור משקיעים מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לבצע השקעת נדל"ן ברכישה של נכס, בעלות אשר זולה בעשרות אחוזים מאשר מדינות אחרות בעולם, ובפרט מדינת ישראל.

קראו עוד »
איש ובית
קרקעות למכירה

קרקעות חקלאיות אשר עתידות להיות מופשרות לטובת הקמה של מבני מגורים ותעסוקה מהוות כיום את אפיק ההשקעה הטוב ביותר. היכן המקום הטוב ביותר כיום להשקיע?

קראו עוד »