חיפוש

שיקולים משפטיים ופיננסיים: ניווט בתהליך רכישת נדל"ן בחו"ל

זה לא סוד שבשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במחירי הנדל"ן בישראל. מצב זה הוביל ישראלים רבים להתעניין ברכישת נכסי נדל"ן בחו"ל. מי שעברו את ההליך, ידעו לספר כי זה מצריך היכרות עם שיקולים משפטיים ופיננסים שיובילו לרכישה נכונה. המדריך הנוכחי ריכז את כל השיקולים הללו במקום אחד, כדי להקל ולו במעט על המתעניינים בתהליך המורכב.

 

מס הכנסות בישראל

השיקול הראשון שצריך לשים לב אליו נוגע למיסוי על ההכנסות השוטפות שלכם בארץ. כתושבי ישראל, אתם חייבים לשלם מס על ההכנסות שמתקבלות מחוץ לארץ. ראוי לציין כי קיימים 2 מנגנונים לתשלום של הכנסות שכירות מסוג זה:

  1. מסלול מס סטנדרטי
  2. מסלול מס מופחת

כעת אתם וודאי מבינים שעליכם להכיר במסלולים אלה לעומק ולשקול מהו המסלול המשתלם עבורכם ביותר.

רכישת נדלן בחול

מיסוי הכנסות בחו"ל

מיסוי ההכנסות משתנה ממדינה אחת לאחרת. בחרנו להתמקד בפסקה זו בשיקול שנוגע לרכישת נכס בארצות הברית, מכיוון שזו נחשבת להשקעה נפוצה ביותר. מי מכם שמתכננים לקנות נכס בארה"ב צריכים לדעת שברוב המקרים, חבות המס נקבעת בהתאם למיקום של הנכס. יש מי שמגלים את עובדה זו בשלב מאוחר מידי, כך שהם מוצאים את עצמם משלמים לא מעט.

חשוב מאוד להכיר בשיקול פיננסי זה מראש, כדי שניתן יהיה להכין את הכיס לקראת הרכישה. זו ההזדמנות לציין שרשויות המס בארצות הברית מאפשרות לא פעם לנכות מההכנסה כל מיני הוצאות, כך שמתאפשר לעיתים להפחית את חבות המס. תוכלו למצוא את המידע המפורט בהקשר זה במדריך הקודם שהעלינו לרשת שנקרא איך לקנות נדלן להשקעה בארצות הברית ב-2024.

 

מימון לרכישת נדל"ן

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בשיקולים פיננסיים מבלי לציין את המימון לרכישת נדל"ן. הרכישה יכולה להתבצע באמצעות 2 דרכים נפוצות: הון עצמי ומימון זר. מי שיבחרו לבחון את המימון הזר, יצטרכו לבדוק את גובה הריבית ולשקול אם מדובר באפשרות כדאית.

רכישת נדלן בחול

רוצים לנווט לדרך הנכונה? יש מי שילווה אתכם

רכישה של נכס מחוץ לגבולות ישראל זה לא עניין של מה בכך. ההליך מצריך היכרות מעמיקה עם התחום המשפטי והפיננסי שבא לידי ביטוי במקום הרכישה הנבחר. בשורות שלעיל הוצג בפניכם מידע בסיסי שאפשר לכם להכיר את הנושא החיוני על קצה המזלג. בשלב זה נותר לכם רק לפנות אל מומחים בתחום שיבחנו את השיקולים השונים באופן מעמיק ויאפשרו לכם לבצע רכישה של נכס על הצד הטוב ביותר.

 

השורה התחתונה – צאו לבחור את הנכס הבא שלכם

קוראים יקרים, בשלב זה אתם מכירים בשיקולים המשפטים והפיננסיים החשובים שיש לבחון טרם רכישה של נכס בחו"ל. כעת, נותר לכם רק לפנות אל המומחים שילוו אתכם לאורך ההליך ולבצע את הבחירה המשתלמת ביותר מכל הבחינות.

רכישת נדלן בחול

אולי תאהבו גם את

דגל
גרמניה – יעד מומלץ להשקעה עם צפי תשואה גבוהה

גרמניה מהווה כיום את היעד מספר אחד בעולם להשקעות נדל"ן, והמומחים של נדל"ן גרמניה, החברה המובילה בתחום מסבירים בדיוק מדוע מדובר בהשקעה אשר היא בעלת פוטנציאל חסר תקדים. גרמניה היא מעצמה ביבשת אירופה, ונחשבת כיום למדינה בעלת המדיניות הכלכלית הטובה והמצליחה ביותר בעולם. למעשה, בעבור משקיעים מדובר בהזדמנות חסרת תקדים לבצע השקעת נדל"ן ברכישה של נכס, בעלות אשר זולה בעשרות אחוזים מאשר מדינות אחרות בעולם, ובפרט מדינת ישראל.

קראו עוד »
איש ובית
קרקעות למכירה

קרקעות חקלאיות אשר עתידות להיות מופשרות לטובת הקמה של מבני מגורים ותעסוקה מהוות כיום את אפיק ההשקעה הטוב ביותר. היכן המקום הטוב ביותר כיום להשקיע?

קראו עוד »