חיפוש

תשמור על הכסף שלך – החזרי מס וכל הבא ליד

החזרי מס הם כספים ששולמו למדינה במסגרת תשלומי מיסים, אבל בשיעור גבוה יותר ממה שהיה צריך לשלם. אפשר לבקש ולקבל את העודף על ידי הגשת בקשה להחזר מס מרשויות המס, אבל החזרי מס הם רק ההתחלה.

הכל על הכסף האבוד שלכם ואיך תוכלו לקבל אותו בחזרה.

 

מיליארדי שקלים שאולי שייכים לכם

משרד האוצר הכריז לפני כמה שנים על הימצאותם של מיליארדי שקלים השייכים לציבור בישראל, אשר אין להם דורש – כי הבעלים של הכספים הללו לא יודעים שהכסף קיים, או לא יודעים כיצד להגיע אליו.

אינדיגו פיננסים היא חברה המתמחה באיתור כספים אבודים, בין היתר גם החזרי מס, אבל יש עוד אפשרויות רבות נוספות לאיתור כספים אבודים ואת כולן חשוב להכיר.

 

החזרי מס

החזרי מס נוצרים כאשר אתם משלמים יותר מיסים ממה שאתם צריכים לשלם בפועל. זה יכול לקרות בגלל סיבות שונות, אבל הבעיה היא שאם אתם לא פונים מיוזמתכם לרשויות המס, הכסף יישאר שם, שכן הרשויות לא יוזמות פנייה לאזרחים בנושא.

החזרי מס מצטברים בקופת רשות המיסים בגלל סיבות רבות מספור, אבל הנה כמה דוגמאות:

החלפתם מקום עבודה במהלך שנת המס, יצאתם לחל"ת, חופשת לידה, מילואים, יצאתם ללימודים אקדמיים, או קורס מקצועי, עבדתם בשתי עבודות שונות במקביל, הקמתם משפחה, חזרתם משהות ממושכת בחו"ל ועוד.

 

חסכונות והשקעות

לאורך החיים, אתם, ההורים שלכם והמעבידים שלכם, מפקידים כספים לגופים שונים, למטרות חיסכון והשקעה בעתיד. בין היתר, ייתכן שיש לכם:

  • כסף שמור בחשבון בנק ישן שסגרתם מזמן ושכחתם
  • הפקדה על שמכם לביטוח מנהלים על ידי מעסיק מהעבר, שלא ידעתם על קיומה
  • חיסכון פנסיוני שלא העברתם כאשר עברתם חברת ביטוח
  • כספים נשכחים על שמכם מושקעים בבית השקעות
  • חיסכון שההורים פתחו עבורכם מזמן ושכחו לעדכן אתכם

 

אלה רק חלק מהדוגמאות האפשריות לכספים אבודים, שאולי ממתינים לכם אי שם.

 

כספי ירושה

כל הדוגמאות המופיעות למעלה יכולות לייצג כספים ארשומים על שמכם, אבל כולם יכולות להיות גם רשומות על שם קרוב משפחה שנפטר ואשר אתם זכאים, לפי צו ירושה, או צוואה, לקבל את הכספים הללו לאחר הפטירה. גם כספים אלה דורשים עבודת איתור מקצועית, כדי שתוכלו לקבל אותם.

 

לסיכום – למה צריך אותנו?

הר הכסף הוא אתר המיועד לכלל הציבור. קל להשתמש בו ולקבל ממנו מידע, אבל מדובר על מידע חסר, שלא תמיד מספק לכם גישה מלאה לקבלת הכספים שלכם. בנוסף, קיימים מאגרים פיננסיים שונים שאינם מופיעים בהר הכסף מסיבות שונות ולכן, רק חברה מקצועית לאיתור כספים אבודים יכולה לסייע לכם במקרה הזה.

אינדיגו פיננסים מספקת שירותי איתור כספים אבודים, החזרי מס ואף איתור כפל ביטוחים לצורך הוזלה של התיק הביטוחי שלכם.

מיליארדי שקלים שאולי שייכים לכם

אולי תאהבו גם את

ביטקוין חייב במס
כיצד נקבע מס על הביטקוין

תופעת הביטקוין היא כבר מזמן לא תופעה זרה בשוק הפיננסי. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת ומתפתחת, כך מתממשות הזדמנויות כלכליות ופיננסיות חדשות, שבעבר ניתן היה רק לדמיין

קראו עוד »
החזרי מס לחולים בסרטן
החזרי מס לחולים בסרטן

מחלת הסרטן דורשת התגייסות מלאה של המשפחה והחולה- נפשית וכלכלית. מהם הזכויות המגיעות לחולים בסרטן מול מס הכנסה? אילו החזרים ניתן לקבל והאם קיימות הטבות

קראו עוד »
החזרי מס
החזר מס בגין תרומות

לא מעט ישראלים לוקחים חלק במתן תרומות לארגונים ועמותות שונים, שעושים עבודת קודש בכל מה שקשור לאיסוף כספים, מזון וחפצים לאנשים שידם אינה משגת. כמו

קראו עוד »